Tara28 schreef:Zou je niet even bellen met de vk?
Neuh hou het nu wel uit met de pijn..
Tara28 schreef:Zou je niet even bellen met de vk?
Lunanoa schreef:Tara28 schreef:Zou je niet even bellen met de vk?
Neuh hou het nu wel uit met de pijn..
Lunanoa schreef:Jij bent scherp Mayella, het op hyves ontdekken ;)
shadylady313 schreef:Lovesivo,
van harte gefeliciteerd met je zoon!!! hoe heet hij?
en kom je binnenkort ff je verhaal neerzetten?
geniet lekker van je kleine mannetje!
veel liefs laura
Lunanoa schreef:Wat heerlijk dat het af is Myra!
Heb ook echt een hekel aan schilderen. Het fijne is, dat je snel resultaat ziet :mrgreen:
Hier nog regelmatige pijnen. Heb het idee dat ik flink rommelige buiken heb. Veel harde buiken, dit keer anders dan ik gewend ben, hij wordt gewoon echt KEIHARD. Begin ook steekjes onder in mijn rug te krijgen e.d. Klein beetje weeïg gevoel.
En énorme last van mn anus :?
Poepen doet zeer, heb het idee dat het kindje tegen mn darm aandrukt.
Maar ben ook aan de diaree en sinds vanmiddag opeens hardstikke misselijk. Misschien de combinatie met elkaar die de pijntjes veroorzaken?
Lunanoa schreef:Kijk de nacht nog even aan & anders bel ik wel even om te vragen.
Voel me altijd zo'n zeikerd, kom zo vaak op extra controles 😂 :oops:
Nou heb dus opeens na die enorme pijn last van mn anus. Ik gok dus dat het kindje gezakt is & op mijn darm drukt. 😂
Zal niet de een op andere dag pijnlijke aambeien hebben toch?
Heb geen bloed verlies bij mn poep gehad.
Lunanoa schreef:Het voelt bij mij gewoon alsof er druk op mijn darm staat & het de bocht niet echt door wil zegmaar 😂
Maar kan nog wel poepen.
Ja is ook zo, maar zolang ik de kleine goed voel bewegen maak ik me niet zo'n zorgen :oops:
Chan9 schreef:goedeavond iedereen
hou het wel ff in de gaten lunanoa desnoods gewoon bellen indd
hier gaat ook niet lekker ben net weer ff nock out gegaan en voel me heel niet lekker beetje draaierig en voel de kleine nog wel maar niet zoo heel erg meer
heb ook steeds gevoel dat de verloskundige mij niet serieus neem de huisarts zeg steeds dat hun contact met hem moeten opzoeken want me urine is niet goed ma de verloskundige vind dit helaas niet nodig.
me vriend net aan de tel gehad die komt nu gelukkig naar huis en zei ook al we gaan zo gelijk naar de ha post toe dan helpen hun je maar want dit gaat gewoon echt niet meer
pff word helemaal gek hier...
sorry voor geklaag moest het even kwijt:)
Lunanoa schreef:Zo weer naar de verloskundige praktijk :roll:
10:00 uur daar zijn.
Pfff..
Houdt het dan nooit op :?
Lunanoa schreef:Mijn hyves is beveiligd voor vreemden dus kan ik ook niet bij "vreemden" kijken. Jammer :lol:
sonja2009 schreef:nou lun heeft echte weeen vruchtwater is gebroken dus kleine zal wel binnen een aantal uur aanwezig zijn
jo-jootje schreef:@Nootje: ik begrijp dat je het allemaal goed bedoelt maar ik begin jouw commentaar en opmerkingen hier een beetje vervelend al dan niet heel irritant te vinden.
Ik zou het prettig vinden als je je niet meer bemoeit met ons forum; wij spreken elkaar (bijna) dagelijk hier en weten wel wat we aan elkaar hebben en hoe wij dingen bedoelen.
Het enige wat je nu doet is irritatie bij iedereen opwekken wat dat was met de vorige opmerking over katten ook al zo. Je maakt het alleen maar erger dan dat je nu denkt een oplossing te hebben, je hoeft echt niet voor een ander te gaan denken hoe die zich gaat voelen etc...
wij zijn er voor elkaar en hebben jou daar op deze wijze echt niet voor nodig.
sorry maar ik vond dat ik dit nu even moest zeggen; ik weet wat je hier op gaat zeggen Nootje maar ik ga je echt negeren en ik hoop dat de rest het ook doet die zich er vast ook aan ergeren.
Myra6 schreef:Denk ook eerder dat Lunanoa dit vervelend vind om te lezen dan wat wij eerder geschreven hebben. Snappen jullie het nog 😂
De rest allemaal aan het genieten van de zon?? 8-)
Myra6 schreef:Owwja daar had ik nog op willen reageren om je sterkte te wensen als je lang de graven zou gaan.
Veel plezier bij de Griek lekker eten jammie. Nu kun je dat nog eventjes gemakkelijk doen ;)
sonja2009 schreef:lunn gefeliciteerd had je al gesmsd super mooie naam
Ik ben helemaal jaloers nu hahhahaha ik wil ook
mayella schreef:Alles gaat goed met moeder een zoon (stond in ander topic hoor 😃 )
Ben wel benieuwd of de kleine man gelijk mee naar huis mag.. T leek haar vreselijk je kindje in t ziekenhuis achter te laten..
mayella schreef:las vanmogen ook over een kindje wat met 35 weken geboren was en gewoon gelijk mee naar huis mocht.. Zegt dus helemaal niets!
Meiden wij gaan lekker uit eten, tot vanavond!!!
Nootje38 schreef:mayella schreef:Alles gaat goed met moeder een zoon (stond in ander topic hoor 😃 )
Ben wel benieuwd of de kleine man gelijk mee naar huis mag.. T leek haar vreselijk je kindje in t ziekenhuis achter te laten..
Vaak moeten deze kinderen nog een paar dagen in het zkh blijven.. omdat het nog premetuurtjes zijn.. ze blijven vaak teropsevatie nog op de baby afdeling.. maar als het goed gaat met het ukkie zal het snel volgen na huis.... bij mij zoon moest ik toen 11 dagen blijven bij me dochter ben ik thuis bevallen...
De reden dat ik moest blijven met me zoon was omdat hij onder de ft lamp moest 24 uur.. en om het drinken goed op gang te brengen
sonja2009 schreef:zou chan vandaag naar de ha post gaan