mayella schreef:Wow Linny, morgen alweer 40 weken.. Jeetje tijd gaat langzaam maar als ik naar de banners kijk 😉
Hoop dat je kleintje snel komt, en je niet (of niet lang..) over hoeft te lopen!!
ja gaat toch wel hard he! ja ik hoop ook niet dat ik te ver over tijd hoef maar gelukkig weet ik dat ik me vanaf 41 weken mag laten inleiden als ik het niet meer trek en aangezien ik nu elke dag al denk van pfff en hoe moet ik dit trekken denk ik ook wel dat ik daar voor ga als ze zelf niet eerder komt. had alleen wel gehoopt dat ze zelf voor mijn man z'n verjaardag zou komen dat kan nog hoor maar komt wel dichterbij hij is nl woensdag jarig.....
heb ff het lijstje opgesnord anders is ie weer zover weg.
naam:..........uitgerekende datum:..verwacht een:.......vermoedde bevaldatum:........bevallen op:
lovesivo........01 juni........................jongen....................19 mei..................15 mei/zoon Dylan met 37,4wkn
Chan9...........2 juni..........................jongen...................28/29 mei...............3 juni zoon Luciano 40?
Anna82.........3 juni..........................jongen...................28 mei of 2 juni........29 mei/zoon Abe met 39+2
Wendytje......9 juni...........................jongen...................24 mei...................7 juni/ zoon Tygo
Daantje........10 juni.........................meisje..................????........................19 april/dochter Guusje Sophie met 32w4dLinny...........11 juni.........................meisje.....................4 juni
yvon83.........11 juni........................baby.......................9 juni
Vinny45........14 juni........................meisje......................8 juni (voorgevoel)
Tara28.........17 juni.........................baby.......................22 juni
Sonja2009.....17 juni........................meisje......................12 juni
Myra6...........18 juni........................baby........................8 of 18 juni
Jo-jootje.......18 juni........................meisje......................14 juni
Lunanoa........22 juni........................jongen.....................1 juni...................16 mei/zoon Owen Dean met 34w5dShadylady......24 juni........................jongen.....................1 juni
Mayella..........28 juni........................baby.......................2 juli
Lautje............28 juni........................baby.......................7 juli
BenteB...........28 juni........................meisje.....................14 juni