Tara28 schreef:)Zooo ben weer bijgelezen.....
Gisteren even een forumloos dagje, want was de hele dag de deur uit. Nadat ik 's morgen de badkamer extra goed schoongemaakt hadden, zijn we naar de Ikea vertrokken. Was Linny daar niet ook? Wat toevallig! Wij waren bij de vestiging in Amsterdam. We hadden er afgesproken met mijn zus en zwager, dus was erg gezellig. Hebben er een leuk slaapzakje gekocht en een nieuwe lamp voor de woonkamer.
Daarna nog even wat gedronken bij mn zus thuis en 's avonds was het 'mannenavond' op de pufclub dus best wel gelachen 😃
Dat hormonengedoe en dat emotionele begin ik nu wel te herkennen, want gisteravond opeens een giga huilbui gehad wat eigenlijk nergens over ging..... :oops: Maar goed, zal er wel bijhoren.
Vanmorgen eerst uitgeslapen tot kwart voor 9. Nu kan het nog 😉 Moest er een paar keer uit om te plassen, maar zelfs om 7 uur lukt het me nog om gewoon weer opnieuw in slaap te vallen. Daarna boodschappen gedaan en eindelijk een kussen gevonden voor in de schommelstoel hiephoi!
Morgen ben ik er overdag ook weer niet. Ga dan weer naar Amsterdam voor een meidendagje met mn moeder en mn zus. Hopelijk is het droog, want het is toch wel het meest praktisch om te fietsen naar het station (is gelukkig maar 5 minuten)
Zo, dat was weer het updatetje van mijn kant....
Sonja, het zit je niet mee meid! Wat een rotdag heb je gehad zeg. Blijf je wel in je bed nu en ga je vooral niet opruimen!? Maar eh...met 37 weken....wij lopen precies tegelijk en dat is gewoon op 27 mei weet ik daardoor.....Komt het opeens wel erg dichtbij hoor....
Luna, dat is toch een hele slimme oplossing zo'n emmer. Wel vervelend hoor, die pijnen 's nachts!
Mayella, hangt de klamboe nu wel? Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar uiteindelijk hangt ie over het hoofdeinde bij ons.
De laatste werkers kunnen gelukkig ook naar hun verlof uitkijken. Succes met de laatste loodjes Mayella en Wendy (of vergeet ik nu nog iemand? :oops:
ja ik mag ook nog even tot volgende week woensdag werken.. 😉 .vandaag ook al eerder thuis hoor...en net voor het eerst een uur geslapen op de bank..wooww..en ik kan nooit overdag slapen?! moet wel enorm herstellen van dat slaapje..duffe hasses..
leuk ikea! heb der alleen nog ff geen puf voor...ik denk dat het na volgende week woensdag allemaal wel scheelt. Geloof ook dat schoonmoeders die week erop komt schrobben want het moest niet te laat volgens haar..besdt hoor..lijkt me heerlijk alles aan kant te hebben..kan ik het ook een beetje zelf zou houden...of schakel haar later nog eens in..vind ze ook niet erg..hihi