Whahah, lekker he die kriebels!!
Ik wil ook weten wat we krijgen!! 😃 Maarja we zullen nog even geduld moeten hebben...
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Myra6 schreef:Ja wat irritant is dat dan hé dat men het toch blijft proberen te achter halen :x
Wel voldoende blijven drinken hé! Ik vergeet het ook wel eens met name s'avonds :oops:
Oehh spannend dan horen we het in elk geval van jou als de kleine van linny er is!
Wij gaan strakkies patatjes eten jammie jammie!!! Heb er nu al zin in :D
Vinny45 schreef:Hallo lieve meiden,
Zoals jullie gezien hebben is onze dochter Jady (spreek uit djeedie) vanacht geboren om 3.28 uur. Het was een heeelleee zware bevalling. Ben ingeknipt en moest bijna vacuumpomp aan de pas komen, maar gelukkig niet.
Heb hechtingen en een aambei grrrrrr...........
Ze wilde er echt niet uit en kwam ook klem te liggen waardoor hartslag enorm daalde. Hierdoor mocht ik NIET persen tijdens de persweeen, dus jullie raden het al, ik trok het echt niet. Uiteindelijk toch doorgezet en toen kwam ons meissie.
Ons meissie weegt 2795 gram en is 48 cm lang. Op Hyves ga ik nog foto's zetten, maar heb even geen puf.
Dus het strippen heeft bij mij geholpen in ieder geval.
Dames die nog moeten, heeeel veel succes en zet hem op!!! Het is het allemaal zoooo waard als je je kleintje op je buik krijgt.
Ik zal snel mijn banner veranderen en weer actief zijn, maar even tijd voor onszelf. Dus ben hier maar 1x per dag denk ik.
Liefs en dikke kus voor jullie
mayella schreef:Dames even een update van Linny..
Ze heeft rond 4 uur gel gekregen in de hoop dat alles op gang komt.. Het kan wel 6 uur duren voor het wat gaat doen.. Ze gaan er dan ook vanuit dat het nachtwerk wordt of de kleine zich morgen aandient!
Ze moet dus vannacht sowieso blijven.
Zodra ik meer weet laat ik het weten 😉 Maar vrees dat het morgen pas gaat worden!!
linny84 schreef:hallo meiden,
hier ff een update van mij heb dus vanaf 4 uur gel maar helaas gebeurt er nog weinig, af een toe een krampje maar dat is het, heb hier internet dus denk zal ff snel zelf wat posten. duurt wel lang hoor als je hier zo ligt en er gebeurd maar niks... rond 8 uur gaan ze weer inwending onderzoek doen om te kijken of er wat verweekt is!
liefs!
linny84 schreef:nou hier heeft de 2e lading gel ook weinig gedaan, helaas is mijn bm mond nog steeds niet verweekt en heb ik ook nog steeds geen weeen.... lig nu op een 2 persoonskamer blegh ben je dan only the lonly in dat grote ziekenhuis vind ik ook niks de buuf heeft ook nog bezoek en ik zit er doorheen. gelukkig krijg ik over een uur een spuit om te slapen, ook ivm mijn rugpijn en omdat ik vannacht ook al niet geslapen heb.
dan morgen ochtend weer gel........dus lig hier nog wel ff....
slaap lekker allemaal!
linny84 schreef:nou hier heeft de 2e lading gel ook weinig gedaan, helaas is mijn bm mond nog steeds niet verweekt en heb ik ook nog steeds geen weeen.... lig nu op een 2 persoonskamer blegh ben je dan only the lonly in dat grote ziekenhuis vind ik ook niks de buuf heeft ook nog bezoek en ik zit er doorheen. gelukkig krijg ik over een uur een spuit om te slapen, ook ivm mijn rugpijn en omdat ik vannacht ook al niet geslapen heb.
dan morgen ochtend weer gel........dus lig hier nog wel ff....
slaap lekker allemaal!
lovesivo schreef:
@Sweetangel; Fijn dat alles goed is met je meissie.
Kan me voorstellen dat je haar graag nog wat langer bij je had gehad...
Komt er nu veel / meer bij kijken nu ze zo vroeg is geboren?
Liefs
sonja2009 schreef:ja loop nog met een dikke buik maar eigenlijk volgends alle echos ben ik vandaag pas uitgerekend
lovesivo schreef:
ff poulen, nét als bij voetbal; Wie houd het kindje het langste???
Ik zeg Laura!!!!
Want die is nog veeeeel te positief hihi 😂
Liefs
Myra6 schreef:Sonja spreken wij even af dat we morgen of maandag gaan bevallen oké?? :mrgreen: 😂
Moet de rest maar even duimen voor ons!! :D
linny84 schreef:hallo allemaal,
hier ff een brichtje van mij zelf heb nu 5cm ontsluiting met ruggenprik vandaar dat ik wat typen kan. het verhaal krijgt hopelijk snel een vervolg!
kreeg om 5 uur weeen om de 5 min, na een uur zijn ze komen toucheren en was alles rijp genoeg om de vliezen te breken
(deze weeen kon ik redeijk opvangen ) had wel veel rug weeen en dat overviel me heel erg.
nadat de vliezen waren gebroken ging het heel snel er zat praktisch geen tijd tussen de weeen heb gelijk om een ruggenprik gevraagd, eerst infuus gekregen voor vocht, en na een uur kwam de anhestasist ( geen idee hoe ik dat schrijf) na zo'n 30 min begon ie te werken en ik ben er zo blij mee!!!!! nu energie opdoen voor de persweeen straks die gaan nl zonder verdoving.
wordt vervolgt.....