linny84Oud lidBerichten: 2.153Lid sinds: 23 september 2009
Jo-jootje ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd!
Tara28 schreef:Inderdaad rustig hier zeg! Ik dacht, nu ga ik eens even bijlezen, maar er waren maar een paar berichtjes bijgeplaatst....Nou ja, geeft niet! Iedereen is vast van het weekend aan het genieten.
Jo-jootje: fijn dat je er weer bent en dat de dienst mooi was. Nu alles nog een plekje geven....
Het viel me op dat we al eventjes niks meer van lunanoa gehoord hebben....Weet iemand iets van haar? Ze was hier ook bijna dagelijks......
Hier voel ik nu steeds vaker de kleine schopjes/plopjes...Heb er even op moeten wachten, maar nu wordt mn geduld beloond 😃 Nog steeds alleen als ik lig of wat langer zit, maar het zal ook wel vanzelf komen als ik bezig ben.
Gisterochtend toen we nog saampjes in bed lagen, legde mijn man zijn hand even op mijn buik en vlak daarna voel ik zo'n plop en zegt hij 'he, ik voelde een schopje'! Echt een toevalstreffer dus, maar hij heeft het nu dus ook gevoeld 😃
Oja, ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen. Lijkt me netjes. Mijn buik maakt nog steeds geen echte grote groeispurt en zit me dus ook nog totaal niet in de weg.
@anna: ik vond van de prenatal dat het per filiaal verschilt. In Almere vond ik hem niet zo heel erg leuk, maar die bij Amsterdam Arena juist wel. We hebben er alleen niet heel veel gekocht. Wij zijn helemaal fan van de babydump. Die is echt goedkoper en heeft leuke spulletjes.
mayella schreef:wij hebben de mutseart combi style besteld... Best lomp, maare hij reed gewoon erg lekker :D
shadylady313 schreef:hee meiden,
mijn weekendje weg was echt top!! maar inderdaad, wat is er weinig bij geschreven zeg. had gedacht dat ik heel veel bij moest gaan lezen.
wij hebben de quinny freestyler van marktplaats voor 100 euro. vind ik echt niet duur. vraag me alleen af of deze wagen praktisch is. hij is best groot maar ja, ben van plan veel buiten te wandelen dus dan is hij wel weer supergeschikt. in winkels zal het wat lastiger worden, ach ik zie het wel hoor.
ik ga zo voor het vervolg van de 20 weken echo. moet om 2 uur in het amc zijn dus hopen dat de kleine er nu beter voor ligt dan vorige week. toen hebben we alleen maar naar het ruggetje aan liggen kijken... hihi
tot snel
Chan9 schreef:zo eerst ma ff huis grote beurt geven:Dnu al last van nesteldrang :shock:
Lautje schreef:whaha Tara welcome to the club 😂
Ik ben nu al wel 'n beetje zenuwachtig aan het worden voor woensdag... :?
Linny; dat is ook super!! Ik vind dat ook wel wat hebben die ouderwetste kinderwagens.
amieke schreef:waaaaah ik heb de baby gevoeld. Wat ontzettend cool !!!!
Waar halen jullie leuke positiekleding, ik vind het allemaal zo tegenvallen ?
Ik heb naast de zwangerschap van mezelf al een maatje meer (46 - 48) iemand een suggestie ?
wendytje schreef:hoelang stop je dan van tevoren?
Tara28 schreef:Ik moet wel werken, anders lukt het financieel niet met de hypotheek enzo....helemaal na de verbouwing afgelopen zomer waarbij we de hypotheek verhoogd hebben. Ik vind mijn werk erg leuk, dus vind het helemaal niet erg. Denk dat de tijd daardoor ook sneller gaat. Heb echt het idee dat die vliegt!
Op de beurs willen wij vooral ideeen voor geboortekaartjes opdoen en we hopen dat de (dure) luieremmer die we op het oog hebben daar goedkoper is. En we komen vast wel met nog wat andere spulletjes thuis :D
Tara28 schreef:
Veel jongens trouwens in ons juni clubje zeg! Willen Lautje en Mayella weten wat het wordt? Wie moeten er trouwens nog voor de 20 weken echo? De meesten zijn nu geweest volgens mij.
wendytje schreef:@ tara:
kijk voor dei luieremmer eens op http://www.babycare.nl. goede aanbiedingen!