@Myra;
Ja het mama-zijn ben je écht meteen.
Heel vreemd, maar dat gevoel gaat zo onwijs diep!
Dat zul je straks zelf ook merken...je pakt je kleine vast alsof je nooit anders gedaan hebt, en het voelt alsof hij/zij er altijd al was.
Wij lagen de 2de dag samen op bed met de kleine, en hadden gewoon tranen in onze ogen.
Wat bijzonder dat zoiets uit zo'n vies sperma-prutje kan komen hihi 😂
Ik ben dus ondertussen wel gewend jah...
Kan alleen nog niet zo goed tegen alle visite die nog steeds vaak komt, dus zorg dat je (je partner) straks écht 2/3 avonden
vrij pland per week ofzo...(TIPTIPTIP)
Het is zoooooo fijn om "gewoon" even met z'n 3en te zijn, samen op bed te liggen, en bewonderen wat jullie hebben gemaakt hihi
Ben na de visite helemaal gebroken,ook al heb ik niks gedaan, en ben helemaal emotioneel tot soms chagarijnig 😈 aan toe...
Ook Dylan is wat huilerig als hij bij veel mensen op de arm heeft gelegen.
Helaas heeft Dylan ook niet écht een ritme :?: (sinds papa vakantie heeft is dat trouwens! hihi) aaah het ging zooo goed.
De ene keer zit er 2,5 uur tussen, terwijl hij de andere keer pas na 4 uur honger heeft...
Dat maakt het wel lastig/apart...
Dus papa mag van mij wel weer aan het werk, dan zal ik dr weer eens een ritme ingooien haha
Donderdag gaat ie al werken, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen...maareh....YES!
Snacht gaat ie redelijk, 2 nachten van 6 uur doorslapen, en afgelopen 2 nachten zat er 4,5 / 5 uurtjes tussen, dus nog wel lekker haha
We weten dat ie helemaal knock-out raakt van douchen, dus dat gaan we vanavond nog ff proberen na de voeding, kijken of hij dan met gemak de nacht kan doortrekken...?
Lukt dat, dan gaan we gewoon elke avond even kort douchen, totdat hij doorheeft dat ie overdag wakker hoort te zijn en snachts hoort te slapen haha
Toch nekt het slaapgebrek me wel een beetje , heb het nog steeds te voorduren van die 5 dagen ontsluitingsweeén, de nacht dat de kleine geboren is, en het niet slapen in de kraamweek.
(TIPTIPTIP doe dat dus wel!!! Ook al loopt dr zo'n muts beneden in je huis, die vermaakt zich wel hoor)
Als papa weer aan t werk is, dan ga ik mooi ff liggen als de kleine ook slaapt haha ff bijslapen...
Morgen hebben we een fotoshoot met/van/voor Dylan.
Heb dr heel veel zin in!
Zal foto's op hyves zetten haha
@ Sonja2009 & Vinny45;
Ga savonds eens een wandelingetje maken ofzo...?
Je kleintje is zo druk omdat jij zo rustig bent, en lekker met je ventje op de bank zit enzo...
Wie weet helpt het.
@sonja;
telefoon uit! haha
@ Myra6;
De krampen die je nu steeds al hebt / die anderen ook hebben, lijken erg veel op de échte weeén, alleen zijn de éçhte weeén wél weg te puffen. (als je buikweeén hebt dan...)
@Vinny45;
Dat je bij elk gevoel denkt/afvraagt gaat het beginnen is toch logisch en niet meer dan normaal lijkt me...?
Je loopt toch op het einde, iedereen trouwens, hoe je het ook bekijkt....haha
@Mar22;
Toen mijn vliezen braken, kon ik de weeén eindelijk "gewoon" wegpuffen, dat had ik de 5 dagen ervoor helaas niet...
Ik raakte alleen even een kort moment in paniek toen "het hoofdje stond"...
Maar inderdaad wat jij zegt, heb ik ook eerder gezegd, DE KNOP GAAT OM, en je doet gewoon wat je moet doen.
Maar blijf inderdaad wel relaxt,want paniek werkt erg tegen..ik had een knip gekregen als ik in paniek gebleven was...(gelukkig niet gebeurd)
Het doet inderdaad pijn meiden, maar iedereen ervaart deze natuurlijk anders...
De 1 kan niks met de weeén, en vind het heerlijk om iets te kunnen doen zoals persen, terwijl anderen (zoals ik) het persen maar 3x niks vinden (omdat ik geen persweeén had) en de weeén weer wel te doen waren...
Maar dan nog;en ik verklaarde al die mensen eerder voor gek; je vergeet HOE het voelde...ik ben daar nu na 2 weken net achtergekomen...
En dat is fijn, want zo houden we dr geen trauma's aan over haha :roll:
@ Allen;
Ik kon merken dat het serieus aan de gang ging, toen ik onder de douche ff op een plastic klapstoeltje zat te relaxen en erachter kwam dat ik zat te huilen en afscheid aan het nemen was van mijn buik.
2 dagen later begon mijn bevalling écht.
Neem alsjeblieft afscheid van je buik...want je gaat het heel vreemd vinden dat ie er straks niet meer is
en vooral dat er géén kindje meer inzit!!!
Dan voel je geborrel, heey schatje....ohwnee huh...zijn mn darmen,of je staat tegen het aanrecht...oooh oppassen voor de kleine...ohwnee...
Ik durfde pas na 1,5 week op mijn buik te gaan liggen weer, toen het "geflubber" een beetje weggetrokken was.
HEERLIJK, jullie kunnen straks weer op je buik draaien/liggen/stoeien/sexen/aaaaaah op je buik!!!!!
Haha wat kun je iets toch missen hé...op m'n buik én Brie miste ik!
Maar heb nog steeds geen Brie gehad, dus zat gewoon tussen mn oren haha 8-)
Wat missen jullie???
Jesus wat een verhaal heb ik ff getypt zeg, bahbah!
Liefs en rustig aan