Vinny45Oud lidBerichten: 859Lid sinds: 9 september 2009
ahhhhh ook zo'n mooie foto Lunanoa!!! Echt super mooi.
Lunanoa schreef:O & hier mijn PENS 😂
Van vandaag, 21 weken en 2 dagen :)
Anna82 schreef:heb net een miskoop box gekocht, was 20 euro, thuis eens goed bekeken: vies, gammel, beschadigd en helemaal niet de maat die in de advertentie stond... nou maar even wachten tot hub thuis komt, ik heb hem wel schoongemaakt en in elkaar gezet, ben benieuwd wat hij ervan zegt :roll:
ik ga dinsdag ook een maxicosi ophalen, hopelijk heb ik daar meer geluk mee?!?
Nootje38 schreef:hey meiden mischien is het ook leuk.. om met hotfix te werken... dat zijn kleine steentjes je hebt ze in hele kleine maten en grotere mate allerlei vormen ook..
ik heb dit als hobby... een leuke vrijtijds besteding lol en me dochter vind het super.. maakt ook wel is wat dingen oa voor haar shirts of broeken...
wil je meer weten hierover vraag het gerust. leg ik zo uit ok
maar dit is voor carnaval gemaakt... en mijn dochter wilde heel graag de meiden scull en haar naam...
http://tattoov38.hyves.nl/album/2093811 ... 53/0/KhxS/
klik ffie,s op de link dan kom je bij de foto
Lunanoa schreef:Chan: Wat houdt zwangerschapssuiker precies in? Hoe komt dat & wat zijn de gevolgen? Testen ze dat door bloed uit je vinger te nemen?
Die laptoptassen kunnen vast ook prima 😃
Ik ben een tassengek, heb zelf ook Oilily tassen & mooie lederen bruine tassen e.d. Was dus blij dat ik weer een tas mocht gaan shoppen :lol:
Tara28 schreef:Pfoe, vervelend hoor Chan...dan moet je nu zeker ook in het ziekenhuis bevallen? Of wilde je dat toch al?
Ik ben vanmiddag weer even op controle geweest en alles was weer volgens het boekje. Over 4 weken mogen we weer :D
Tara28 schreef:Zo he, Anne het klinkt alsof je echt ontzettend handig bent! Ik kan dat allemaal niet hoor! Spaar je wel veel geld mee uit in ieder geval!
Vandaag weer 2 mensen die me (aarzelend) vroegen of ik zwanger ben. Hiephoi! Dat maakt nu 3 in totaal 😃 Het begint eindelijk een beetje zichtbaar te worden. Als ze dan horen hoe ver ik ben, dan wel weer verbaasde gezichten. Nou ja, geeft niet, dan ben ik van de zomer hopelijk weer snel terug 'in model'.
Aaaaaaaaah striae Chan??????????????? Dat is wel erg snel! Ik hoop dat het me bespaart blijft. Ben echt al vanaf week 10 2x per dag met speciale balsem aan het smeren. Baat het niet dan schaadt het niet.......
Toevallig heb ik eergisteren mn bikini's gepast. Kon ze allebei nog makkelijk aan. Ik wil denk ik wel gaan zwangerschapszwemmen, maar dan pas vanaf 30 weken ofzo.Of misschien alleen even in mn verlof. Ben nu nog steeds druk met dansen. Zondag weer naar een wedstrijd, dus aan beweging geen gebrek.
Vanaf 30 weken ga ik in ieder geval wel een gewone zwangerschapscursus doen en ik heb me ook opgegeven voor zo'n borstvoedingscursus.