Voor iedereen die met MvM mee doet. Heel hartelijk dank. Ik ben zelf dankzij het hormoon zwanger geworden. Jullie doen een hoop vrouwen een plezier.
Ik kan nu ook iets terug doen Maandag komt MvM bij mij langs. Ik vond dat best laat, ik ben dan 7 weken zwanger.
Op de dag dat ik wist dat ik zwanger was had ik mij meteen aangemeld via internet, mijn man moest daar heel erg om lachen overigens. Maar na een week was ik nog niet gebeld. MvM was erg blij dat ik belde want het ging de laatste tijd vaker mis.
Jannebo, Heel hartelijk gefeliciteerd. Net op de valreep in juni.
Op pagina 57 staat een overzichtje die je kunt knippen en plakken in je eigen berichtje. Voeg jezelf even toe !!
Ik heb heel wisselende klachtjes. Ene moment niks andere moment misselijk, pijntjes en ontzetten moe. Borsten groeien en voelen een beetje Jelly.
Gisteren heeft een collega geraden dat ik zwanger was en voorspelde een jongetje. Ze zei dat ze het nooit mis had. 😮
Met een inwendige echo was er duidelijk een minimensje te zien met een kloppend hartje en toen nog een minimensje met ook een kloppend hartje.
Lijkt mij een heel raar moment, komen tweelingen bij jullie vaker voor in de familie ?
Nog 11 dagen wachten tot de echo. Pff wat lang