hai,
Lees van een aantal dames over bitterlemon...?
Is dat om je bevalling op te wekken?
Als je over de 37 weken bent, neem dan gewoon een laxeerpil...in t ziekenhuis krijg je nl ook vaak een klysma om de boel op gang te brengen...(vroeger)
Daarnaast ben je dan leeg/schoon en poep je jezelf niet onder tijdens t persen haha
Maar het helpt niet, zolang je kleinetje er nog niet klaar voor is...
En dat is met bitterlemon natuurlijk ook zo...
Nog beter; geniet gewoon van de laatste weken met je kleintje!
Nog even en je hebt het gewoel niet meer in je buik....
Nu ken je je kindje, maar straks is alles anders...
Geniet nog ff, klets lekker tegen hem/haar, deel een beetje liefde uit, en zeg dat hij/zij komt wanneer die daar zelf aan toe is.
Dinsdag 37 weken!!!!! 😮
Word allemaal wel spannend hoor!
Eindelijk weer op m'n buik liggen!!!!!
@tara28, wat je gevoeld hebt zijn inderdaad indalingspijnen/weeén en mocht je kleine al ingedaald zijn dan was hij/zij het hoofd aan het proberen te draaien (dat voel ik nu geregeld) en dat voelt hetzelfde...
En bij ons gingen de katten ook gelijk in de box liggen....dat hebben we zo gelaten en nu vinden ze het al niet interresant meer en hoort dat ding er gewoon bij haha
Bij mijn kater werkt het zo; wanneer ik zeg dat ie iets niet mag, blijft ie het juiste doen haha
Geen stemverheffing gebruikt hier dus haha
@Lautje, mijn buik hangt nu ook lager !
Eerder rusten m'n tieten erop wanneer ik een harde buik had, maar nu staan ze weer zoals ze horen te staan...hihi
Volgens bekenden duurt het dan niet lang meer...
Grappig dat ze dat dan pas zeggen na je 35 weken ofzo hahahaha
Het schijnt gewoon door indaling te komen, maar ook door indroging en verversing van het vruchtwater.
p.s. wil je wat om lekker te kunnen poepen, neem dan Laksavital. (etos)
Heb ik ook gebruikt, gewoon 1x per dag (i.p.v.3x) en een dag later al lekker de boel kwijt haha zonder diarree en vies gevoel, wat je bij laxeer wél hebt.
Het is natuurlijk product om de darmwerking "bezig" te houden en mag als 1 van de weinige dingen wél gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
Laxeer mag je nu ook absoluut niet gebruiken (zie mijn tip hierboven) evenals anale sex niet mag op t eind...
@ Mayella, goed dat je wacht tot je verlof, dat is heerlijk.
Zodra je verlof hebt, zul je eerst weer een beetje ritme moeten zien te vinden en dan zul je de 1ste dagen ook nog erg moe zijn..
Daarna ben je "gewend" en kun je lekker je gang gaan haha
Wij hadden thuis de box & wandelwagen al wel eerder staan, zodat vrienden en huisdieren vast rustig konden wennen haha
@ Sonja2009, heb jij geen infectie?
Kijk eens op google.nl - candida
http://www.huidinfo.nl/vaginalecandida.htmlHeb ik ook gehad, 2x deze zwangerschap zelfs!
Erg vervelend, maar heel snel over als je je dokter ff belt met de uitleg...
Nu heb ik alleen nog maar gereageerd op de reacties op deze pagina, nog niet eens de vorige gelezen hahaha excuses als ik wat vergeet dus....
Fijn weekend allen!
Liefs