jo-jootje schreef:Anna82 schreef:Naam:..................Uitgerekend op:............Verwachten een:...............verwacht de baby zelf
Chan9....................2 juni..........................jongen...........................28/29 mei
Anna82..................3 juni..........................jongen............................28 mei of 2 juni
Wendytje..............9 juni...........................jongen............................
Linny....................11 juni.........................meisje............................4 juni
yvon83.................11 juni.........................baby..............................9 juni
Vinny45................14 juni.........................meisje.............................
Tara28................17 juni..........................baby...............................
Sonja2009............17 juni..........................meisje.............................28 mei
Myra6..................18 juni..........................baby..............................
Jo-jootje..............18 juni..........................meisje.............................14 juni
Lunanoa........... ...22 juni..........................jongen............................
Shadylady.............24 juni.........................jongen............................1 juni
Mayella................28 juni..........................baby...............................2 juli
Lautje.................28 juni..........................baby...............................
BenteB................28 juni..........................meisje.............................
Hoi hoi ben ik weer na flink wat bijlezen... sinds mn verlof al weer erg productief geweest: wandbord gemakt, spulletjes erop opgehangen, boxkleed gemaakt, badcape gemaakt, paneel gordijnen gemaakt. Geen koninginnedag gevierd ik kan echt niet tegen dat flutweer, blijf ik toch echt veeel liever binnen, maar vandaag moesten we er echt uit voor de erkenning!
Toch wel vreemd dat het nu toch elk moment kan beginnen! Hij mag best wel even blijven zitten nog hoor, maar we willen hem wel heel graag zien nu 😃
Het slapen gaat tot nu toe nog best redelijk, meestal red ik het wel tot een uurtje of 7/8 in de ochtend, soms moet ik er 's nachts uit. Geen aambeien wel jeukende voetzolen!
heb je die jeuk al eens aangegeven bij de VK? bij mij vroegen ze namelijk of ik jeuk in handpalmen of voetzolen had want dat kon iets met mijn lever betekenen dat er iets aan de hand was.
Ow ik zou het niet weten, zal het even navragen, heb zowieso nu een beetje een raar gevoel, nogal onrustig daar beneden, ook erg harde buiken die door gaan tot mn stuit, kan niet meer zitten haast... dus ga zo maar even liggen!
28 mei zou bij ons ook leuk zijn, omdat we dan 7 jaar samen zijn en 2 juni omdat dat beter is klinkt dan 3 juni :roll: