Myra6Oud lidBerichten: 958Lid sinds: 28 maart 2010
Ja snap wat je bedoelt, dat het altijd min of meer onverwachts is 😉
Lunanoa schreef:Owen was 2950 gram bij de bevalling. Dus ook bijna 6 pond :mrgreen:
Dus wieweet als je één deze dagen bevalt dat we rond hetzelfde gewicht zitten :mrgreen:
Maar ik was 34 + 5 natuurlijk :lol:
Myra6 schreef::lol: Ben dus niet de enigste die nou vaker naar het toilet moet! Hoop dat het iets te betekenen heeft 😉 Heb ook dat als ik s'nachts naar het toilet moet dat ik denk ohh hihi alles nog rustig.
Vleesbultjes? Weet zo even niet wat je bedoelt?? Wat vervelend van die afvoer!
Heb gelukkig geen last van het vast houden van vocht.
Dat duurt wel erg lang voor Wendy 😞 houd ze het nog een beetje vol dan?
Heb Lautje ook nog niet gezien :?
linny84 schreef:Goedemorgen,
nou mariekepiek we wachten tot best nog braaf, er zijn er nog maar weinig van ons bevallen, maar misschien dat het dan nu op gang komt 😉
Hier een goede nacht gehad wel wat meer moeten plassen maar ja dat vocht moet natuurlijk ergens er weer uit he haha over een half uurtje komt de buurvrouw mij even helpen in huis heel fijn! dan is het weer helemaal netjes (ze gaat even voor me stofzuigen) dat kost me nog best veel moeite. verder weinig op het programma beetje aanrommelen en dan nog ff naar de da lopen vandaag, had zaterdag ipv shampoo per ongelijk conditioner gekocht en ik had nog wel 3x op het flesje gekeken hoezo dom.....
mayella schreef:linny84 schreef:Goedemorgen,
nou mariekepiek we wachten tot best nog braaf, er zijn er nog maar weinig van ons bevallen, maar misschien dat het dan nu op gang komt 😉
Hier een goede nacht gehad wel wat meer moeten plassen maar ja dat vocht moet natuurlijk ergens er weer uit he haha over een half uurtje komt de buurvrouw mij even helpen in huis heel fijn! dan is het weer helemaal netjes (ze gaat even voor me stofzuigen) dat kost me nog best veel moeite. verder weinig op het programma beetje aanrommelen en dan nog ff naar de da lopen vandaag, had zaterdag ipv shampoo per ongelijk conditioner gekocht en ik had nog wel 3x op het flesje gekeken hoezo dom.....
hoezo zwanger 😉
Fijn dat je buurvrouw je even komt helpen!! Was jij dat nou die op haar buurmeisje ging passen als de buurvrouw aan t helpen was?? :D
Myra6 schreef:Goedemorgen,
Bleh ben er even helemaal zat van :x Wat een drama weer vannacht!! Wordt er chagarijnig van :x Ben er ook even helemaal klaar mee dat ik niet even fatsoenlijk kan zitten!!
Vanmiddag ook weer naar de vk!
Liefs Myra
sonja2009 schreef:wendy gefeliciteerd met Tygo
Chan jeetje wat een toestand allemaal maar idd denk dat als je zo´n mooi mannetje (heb stiekem op je man zijn hyves gekeken naar de foto)op de wereld zet je het er wel voor over hebt
Hier al een paar uur harde buiken en echt steken in me vagina zal wel weer niets zijn
linny84 schreef:sonja2009 schreef:wendy gefeliciteerd met Tygo
Chan jeetje wat een toestand allemaal maar idd denk dat als je zo´n mooi mannetje (heb stiekem op je man zijn hyves gekeken naar de foto)op de wereld zet je het er wel voor over hebt
Hier al een paar uur harde buiken en echt steken in me vagina zal wel weer niets zijn
je weet het nooit sonja misschien zet het een keer door 😃
hier zit ik aan de bitter lemon...
jo-jootje schreef:
oh ja nu ff de drukker bellen...wil de enveloppen nu wel eens hebben..moeten nog geschreven worden..als kan deze week nog maar even..is echt het laatste wat we nog moeten..ik heb er alleen geen haast mee want als het dan nu niet gebeurd komt het maar in de kraamweek hoor..vermaken anderen zich er maar mee.. ;)
wendytje schreef:Hallo allemaal!
Na een snelle maar zware bevalling zijn wij vanmiddag om
half 12 trotse papa en mama geworden van Tygo! We moeten
1 nachtje in het ziekenhuis blijven omdat hij met de vacuüm
is geboren.
Hij weegt 3465 Gr. En is ongeveer 50cm.
Ik doe snel een keertje mijn verhaal! Nu even rusten en genieten.
linny84 schreef:ik moet even een potje klagen hoor!
ik voel me echt depri, heb zo het gevoel dat mijn lijf me in de steek laat! heb weer steeds meer last van rugpijn overdag en ben het gewoon spuugzat! 😈 net gewoon een potje zitten janken in mijn eentje.....
ik weet ook wel dat het de laatste lootjes zijn en dat het niet meer lang kan duren maar toch, op het moment duurt elke dag me te lang....
zo ben ik dat ook weer even kwijt haha!
Myra6 schreef:Oja haha de dagen kruipen nou ook voorbij hé :roll: :roll: :?