linny84Oud lidBerichten: 2.153Lid sinds: 23 september 2009
O spannend hoor wendy!!!! ben ook erg benieuwd wat de vk tegen je zegt vandaag! hopelijk krijg je anders iets waardoor je lekker kan slapen anders ben je straks helemaal uitgeput!
Myra6 schreef:Lautje das wel leuk dat je nog een echo krijgt 😃 Meten ze bij de vk niet aan de hand van een echo (bij ons wel maar die heeft zelf apparatuur)?
Lautje schreef:Hier net me moeder op bezoek gehad...pfffff....
Ze vroeg niet eens wanneer we de echo hebben 😈 ze vroeg wel waarom met haar antwoord daarop; oh! :|
En zei zei; als de kleine geboren is krijgen jullie 'n autostoeltje van mij.....ik zeg die hebben we al! DUHUH! 2 stuks!! voor nu tot 9 maand en de daarop volgende!
Ow? zegt me moeder, jullie zijn ook veel te snel met dingen kopen :?
Heb de hele zw.sch. nog geen kleinigheidje van haar gehad!!!
:x :x :x
Kan me daar zoo kwaad om maken hè! Sorry moest het ff kwijt!!! :mrgreen:
Myra6 schreef:
Bah zeg vind het echt sneu voor je 😞 Dat is echt niet leuk. Heb je verder wel een goeie band met haar? Misschien weet ze zich geen houding te geven??
Dikke knuffel van mij.
sonja2009 schreef:ik ben er weer hoor urine word wel nagekeken maar zolang ik niet zo erg spuug als eerst is het gewoon heel heel veel drinken doe ik denk toch nog iets te weinig
Ook heb ik echt pijn met plassen en daar na doet het gewoon pijn met lopen dus ze kijken ook even of ik geen blaasontsteking heb
De gyn zei dat onze kleine nog niet helemaal is ingedaald ze moet nog een stukje overigens kon ze niet meer draaien
Het is nu gewoon afwachten wanneer de bevalling gaat beginnen moet volgende week weer voor controle en dat was het
ik ga nu even de hart van een ananas eten (Even een blonde vraag dat is toch het stuk dat in het mes aan de binnenkant blijft zitten???)
mayella schreef:
Lautje, t kindje ligt een weekje voor.. Maar een week verder kan helemaal niet 😃 Qua eisprong en positieve test niet.. Ons kindje is nu al een flinkerd denk ik.. Maargoed mn moeder heeft 2 kinders gekregen van 7 en ruim 8 pond en mn schoonmoeder 3, 2 van 8,5 en 1 van 9 (wat dus de papa van dit kindje is.. :shock: )
Hoorde ook van mn moeder dat ik ook vrij laat gedraaid ben.. Dus naja dan heeft t de eigenwijze dingen van papa EN mama 😉 (maar t meeste van papa hoor 😂 )
Myra6 schreef:Sonja goed dat je thuis bent!En nou voldoende gaan drinken hoor!! En bouillon ook weer niet teveel natuurlijk 😉
Is het harde gedeelte in de ananas, maar zou je niet beter even kunnen wachten tot je 37 weken bent???
Myra6 schreef:Zo even eten maken Gado Gado jammie!! 😃
Bloeddruk 110/60 is wel netjes hoor!! 45/90 is wel laag ja.
Schijnt dat de bloeddruk tijdens de zwangerschap wat lager is dan normaal.
Anna82 schreef:pff nou hier nog niets te bekennen en in principe vind ik dat wel best... al ben ik toch wel heeeeeeeeel benieuwd naar dat kleine schoppertje in mn buik!
Myra6 schreef:Ik ga als het goed is wel thuis bevallen op het bed in de kamer dus (gelukkig) geen troep op ons eigen bed 😂
Zijn er nog meer die thuis bevallen??
jo-jootje schreef:lekker Daantje dat Guusje nu thuis is...best snel nog gegaan dus..en al lekker stukje wezen wandelen..geniet er maar lekker van!
goed dat jullie over zijltjes beginnen..moet ik ook nog even in bed neerleggen...trouwens kan je zo'n matrasmolton van 90-200 ook gewoon neerleggen op een 90-220 bed? zag dat je ook soort losse molton had die je vastmaakt met touwtjes...zijltje lijkt me zo kraken en zweten...maar duur matras dus die wil ik ook niet aan gort hebben met een "oeps mijn vliezen zijn gebroken" actie...
Prinses78 schreef:jo-jootje schreef:lekker Daantje dat Guusje nu thuis is...best snel nog gegaan dus..en al lekker stukje wezen wandelen..geniet er maar lekker van!
goed dat jullie over zijltjes beginnen..moet ik ook nog even in bed neerleggen...trouwens kan je zo'n matrasmolton van 90-200 ook gewoon neerleggen op een 90-220 bed? zag dat je ook soort losse molton had die je vastmaakt met touwtjes...zijltje lijkt me zo kraken en zweten...maar duur matras dus die wil ik ook niet aan gort hebben met een "oeps mijn vliezen zijn gebroken" actie...
Ik ben van juli maar wil even de tip die mijn kraamhulp had met jullie delen:
Bed gewoon opmaken, dan stuk afdekfolioe (kun je bij action kopen, heel groot stuk zeil) en dan oude lakens erover met kraammatras. Na de bevalling kan alles er zo af en lig je meteen in een schoon bed. Misschien hebben jullie hier ook wat aan.
Succes allemaal.
Lunanoa schreef:Het gaat hier top hoor 😉
Owen ligt onder de blauwe UV lamp, want was toch wat te geel. Als hij morgen goed is bijgekleurd, mogen we hem in badje doen & eigen kleertjes aan enzo. Dan mag hij lekker in de wieg. Hij blijft dan wel op de kinderafdeling.
Het infuusje is er ook al uit!
Drinken gaat goed. Avent fles is te hard & lukt hem niet, dus weer met het ziekenhuisflesje bezig. Zal zorgen dat ik een "DODIE 123" fles krijg. Die is vaak goed voor te vroeg geboren baby's heb ik me laten vertellen. Zo kan hij wennen aan zijn fles & kunnen we thuis wel weer overstappen op de Avent, als hij groter/sterker is.
Het is een heerlijk kereltje. Zo rustig & relaxt. Huilt alleen met prikjes, of als er pleistertjes van zijn huidje afmoeten. Soms als hij wat hongerig is, maar meestal zijn we wel optijd 😂
Hij ligt heerlijk de hele dag met zijn armpjes in de lucht te slapen.
Mayella: Als je het net als mij doet ben je met een paar dagen mama 😂 😂 😂
Ben benieuwd wie er volgt 😉 Maar hou ze maar even binnen tot die 37e week, want het is niet leuk om je kindje niet bij je te kunnen hebben hoor!
Overigens: De morfine pomp = een uitkomst. WAT heerlijk zeg! Een echte aanrader ;)