LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Zoooo daar issie weer :mrgreen:
Lunanoa schreef:Zie dat je bloed Sonja, ben je getoucheerd?
Ik bloedde als een rund na het toucheren, het liep er echt uit. Mn hele onderbroek vol alsof ik vét ongesteld was maar dan echt helderbloed.
Tara: Ik lig serieus in een scheur om die slijmklodder op je muur HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA Hoe krijg je dat in godsnaam voorelkaar hahahahahahaha.
Je zal maar bezoek krijgen & die zien die klodder hangen & je had het zelf nog niet gezien hahahha. Krijg allemaal beelden 😂 :oops: :oops:
Ik denk dat het je slijmprop is meid 😉 Heb hier toen een foto geplaatst van een slijmprop dus wieweet kun je die nog vinden, was op de babybytes site toen.
Vinny druk in de voorweeën lees ik? ;)
Tara28 schreef:Volgens mij zijn er nu 5 meiden bevallen. Weet even niet meer op welke pagina het lijstje staat..... :oops:
@vinny: en dan moest je ervoor zorgen dat de warme douchestraal op je onderrug landt.....
Bij de vk was alles in orde. Bloeddruk was 118/70, dus keurig. Kindje ligt echt gewoon vast, houding was niet veranderd ten opzichte van een week geleden.
Had vlak voor de controle thuis nog iets raars.....moest naar de wc en bij het afvegen gleed ik met het papier als het ware uit over mn eigen onderkant :oops: Echt zo raar, zoveel slijm heb ik normaal nooit.....Verder niet over nagedacht, maar een kwartier later moest ik alweer. Zit ik op die wc en denk ik 'wat zit daar nou voor me op de muur'.....Echt een complete slijmklodder van zeker 2 bij 2 cm.....Kon niet thuisbrengen wat dat was en het enige wat ik kan bedenken is dat dat toch bij het vorige wc-bezoek uit mij is gekomen en bij die glibberge afveegmanouvre tegen de muur is geland :oops: . Vind het echt zoooooo raar en maf, maar kan niet bedenken wat het dan anders zou moeten zijn en bovendien was ik de enige die vandaag van het toilet beneden gebruik gemaakt had....Maar zat dus totaal geen bloed bij. Was gewoon kleurloos en reukloos. Heb het wel gemeld bij de controle en het zou inderdaad best een deel van de slimprop kunnen zijn volgens de vk....
Lunanoa schreef:Heb een paar keer FLINKE pijn gehad ja 😂 Maar ik voelde serieus dat zijn hoofdje indaalde & er werkelijkwaar "inschoot". Dus ik denk; dat zijn dus die veel genoemde INDALINGSWEEËN!
Had die donderdag ook heel wild gedaan, was naar een straatfestival geweest & VEEL te veel gelopen. Dus ik dacht; heb weer eens te wild gedaan & nu moet ik het bezuren met pijn 😛
Na die zaterdagnacht dacht ik: Als dit oefenweeën zijn, overleef ik mijn bevalling nooit een keer. Toen deden ze dus wel echt pijn & heb ik toch maar besloten na 9 uur te bellen die zondag, wou ze ook niet wakker bellen 😂
Toen ik werd getoucheerd kreeg ik te horen: Ik ga je doorsturen naar het ziekenhuis, je hebt 3/4 cm ontsluiting & ik voel het hoofdje al. Je gaat vandaag bevallen!
O OKÉ 😮 :?
& toen ging ik janken.... :mrgreen:
Lunanoa schreef:Inwendig onderzoek = toucheren
Lunanoa schreef:Sonja: Als je "zomaar" bloedverlies hebt moet je de verloskundige toch bellen?
Vinny: De eerste weeën waren bij mij 's nachts ook regelmatiger & heftiger dan overdag, dus wieweet begint het 😉
Heeft bij mij achteraf ook zo'n 3 dagen gerommelt & deed best wel wat pijn maar ik dacht indalingsweeën 😂 Had toen al 3/4 cm ontsluiting dus het kan heel snel gaan :mrgreen: Hoop het voor je ;)
Vinny45 schreef:Hier ook net een regen/-en hagelbui, gelukkig is het nu over. Maar inderdaad nog erg benauwd... 😞
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Myra!!! Klopt had ook 8 juni ahahahahhahaaa het kan nog wel inderdaad! :mrgreen:
Linny, ben benieuwd bij jou ;)
Tara28 schreef:Nou wie weet. Kan hoor! Een vriendin van me is 3 weken geleden bevallen....werd om half 7 wakker met gebroken vliezen en om half 8 is het kindje er al.....letterlijk een uurtje dus....Heeft ook geen weeen gehad. Alleen even 4 minuten persweeen en dat was het.....Die mazzel zal ik wel niet hebben en het was ook haar 1e kindje....
Net nog even naar het zwangerschapszwemmen geweest. Was wel weer even lekker. Volgende week maar weer, als ik dan nog met buik rondloop.
We zullen zien, want het is wat Vinny zegt....het lijkt hier voorzichtig soms wel wat te gaan rommelen....
Myra6 schreef:Jo-jootje mag de kleine van de oma's niet geboren worden? Omdat er in je onderschrift staat van dat het een leuk verjaardags cadeautje zou zijn? :P
shadylady313 schreef:ik wil ook dat het gaat rommelen!!!!!!
ben er ook zoooo klaar mee nu. hoe kan dat toch ineens he?
en heel herkenbaar jootje dat je met ons meeleest. wij deden dat ook in het meiforum!
leuk hoor. en heel spannend idd want jullie zijn de volgende. 2 juli baby's dus al? verder niemand meer voorkruipen hoor, wij mogen eerst hihi!!
zijn er meerdere die niet kunnen slapen of ben ik nu gewoon heel eenzaam hier?
ik hoop uiteraard dat jullie een goede nacht maken. ik heb echt zo'n last van maagzuur nu, dus ik kan wel gaan liggen maar als ik zit komt het er al zowat uit...
sonja2009 schreef:ik meld me ook even nog met baby in me buik
verlies nog steeds bloed maar nu meer met slijm hou het even in de gaten vandaag en anders bel ik morgen de gyn
Verder heb ik niets
Tara28 schreef:Nee, ze liep bij de gyn in het ziekenhuis en het zou daardoor anderhalve week later een geplande keizersnee worden ivm stuitligging.....Toen ze dus wakker werd met gebroken vliezen hebben ze rustig wat spulletjes bij elkaar gezocht en zijn naar het ziekenhuis gereden in de veronderstelling dat ze nu dus de ks zou krijgen.....Is ze om 10 over 7 bij het ziekenhuis, krijgt ze meteen in 1x persweeen. Vliegensvlug naar een verloskamer gebracht en ze zegt nog tegen de gyn dat ze toch een ks zou krijgen (ze wilde met die stuit ook echt niet gewoon bevallen ivm bekkeninstabiliteit), maar die antwoordde dat ze dat niet meer gingen halen, want hij zag de billetje al. Kort daarna floepte het er dus al uit......en niks geen last van dr bekken en begin van de middag waren ze alweer thuis. Zo makkelijk kan het dus gaan, maar ook ik zal die mazzel wel niet hebben. Achteraf ging het bij haar moeder en zus ook zo belachelijk snel, maar ze had zich nooit gerealiseerd dat dat weleens erfelijk kon zijn en het dus ook nooit gemeld ofzo.
Nou ja...en aangezien mijn moeder vanaf de allereerste voorweeen totdat ik eruit was 24 uur bezig was, zal ik ook wel niet die mazzel hebben die die vriendin had.
Lunanoa schreef:sonja2009 schreef:ik meld me ook even nog met baby in me buik
verlies nog steeds bloed maar nu meer met slijm hou het even in de gaten vandaag en anders bel ik morgen de gyn
Verder heb ik niets
Dit klinkt echt als bevallen.
Ik verloor éénmaal in het ziekenhuis ook slijm & bloed & ze zeiden dat het nu echt ging beginnen :roll:
Wil je niets aanpraten maar zou je voor de zekerheid niet even bellen?
sonja2009 schreef:Lunanoa schreef:sonja2009 schreef:ik meld me ook even nog met baby in me buik
Verder heb ik niets
Dit klinkt echt als bevallen.
Ik verloor éénmaal in het ziekenhuis ook slijm & bloed & ze zeiden dat het nu echt ging beginnen :roll:
Wil je niets aanpraten maar zou je voor de zekerheid niet even bellen?
maar het is elke keer maar een klein beetje dus wil niet weer voor niets naar het ziekenhuis
Lunanoa schreef:Klinkt als weeën :?
Ik voelde me ongesteld qua gevoel......
Bel gewoon even joh. Je zit jezelf straks op te vreten & dan is het 's avonds. Dan bel je zoiezo niet & wacht je tot morgenochtend & kom je de nacht amper door van de pijn bijvoorbeeld.
( ik neem mezelf als voorbeeld 😂 )
Ben ook een koppige doos. Maar heb wel geleerd om gewoon te bellen! HOPPA. Je wilt het beste voor je kindje meid!
ja ik voel me ook echt ongesteld ik bel wel even
Lautje schreef:Uhm....Myra heeft zich nog niet gemeld :? :mrgreen: ;)
Chan9 schreef:goedemiddag meiden
ook tijdje hier niet geweest we zijn continu op en neer aan het rijden naar ziekenhuis en weer naar huis schiet allemaal niet echt op
helaas ligt hij nog steeds int ziekenhuis en weten we nog niet wanneer hij nou naar huis mag zolang hij ademhalings dipjes blijf houden en zijn voeding eruit gooi duurt het nog wel even:(
hier gaat na omstandigheden goed blijf wel grote stolsels verliezen en verhoging houden maja doorgaan he vooral voor die kleine man haha geen tijd om dagen te slapen haha
hoe gaat hier nog meiden bezig met rommelen? bevallen?
groetjes
wendytje schreef:Hey dames!
Hoe is het hier? Sorry, maar heb nog geen tijd gehad
om ver terug te lezen..
Hier gaat het lekker! Beetje onwennig nog, maar de kleine
man doet het super. Borstvoeding gaat als een trein.
Hij is nu 2 dagen oud. Wat een heerlijk gevoel dat mama
zijn!!! Ik hoop dat jullie dat ook snel mogen ervaren.
Binnenkort mijn verhaal....
Groetjes Wendy en tygo
sonja2009 schreef:ja ze zal eerdaags wel komen want nu zal die baarmoeder mond wel wat doen
Myra6 schreef:sonja2009 schreef:ja ze zal eerdaags wel komen want nu zal die baarmoeder mond wel wat doen
Het bloeden kan toch ook van het toucheren komen? Of weet je nou min of meer zeker dat ja baarmoeder mond wat doet?