die van mij staat met plastic in de schuur beneden woon 3 hoog dus heeft geen nut om hem boven neer te zetten
Ik heb er al een dekentje in liggen en knuffeltjes
sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
Myra6 schreef:lautje dat is balen dat de adapters niet passen 😞 Ja zal je net Chan ook bezig is..
Hebben jullie de kinderwagen ook allemaal al paraat/inelkaar staan? Hij zit hier nog stofvrij in plastic :mrgreen: :lol:
mayella schreef:Myra6 schreef:Denk ook eerder dat Lunanoa dit vervelend vind om te lezen dan wat wij eerder geschreven hebben. Snappen jullie het nog 😂
De rest allemaal aan het genieten van de zon?? 8-)
Nouw idd...
Neej aan t genieten van de laptop 😂 vanmiddag ritje begraafplaatsen gedaan.. Of naja alleen maar bij mn opa en oma en oma geweest.. Toen belde Chris zn vader, die was aan t touren op de motor en wilde langs komen.. 😃 Dus zijn we maar naar huis gegaan en hebben we hier nog gauw even wat gedaan :? Scheelt komende week weer schoonmaken.. 😂
En we gaan vanaaf denk ik lekker uit eten.. We hebben nog een bon liggen en die willen we graag gebruiken voor de kleine er is.. Dus zal waarschijnlijk de laatste keer echt uit eten zijn vanaaf.. We gaan overigens naar de Griek :D
mayella schreef:Myra6 schreef:Owwja daar had ik nog op willen reageren om je sterkte te wensen als je lang de graven zou gaan.
Veel plezier bij de Griek lekker eten jammie. Nu kun je dat nog eventjes gemakkelijk doen ;)
Geeft niet joh 😉 Vond het fijn om even te doen.. Heb nooit echt afscheid kunnen nemen van mn opa (familieproblemen zeg maar..) enne daar heb ik t nog steeds wel moeilijk mee.. Maargoed ben er even weer geweest en tis voor nu even weer goed..
Naja echt ffies paar jank momenten gehad, maare lucht ook wel op.. We gaan nu gewoon voor het nieuwe leven 😊
Daarom gaan we ook nu nog 😉 Straks als uk wat groter is zullen we sneller naar t pannenkoekenhuis dichtbij gaan.. 😃 Das veel leuker voor kids 😃
Hoe is het nu verder met jou???
sonja2009 schreef:ik heb nu echt alles klaar ziekenhuistas staat klaar babykamer is schoon huis is schoon bed is omhoog
Alleen de baby moet gewoon nog even blijven zitten ook raar he vorige week had ik zoveel pijn dat ik wilde dat die baby eruit ging en nu hoe dichterbij het komt hoe beter ik me ga voelen hoe meer ik wil dat ze blijft zitten
Tara28 schreef:Ah Sonja, dat is wel zonde hoor. De hele dag in bed met dit mooie weer. Dan doe je de ochtend in bed en een stukje van de middag van het mooie weer genieten? Zelf weten hoor! ;)
sonja2009 schreef:De baby weegt 2950 gram weet niet of dit veel of weinig is denk zelf weinig
Ik heb het ook niet gevraagd denk dat ze dat beter zelf kan uitleggen straks als ze weer online komt voordat ik het helemaal fout heb hahahhaha
sonja2009 schreef:ik heb gewoon bboxers in mijn ziekenhuistas gedaan en anders plak ik wel zo´n kraamverband in me string hahhahahahahahahahahaha
wendytje schreef:ziezo, de strijk is ook weer weg!!
ik ga inderdaad ook kotex ofzo halen, die had een vriendin van me ook na haar bevalling.
zal me dadelijk maar es aan gaan kleden. echt geen zin in maar kan toch ook niet in mijn pyama boodschappen doen :shock:
ow ja, moet ook nog grote onderbroeken halen..... 8-)
Jamilah79 schreef:Ik heb erg veel baat gehad met mijn hechtingen bij arnica-druppels 😉 .
Biotex mocht ik nl helemaal niet in zitten met mijn doos na de bevalling..
ook hier nog even voor Luna:
van harte gefeliciteerd met je zoon meid!
Geniet van je gezinnetje en van je kraamtijd!
jo-jootje schreef:de keuken wordt hier onder handen genomen...jemig wist niet dat het zoveel werk was..we hebben ook best veel kastjes en lades...arme schoonmoe..haha..en dan heb ik de badkamer ook nog op programma staan....en ik kan niet veel..ben zo moe..geeuww...lig zo nu en dan maar wat op de bank..wel wasjes gedraait en dat hangt nu mooi buiten...hoef denk ik nog maar 1 a 2 wasjes en dan is alles voor de baby er doorheen..
heb ook zin in lekker eten! vanavond staat pasta op het programma...altijd goed.
Hier trouwens zonnetje en wolkjes..wisselen elkaar wat af..
na lekker luieren dames...ga ik ook maar weer eens doen...op de bank..niks an als je wel wil maar niet kan....gelukkig gisteren al veel pre-schoonmaak gedaan..toch niet helemaal schuldig te voelen ;)
sonja2009 schreef:mayella weet je al wie degene is op hyves die wij niet kennen wou namelijk even een prive berichtje plaatsen
mayella schreef:sonja2009 schreef:mayella weet je al wie degene is op hyves die wij niet kennen wou namelijk even een prive berichtje plaatsen
Ze heeft zich nog steeds niet gemeld..
Zal ik haar maar verwijderen???
Myra6 schreef:Hey Sonja,
Zie ineens dat je ook een babysite hebt :oops: mag ik misschien ook kijken? :mrgreen:
Myra6 schreef:Myra6 schreef:Hey Sonja,
Zie ineens dat je ook een babysite hebt :oops: mag ik misschien ook kijken? :mrgreen:
Sonja????