Haha, als Sonja zich even niet meldt...... 😉
Goed dat je haar verwijderd hebt Mayella. Ze kan zich na voorstellen altijd weer aanmelden en natuurlijk is ze dan welkom.
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Tara28 schreef:Haha, als Sonja zich even niet meldt...... 😉
Goed dat je haar verwijderd hebt Mayella. Ze kan zich na voorstellen altijd weer aanmelden en natuurlijk is ze dan welkom.
Lautje schreef:
heeeey mam2b :mrgreen:
shadylady313 schreef:bbq ham chips zit nog wel in de mix zakken van lays hoor, weet je wel, die kleine zakjes!!!!!!
Chan9 schreef:goedeavond meiden
pff wat is er toch een hoop gepraat
hier vandaag echt een mega drukke dag gehad vanochtend eerst bloed laten trekken voor suiker toen na me ouders eten en weer terug bloed laten trekken later naar verloskundige heeft me helemaal onderzocht daarvandaan naar het zieken huis moest aan de ctg apparaat dat was gelukkig goed heb later nog een echo gekregen was ook goed blijk dus dat het kindje 1 week voor loop dus geen 37,5 ben ma 38,5 ze houden toch wel ze 37,5 aan nu kom ik net binnen en kan ik morgen ochtend weer terug naar het ziekenhuis voor weer een scan dus ben benieuwd hoe het er nu naar uitzie moet ik toch nog even uit zitten en afwachten .
waardoor ik trouwens steeds flauwviel kwam door de suiker omdat het zo schommeld
dus ben heel benieuwd hoe het nou veder ga
morgen toch ma eens de bitter lemon en annas hart proberen haha
fijne avond nog:)
Chan9 schreef:is voor de zekerheid ja die controle nog een keer 😊
en weet alleen dat die wonder olie gevaarlijk is voor de baby
en annanas moet je echt de annanas hart eten dat zou weeen opwekken zeggen ze haha 😊 kan toch altijd proberen
maar waarom vragen we het niet aan nootje zei is toch de betweter hier?
sorry moes er nou toch echt een keer uit :oops:
en annanas moet je echt de annanas hart eten dat zou weeen opwekken zeggen ze haha 😊 kan toch altijd proberen
sonja2009 schreef:Chan9 schreef:is voor de zekerheid ja die controle nog een keer 😊
ohh dat hart had ik juist weg gegooid maar ik heb nog een ananas liggen dus poging 2
Ik las het in het meiforum daar zei iemand het
Vinny45 schreef:Zo dames, hier weer een berichtje van mij, even niks van me kunnen laten horen, want ons Internet doet het pas weer sinds vandaag en ben nu met verlof, dus kan niet even op de computer van kantoor 😉
Hoe gaat het allemaal, te veel om bij te lezen hoor. :oops:
Hier gaat alles goed. Vandaag ben ik 36 weken!!! Gisteravond onwijs harde buik gehad en veel drang gehad om te poepen, maar er kwam maar niks. Dus was beetje zenuwachtig. Vandaag geen harde buik gehad gelukkig.
Vanaf nu kan ik weer bijlezen!
Liefs Vinny
mayella schreef:Alsof Snippie hiermee wat kan zeg.. Pfff
Vind je het gek dat er mensen zo reageren als je je overal mee bemoeid??????????
En nu hou ik me ook stil... over en tegen jou!!
Meiden hoe is het hier verder???????????????????????????????????? Ik heb net bijna alleen de box in elkaar gezet 😃
Chris heeft de muur geverfd en we gaan zo alles op zn plek terug zetten 😃 en dan kunnen we weer wat afstrepen van t lijstje 😃
Bedenk me ineens dat ik me nu goed voor kan stellen waarom t maart topic naar hyves verhuisd is :?
Chan9 schreef:lekker mayella dat er weer wat af is je ziet maar aan lunanoa dat het zo maar kan gebeuren 😊
de box alleen in mekaar zette lukte me echt niet heeft me ma mee geholpen haha als ik het alleen moest doen was het nu al kapot geweest heb niet zo heel veel geduld meer de laatste tijd haha
:oops:
en sorry nootje niet lullig bedoeld ma je bemoei je met dingen die je niet eens kan weten je ken ons niet je valt hier binnen en ga gelijk oordelen en mee praten wel dat je niet eens weet hoe of wat:S
daarom word je hier simpel weg negeert is beter dat je gewoon een ander topic ga zoeken en het hier gewoon laat zoals het is waarom irritatie opwekken schiet je niks mee op
Chan9 schreef:ja maar als ik op de hyves kijk dan krijg ik te zien profiel niet zichtbaar
Regenboog schreef:Nootje38:
je kent die meiden niet en je bent niet uitgerekend in juni.
een keer een bericht kan wel, maar je bemoeit je er zeer irritant mee!
KAPPEN!
zo, dat is eruit. jemug, wat kan ik hier kwwad van worden zeg!!!!
shadylady313 schreef:regenboog,
dat was idd niet het allerslimste om te zeggen haha maar ik snap wat je bedoelt. hopelijk helpt het dat er nu wat van gezegd is en idd, we moeten er gewoon niet op in gaan. heb ik al die tijd ook niet gedaan hoor, maar irriteerde me er ook zeker aan!
hoe gaat het met je kleintje?
liefs laura
Nootje38 schreef:Chan9 schreef:is voor de zekerheid ja die controle nog een keer 😊
zo ik loop de hele tijd normaal te doen.. ik heb van de week al contact gezocht met snippie.. ga ik weer maar even doen..
Tara28 schreef:Ik vind dat Snippie een prima reactie in ons topic geplaatst heeft! Fijne vakantie Snippie!
(en meer wil ik er niet over zeggen.... 😉 )
Hier een redelijke nacht gehad. Wel aardig geslapen, kon beter, maar mag niet klagen.
Gisteravond trouwens opeens een belachelijk erge pijn in mijn rechterlies. Moest echt even naar adem happen en kon nauwelijks meer op mijn been steen. Na een minuutje ofzo trok het weer weg en kwam ook niet meer terug. Wel vaker pijn in mn lies tegenwoordig, maar dit keer was wel erg heftig. Iemand die het herkent of een idee heeft wat het zou kunnen zijn?