sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
ik lig op de bank heb al het bed verschoond alles gestoft gezogen gedweild en de hond uitgelaten
mayella schreef:Volgens mij gaat het niet helemaal zuiver met het plaatsen van berichten.. 😖 Tijd staat hier ineens ook heel raar.. Zal zo wel eens even kijken..
Laura, gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
en verder ben ik alles weer vergeten.. :oops:
linny84 schreef:ja jakkie heb ook niet zo'n zin in het warme weer, heb nu al binnen 10 min vochtvoeten als ik ze naar beneden heb of loop dus met warm weer extra last. vandaag was ik van alles van plan maar niks gedaan had nergens zin in, en daarstraks nog ruzie met mijn mannetje pffffff lekker hoor die harde buiken daarna. ik weet het je niet druk maken maar tja soms komen er bij hem en mij toch wat frustraties vrij....nou ja hopelijk blijft het voorlopig weer rustig!
heb de laatste 2 dagen last van lektieten haha als ik een tijdje op mijn zij heb gelezen en ik word wakker is mijn hele tepel en daaromheen hard van opgedroogd vocht. ik hoef ook maar een beetje druk op mijn tepel te zetten en er komt vocht uit.
nou ga nog ff tv kijken en dan mijn mandje in, wil morgen toch stofzuigen en dweilen en nog wat opruimen.
sonja2009 schreef:linny84 schreef:ja jakkie heb ook niet zo'n zin in het warme weer, heb nu al binnen 10 min vochtvoeten als ik ze naar beneden heb of loop dus met warm weer extra last. vandaag was ik van alles van plan maar niks gedaan had nergens zin in, en daarstraks nog ruzie met mijn mannetje pffffff lekker hoor die harde buiken daarna. ik weet het je niet druk maken maar tja soms komen er bij hem en mij toch wat frustraties vrij....nou ja hopelijk blijft het voorlopig weer rustig!
heb de laatste 2 dagen last van lektieten haha als ik een tijdje op mijn zij heb gelezen en ik word wakker is mijn hele tepel en daaromheen hard van opgedroogd vocht. ik hoef ook maar een beetje druk op mijn tepel te zetten en er komt vocht uit.
nou ga nog ff tv kijken en dan mijn mandje in, wil morgen toch stofzuigen en dweilen en nog wat opruimen.
zelfde hier hoor mnr vond het nodig het glas uit de deur te slaan sloeg echt helemaal nergens om alleen omdat ik vroeg of hij even iets meer respect kan tonen voor alles wat ik doe in huis
sonja2009 schreef:nou ik vind het helemaal niet vervelend dat hij weg is want ik waarschuw alex elke keer en hij zegt dat het in deze buurt niet gebeurt nou wel dus en er zit geen diefstal verzekering op ja als hij binnen had gestaan
mayella schreef:Wendy, wat balen.. succes morgen!!
Son, fijn dat alles weer goed was!!
3000 gram... Daar wordt die van ons nu op geschat.. Met groei echo.. Dus zal toch wel aardig in die richting zitten...
Tara, de gyn zei idd dat we ons kindje rond 3 maand wel na moeten laten kijken met de heupjes.. Ze gaf aan dat het vaak via t cb gaat maar dat het ook nog wel eens 'vergeten' word te melden..
Ga hier zo de 2e was ophangen (jaaaaaa ik ben weer aan t wassen 😛 ) de 3e zit er ook in.. Maar dat is een noodgedwongen tussen door wasje, hond had overgegeven.. En ze heeft vanavond vast wel graag een kleed in der bench.. 😂
Daarna nog ffies stofzuigen en de gang beetje opruimen.. MANNEN die dus overal van alles laten slingeren 😈 en er gewoon overheen stappen ipv opruimen....
Mn nicht komt straks 😃 Heb der zin in!! 😃
Oja en moet nog een dikke pan aardappels schillen.. mannetje wil zuurkoolstamp :roll:
sonja2009 schreef:al deed hij alleen al stofzuigen en dweilen dan was ik al blij hahhahaha
Regenboog schreef:mayella: was het gezellig met je nicht? 😂 😂
en was de zuurkool lekker?
x
Tara28 schreef:Wat is het voor show Sonja? Is het iets wat je zelf echt leuk vindt? Hoe ver is het rijden? Moet je staan of kun je zitten? Als het iets is wat je leuk vindt en je kunt zitten geval zou ik nog even wachten met weggeven. Kan altijd nog. Misschien alleen iemand stand-by laten staan, zodat er iemand is die weet dat hij/zij er misschien naar toe kan?
jo-jootje schreef:Goeiemiddag allemaal,
Chan van harte gefeliciteerd met je zoon! geniet ervan!!
Wendytje hoop voor je dat het nu wel een keer gaat helpen..blijft vervelend dat elke poging niks oplevert....nog even volhouden meid!
Hier niet veel bijzonders te melden..gisteravond nog een vergadering gehad...kon daarna wat lastig in slaap komen..nog eruit geweest vannacht...last van lucht...na ja en was ook nog eens meteen wakker van de wekker van mijn man..wel weer weten in slaap te komen...maar niet veel later toch maar uitgegaan..beetje moe nu..en maagzuur lekker bezig...beetje een bleeeeeh dagje..
baal beetje hier want de wind komt uit het noorden...en ons balkon is op het noorden..dus brrrrr..kan niet eens even lekker buiten zitten..
straks maar eens naar buiten een boodschapje doen ofzo...
sonja2009 schreef:ik voel me best wel lullig heb die kaarten op marktplaats gezet is er gewoon al geld op geboden maar ik heb ze gewonnen is het dan wel eerlijk om er geld voor te krijgen
Tara28 schreef:Ik zou me niet schuldig voelen hoor Sonja! Gewoon verkopen aan de hoogste bieder. Zou ik zelf wel doen althans....en van het geld dan iets leuks voor mn kindje kopen.
mayella schreef:Tara28 schreef:Ik zou me niet schuldig voelen hoor Sonja! Gewoon verkopen aan de hoogste bieder. Zou ik zelf wel doen althans....en van het geld dan iets leuks voor mn kindje kopen.
Zelfde idee zie ik :lol:
sonja2009 schreef:ik voel me dan altijd zo schuldig dom he
oohh ik heb zo lekker gegeten lekker opgebakken macaroni heb gewoon een heel groot bord vol op
Tara28 schreef:sonja2009 schreef:ik voel me dan altijd zo schuldig dom he
oohh ik heb zo lekker gegeten lekker opgebakken macaroni heb gewoon een heel groot bord vol op
Toevallig, hier ook een groot bord macaroni ;)
sonja2009 schreef:Tara28 schreef:sonja2009 schreef:ik voel me dan altijd zo schuldig dom he
Toevallig, hier ook een groot bord macaroni ;)
lekker he had het gister ook al gegeten maar opgebakken is nog lekkerder
We hebben net lekker een ijsje gehaald (alex 1 ik 2 ja de baby moest ook)