Ik zie nu dat jij precies 7 weken verder bent, dus ook een zondagskindje;-) en een meid met de naam Isa! Nou hebben wel een hoop gemeen hahaha!
liefs van Isra
isa schreef:goedzo isra!! :D
isa schreef:goedzo isra!! :D
ezzie schreef:Goed gedaan Isra met je banner! !!!
Ik was ook aan het begin erg bang om het weer kwijt te raken, met 8 wkn een echo gehad en het hartje zien kloppen, toen was ik helemaal gerust! ! ! Nu moet ik over 2 weken weer voor een echo, hoop dat alles goed is. Gaat je toch weer beetje druk maken he, terwijl het waarschijnlijk nieteens nodig is!! !! !!
Geniet er lekker van Isra, hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt zonder kwaaltjes e.d.
Met mij gaat het nu wel lekker, niet meer misselijk en ziek, alleen nog moe, maar daar is overheen te komen!! Nu begint mn buikje een beetje te groeien, broek los e.d.!!
Groetjes Ezzie
Heidi schreef:hoi allemaal hier weer een berichtje van mij, ben een tijdje niet geweest ben er of te ziek of te moe voor haha.
een donderdag heb ik de 12 weken echo gehad en wat kan zo'n kleintje toch al actief zijn haha wat schattig ben weer verliefd denk ik :oops:
alles zag er prima uit was er erg bsng voor heb af gelopen week en nog steeds trouwens krom gelopen van de buikpijn maar zolang het met ons draakje goed gaat is het wel oke
liefs Heidi
Veertje schreef:Hey Isa en Isra,
Ik loop ook weer precies 7 weken voor ook een heerlijk zondagskindje, hahaha..
Gr,V
Veertje schreef:Hey Isra,
Nee ik krijg geen meisje. Bij mij wordt het een jongetje. Heb het op de echo gezien.
Dus helaas.. Ik geen meisje maar een knul.
Maar het is wel heel toevallig.
gr, V
Moontje schreef:Goeiemorgen meiden,
Moet straks om half 11 weer naar de verloskundige om mijn bloeddruk te laten controleren en de urine te laten nakijken, duimen jullie voor me dat de bloeddruk is gezakt en er geen eiwitten in de urine zitten.........
pfff, ben best nerveus! :shock:
Moontje schreef:Ja meiden, mijn bloeddruk was netjes gezakt en geen eiwitten in de urine, donderdag weer terugkomen voor de wekelijkse controle en dan ook weer de urine na laten kijken.
He Dollie, bij jou is het wel spannend he?
Moontje schreef:Ja zeker weten, kan ook niet veel anders meer hoor, als ik een stukje loop of even iets doe krijg ik al harde buiken dus dan stop je wel!
Syl schreef:nouky schreef:He Syl,
Dat is inderdaad wel erg kortaf. Ze mag dan misschien boos zijn, maar gelijk niks meer laten horen na zulk goed nieuws is wel er bot.
Misschien nog een proberen te mailen en uitleggen dat je haar niet wilde kwetsen..... :?:
Succes
Ik heb al sorry gezegd! Nou ja, ze heeft wel nog wat laten horen. twee hele boze mails heb ik gehad.
Daarbij, ik kan me de teleurstelling wel voorstellen, maar, is het niet aan mij om te bepalen wanneer en hoe ik iemand vertel dat ik zwanger ben.
Ze is niet alleen boos dat ik het haar in een mail heb gezegd (we wonen niet bepaald bij elkaar naast de deur) maar ze is ook nog boos dat haar moeder, mijn tante het eerder wist...
Jov schreef:Syl schreef:nouky schreef:He Syl,
Dat is inderdaad wel erg kortaf. Ze mag dan misschien boos zijn, maar gelijk niks meer laten horen na zulk goed nieuws is wel er bot.
Misschien nog een proberen te mailen en uitleggen dat je haar niet wilde kwetsen..... :?:
Succes
Ik heb al sorry gezegd! Nou ja, ze heeft wel nog wat laten horen. twee hele boze mails heb ik gehad.
Daarbij, ik kan me de teleurstelling wel voorstellen, maar, is het niet aan mij om te bepalen wanneer en hoe ik iemand vertel dat ik zwanger ben.
Ze is niet alleen boos dat ik het haar in een mail heb gezegd (we wonen niet bepaald bij elkaar naast de deur) maar ze is ook nog boos dat haar moeder, mijn tante het eerder wist...
Geniet van je zwangerschap.
Laat haar even afkoelen en praat daarna wel weer erover.
Veertje schreef:Hey Meiden,
Paar dagen niet op het forum geweest en ik kan het echt niet meer bijbenen.
Maar gelukkig gaat het goed met iedereen.
Ik heb even een vraag, hebben jullie of gaan jullie nog een 3D/4D echo "pretecho" laten maken. Mijn vriend en ik gaan 27 dec in Barendrecht een pretecho laten maken, lijkt me echt wel gaaf maar ook wel een beetje eng.
Hoe lijkt het jullie of vinden jullie het gaaf om te zien...
gr,V
Moontje schreef:Jeetje Isra, wat een naar bericht zeg.
Ik weet niet wat ik moet zeggen...... 😢
Ik wens je heel veel sterkte, dikke knuffel Moontje
Syl schreef:Heel veel sterkte Isra!
ezzie schreef:Isra, wat een vreselijk nieuws!!
We leven met je mee! Hopelijk zien we je hier gauw weer terug!
Sterkte meis,
liefs Ezzie
isa schreef:owh neej isra.. 😢 meid, wat erg voor je, ik leef met je mee... heelveel sterkte met dit rotnieuws :cry:
Mamaleroy schreef:Lieve Isra,,,
Heel veel sterkte meid.. Het lijkt me het ergste wat je kan overkomen...
We leven met je mee meid...En je mannetje natuurlijk ook ...
Dikke knuffel van Mij
karin26 schreef:heel veel sterkte.. Pfff tis niet niks :(
Heidi schreef:sterkte meid en we hopen je hier snel weer te zien
Kyratje schreef:sterkte! :(
babywens schreef:Heel veel sterkt hiermee Isra!!!!!
Dikke knuffel !
ezzie schreef:Isra, ik krijg helemaal een brok in mn keel van al je lieve berichtjes..
Zijn geen woorden voor en wens je veel sterkte en ik hoop dat je van je naasten veel liefde en steun krijgt!
Liefs Ezzie
Dollie schreef:Hoi,
Ooohhh Isra meisje toch wat een rot nieuws 😢 😢 😢
Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies....
Neem je tijd om hiervan te herstellen zowel lichamelijk als geestelijk, want dat is heel belangerijk :!: :!: :!: :!:
Een dikke knuffel van Dollie.
isa schreef:owh isra, kzou je missen hoor 😢 wat heb je toch een groot hart meid om iedereen persoonlijk te bedanken, en wat ben je sterk..
khoop je gauw weer te spreken meid, en dat je dan echt mag genieten van een zwangerschap zonder zorgen...
we zijn ook bijna allemaal te vinden op zwangerworden in 2007, misschien heb je daar wel behoefte aan, heelveel sterkte lieve isra...
liefs