LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Owjah ik meld me met beeb in me buik 😉
lovesivo schreef:Mijn heupen en bovenbenen zijn ook "gewoon" gebleven. 😂
T past alleen niet meer over de buik...tis alleen t flubberende buikje waar t om gaat....
Als ik mezelf in een broek pers dan heb ik een drie dubbele buik,...
Wie weet krijg ik t er nog af....?
Qua kilo's gaat ie gelukkig prima...
Wel lief dat je zegt dat t noooooit meer goed komt Jamilah79.... :cry:
Jamilah79 schreef:sonja2009 schreef:ik laat vandaag express even niet zoveel van me horen heb een kutdag
Dikke knuffel meid!
Lunanoa schreef:Tara: Owen wil ook geborgenheid, anders slaapt hij niet. Wij bakeren hem sinds een aantal weken in & nu gaan de nachten prima!
Misschien is dat ook wat voor Jolijn?
Myra6 schreef:Tara bij de borstvoedingscursus heb ik gehoord dat als je je baby inbakerd het kan voorkomen dat je de hongersignalen mist (omdat ze bv niet op een vuistje kunnen sabbelen etc..) dus dat je er dan pas achterkomt als de baby begint te huilen en dan zou je eigenlijk al te laat zijn omdat het dan overstuur kan zijn etc etc..
En weet niet of je voed op verzoek maar dat dat in het begin helemaal niet verkeerd is om de kleine zo dicht mogelijk bij je in de buurt te hebben (rooming-in)dus ook overdag.. 😉
Ik weet dit natuurlijk alleen nog maar uit de theorie 😛 :roll:
lovesivo schreef:Ik snap dat helemaal!
Vooral de 1ste nacht...maar ik ben toen stug blijven liggen...
Als ik hem toen bij ons had gehaald, was bij mij ook het hek van de dam geweest!
Dylan is nu 5 weken oud, en ik word nog steeds wakker van elk geluidje dat hij maakt...
Maar hij ligt dan ook in het kamertje naast ons...
Als het je daarom gaat, kun je haar dus best in dr eigen ledikant leggen, wakker word je écht wel... 😂
Inderdaad de puckababy slaapzak is ideaal!!!!
Dylan slaapt daardoor nu 8u achter elkaar en we moeten m soms zelfs wakker maken...!
Hoewel het inpakken in hydrofielluiers ook prima ging daarvoor!
Je vk heeft t dan niet goed gedaan als ze dr armen eruit kan krijgen...
Ik werkte met 2 luiers?
Voor de anderen met baby-slaapproblemen; ik wil best een foto-reeks maken met dylan als voorbeeld, om te laten zien hoe je je kindje het beste in kan pakken in hydrofielluiers...en op hyves zetten?
Dylan sliep gelijk 6u achter elkaar toen we dat deden!
En voor mama is het echt wel eng de 1ste nacht, maar dat word makkelijker hoor...
Dylan bleef ook gewoon zijn smakgeluidjes maken voor de honger, met of zonder handen, dus dat signaal hoef je niet te missen.
Het is niet zo strak als bakeren, dus hiermee hoef je ook niet écht af te bouwen...(alleen steeds ietsje meer vrijheid geven)
Nu hebben we de puckababy slaapzak (PIEP) en dat gaat geweldig, over een maandje ofzo over naar een gewone slaapzak met meer ruimte maar dan met dichte armsgaten, en nog een maandje later de armsgaten losmaken, en dan moet onze kleine man het zelf kunnen...
Ik hoor het wel...
Lunanoa schreef:Hier idem.
Owen is veel rustiger sinds hij de nachten ook beter kan slapen. De drie R's. Rust, Regelmaat & Reinheid :mrgreen:
Ik gebruik de PACCO.
Owen is héél onrustig met zijn armpjes & hij wordt dus wel strak ingewikkelt. Overdag kan hij prima zonder. Ik vond het de eerste dag ook niet zo leuk om te zien, maar went snel!
De tweede of derde nacht kunnen ze wat huilerig zijn met het inbakeren, maar gewoon even doorzetten & dan gaat het weer prima.
Owen werd constant wakker in de nacht.
Enneh, hij krijst alsie honger heeft. 😂
Ik voed niet meteen als hij op zijn handje zuigt eigenlijk. Pas als hij onrustig wordt. Hij doet ook niet paniekerig ofzo omdat hij zo huilt, zodra die fles in zijn mond zit is het RUST :roll: :lol:
sonja2009 schreef:ik kan het hebben kijk als myra nou vanacht ook bevalt en de rest dan zak ik door de grond hahahah vin dhet juist leuk om te lezen al die verhalen alleen kan er zelf nog zo weinig mee
lovesivo schreef:jij en myra gaan gewoon gelijk bevallen haha, net als al die mama's die op de 18de lagen te puffen haha
Zaterdag de 26ste is er wéér wat met de maan!!! 😃
Jullie hebben alle tips nu alvast binnen, das ook wel weer een voordeel... 😂
Wij moesten (helaas) alles zelf ondervinden/uitzoeken haha
lovesivo schreef:Inderdaad volle maan, dan worden dr ook weer nieuwe baby's verwerkt haha
Maar is inderdaad veel te ver weg voor jullie...
Jullie gingen morgen toch??? haha :D
Regenboog schreef:klopt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Regenboog schreef:hahaha ja zo'n schijnheilig stukje vanmorgen he..
zo van: ik houd het maar eens een keer op 1 keer per dag kijken.. en ik ga niet veel bijzonders doen vandaag
nu snappen we allemaal die ontzettende schoonmaakdrift van vorige week 😉
ik weet nog niet zoveel.. ja, wel geslacht.. maar ik weet niet of dat hier gezet mocht worden.