Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Jaaaaaaaaaaa, ik kan je banner ook zien! Helemaal leuk 😃
Tinkerbell79 schreef:Goh wat is er in september geweest dat er zoveel kindjes gemaakt zijn geworden 😉 😮 😃 😃
Veel uitgerekend in juni...leuk hoor dames en allemaal gefeliciteerd!!!
Liefs Tink
sonja2009 schreef:Tinkerbell79 schreef:Goh wat is er in september geweest dat er zoveel kindjes gemaakt zijn geworden 😉 😮 😃 😃
Veel uitgerekend in juni...leuk hoor dames en allemaal gefeliciteerd!!!
Liefs Tink
Stroomstoring???
mayella schreef:Er is in oktober wel een tv storing geweest 😉 ben benieuwd of de lijst van juli dan nog langer wordt :D
jot schreef:Nog een aanvulling van mijn kant.
NAAM------LEEFTIJD---Provincie-----KINDJE----UITGEREKEND OP-----1e ECHO-----------RAAK IN RONDE:
Chan ---------22 ---------------------1e kindje------3 juni----------------22 oktober VK
Laura---------23----------------------1e kindje------3 juni----------------3 november
Anna82-------27----------------------1e kindje------3 juni----------------20 oktober---------------ivf ronde 1
MarionS-------28-----------------------2e kindje---- -4 juni----------------??????
Chantal1984---25----------------------1e kindje------4juni-----------------2 november----------------ronde 3
Daantje--------32---west Brabant----1e kindje-----5 juni----------------26 oktober------------------ronde 3
Natascha1982--27 ---------------- ---1e kindje ----6 juni ---------------22 oktober
Petek983-------25--------------------1e kindje-----8 juni---------------21 oktober----------------ronde 1
linny84---------24------Utrecht-----1e kindje--- -9 juni---------------21 oktober VK-------------ronde 1
Wendy---------25--------------------1e kindje-----9 juni---------------27 oktober VK-------------ronde 2
Yvon83--------26---------------------1e kindje-----11 juni--------------5 november----------------ronde 3
Gelukkig--------28--------------------1e kindje----12 juni--------------9 oktober-------------------ronde 5
Jot------------38------Groningen-----1e kindje----13 juni-------------11 november----------------ronde 2
Lautje-------------27-----------------1e kindje-----13 juni------------3 november-----------------ronde 2
Vinny45-------24---------------------1e kindje----14 juni--------------3 november VK ------------ronde 1
winanda-------28---------------------1e kindje-----14 juni--------------2 november--------------ronde 3 na mk
DaisyL---------31----West Brabant--1e kindje-----15 juni--------------11 nov bij gyn-------ronde 1 na twee mk
Tara28--------29------Flevoland-----1e kindje-----16 juni---------------9 november----------------ronde 10
Amieke--------31 -- ------------------1e kindje ----16 juni--------------2 november--------------IUI 2de ronde
Sonja2009-----22-------Utrecht------1e kindje-----17 juni-------------4 november VK 23 echo ------------ronde 5
Dees----------34----Z.O. Brabant----1e kindje------17 juni-------------5 november VK--------------ronde 7
Jo-jootje------28-----Friesland-------1e kindje------18 juni--------------12 november VK------------ronde 4
Mattie---------25--------------------2de kindje----18 juni--------------?????---------------------ronde 2
Noutje---------25--------------------1e kindje-----19 juni-------------10 november VK----------- ronde 2
Lunanoa-------19--------------------1e kindje------21 juni--------------29 oktober----------------ronde 12
Nootje38------38----Gelderland------3e kindje-----21 juni--------------16 november VK-------ronde 1 na MK
Kim83---------26--------------------1e kindje-----24 juni--------------9 november VK-------------ronde 1
Mayella-------22-----Drenthe--------1e kindje-----27 juni-------------25 november VK-----------ronde 8, 3 na MK
Jannebo-------28----west-Brabant---1e kindje-----30 juni-------------16 november VK-------------ronde 3
Guess07------22-----noord holland---1e kindje-----18 Juni-------------18 november VK------------ronde 6
Margje--------33-----noord holland---1e kindje----26 juni--------------9 november---------------- IUI 4e x
greetje83 schreef:He meiden,
Ik heb mijn mond al voorbij gekletst tegen mijn beste vriendin terwijl ik samen met mijn vriend had afgesproken om 3 maanden af te wachten. Voel me nu een beetje schuldig, maar kon het echt nit voor me houden, omdat ik zo blij ben!
Anderen die ook hebben gezondigd???
X
Lunanoa schreef:Heb het een aantal vriendinnen verteld & ons ouders + broers/zussen.
Wil het de rest nog niet laten weten. Vorige keer ging het mis rond de 5 weken & ben niet iemand die wil dat íedereen dat weet. Het is nog zo'n kritieke periode waar nog alles mis kan gaan.
shadylady313 schreef:meiden, ik krijg mijn banner ook niet voor elkaar hoor. heb hem wel gemaakt en in onderschrift instellingen ook geplakt maar bij avator moet je ook iets invullen ofzo volgens een van jullie maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen...
help!!!
vinden jullie het ook nog zo onwerkelijk dat je zwanger ben? ik ben blij als het 3 november is, eindelijk die echo!!!
veel liefs laura
shadylady313 schreef:meiden, ik krijg mijn banner ook niet voor elkaar hoor. heb hem wel gemaakt en in onderschrift instellingen ook geplakt maar bij avator moet je ook iets invullen ofzo volgens een van jullie maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen...
help!!!
vinden jullie het ook nog zo onwerkelijk dat je zwanger ben? ik ben blij als het 3 november is, eindelijk die echo!!!
veel liefs laura
amieke schreef:Ik heb het nu verteld aan mijn moeder. Die had zelf uitgevogeld wanneer de IUI was, dus ik kon het niet voor haar verborgen houden. Mijn vader wil ik verrassen met de echo, die wordt 3 dagen na de echo 60 jaar.
Een van mijn vriendinnen die nu zwanger is van de tweede, heeft weinig enthousiast gereageerd terwijl ik altijd heel enthousiast ben geweest voor haar (naast alle jaloerse gevoelens). Daar heb ik echt pijn van in mijn buik en ik weet niet goed wat ik met die gevoelens moet.
Op mijn werk zei een collega dat ze kon zien dat ik zwanger was. Ze wist ook al dat het een jongetje werd.
Heel grappig is dat mijn man ook zijn mond niet kan houden. Hij heeft het ook al aan twee mensen verteld waarvan een per ongeluk. Hij moest mij plechtig beloven dat hij niets aan zijn stiefvader mag vertellen als ik er niet bij ben. Een week geleden zei hij nog stoer dat hij ook tot zijn verjaardag ging wachten (18 november). Maar hij gaf toe dat dit te lang ging duren.
Ik ben heeeel blij, na al die tijd. Maar wat ben ik aan het piekeren en twijfelen. De zenuwen gieren door mijn lijf. Ik vraag me wel eens af of ik misselijk ben van de hormonen of de zenuwen. Tjonge jonge dat kan toch ook niet goed zijn voor de baby, maar hoe stop je dat ? Het is nu 3 uur s nachts. Ik ben ontzettend moe maar ik kan gewoon niet slapen.
Mijn moeder had overigens heel kinderachtig gereageerd dat zij het nu eerder weet dan mijn vader (ouders zijn gescheiden). Ze was meteen met een dagboekje begonnen "jou pappa en mamma hebben het mij als eerste verteld. Dat vind oma heel bijzonder. Jouw opa's moeten nog even wachten totdat de echo is gemaakt" Dat ik de vrouw van mijn vader ook oma wil gaan noemen kon ze moeilijk verkroppen.
Dat is wel een leuke vraag eigenlijk. Hoe laten jullie je kinderen straks opa en oma noemen. Ik vind opa + voornaam te amicaal en opa + achternaam zo onpersoonlijk. Ik noemde mijn opa's. Oma zingen en oma bloemen, Opa boot en Opa auto. Maar de grootouders hebben nu niet zulke kenmerkende beroepen of hobbies.
DaisyL schreef:haha jo-jootje, dat herken ik! Mijn kamergenoot begon zich de afgelopen
dagen ook al te bemoeien met hoe veel ik at.... pas maar op anders word je
dik :shock: Tja, hij weet natuurlijk niet dat ik echt zo'n honger heb en
anders de hele dag misselijk ben.....
petek983 schreef:Hallo dames,
Ik herken jullie situatie, want ik zit er ook middenin. Niet met opa's en oma's noemen. Want
mijn moeder en schoonmoeder zijn oma. En mijn vader en schoonvader opa. Mijn ouders zijn ook gescheiden. Mijn moeder heeft een soort van vriend. Ze zegt vN niet, maar wij weten wel beter. Mijn vader heeft een vriendin, maar die woont niet in Nederland.
Verder zitten mijn ouders midden in rechtzaken en kunnen elkaar wel schieten en ik word aan alle kanten meegetrokken. Heb bijna een jaar geen contact gehad met mijn pa door dit allemaal. Gisteren uiteindelijk verteld dat hij opa wordt.
Hij was gelukkig wel blij.
Ik heb mijn ouders duidelijk gezegd dat ik hier buiten sta en mij er niet mee wil bemoeien.
Het is zo vervelend, binnenkort vieren wij onze verjaardag (vriend en ik), mijn ouders praten niet me elkaar en mijn oudste oom praat niet met mijn ouders.
Moet ik ze op 3 verschillende dagen gaan uitnodigen. Dat is toch belachelijk.
Ik was gisteren erg verdrietig.
Vandaag gaan we lekker een dag weg. We gaan met vrienden van ons Sade ook van het forum en een ander stel dat wij op vakantie hebben leren kennen naar Brabant. Een vrouw en haar dochter die we ook in onze vakantie hebben leren kennen geven een feestje.
Fijne dag allemaal!
Knuf knuf
sorry als ik jullie hoofdpijn heb bezorgd door mijn verhaal. Kan er bijna met niemand over hebben.
Tara28 schreef:Bij ons het gewoon 'opa en oma' voor beide kanten. Onze ouders zijn beide niet gescheiden, dus dat maakt het toch nog redelijk overzichtelijk.
Pfffffff wil je graag een zwangerschap waarbij je je goed voelt en dan heb je die en is het weer niet goed! Ik maak me nu weer zorgen dat ik er zo weinig van merk. Nog steeds niet misselijk of moe en de gevoelige borsten en de adertjes die je zag lopen worden juist wat minder. Ik moet wel veel plassen, vooral 's avonds (maar voor ik zwanger was moest ik ook al redelijk vaak) en af en toe een pukkeltje extra maar dat is het dan ook. Gelukkig lees ik op internet dat zwanger zijn ook zonder klachtjes kan, maar het brengt me toch aan het twijfelen :oops: . De test van MvM van donderdagavond heb ik echt al heel vaak bekeken nu. Ik zal blij zijn als de echo goed is over een paar weken.
petek983 schreef:Ik herken jullie situatie, want ik zit er ook middenin. Niet met opa's en oma's noemen. Want
mijn moeder en schoonmoeder zijn oma. En mijn vader en schoonvader opa. Mijn ouders zijn ook gescheiden. Mijn moeder heeft een soort van vriend. Ze zegt vN niet, maar wij weten wel beter. Mijn vader heeft een vriendin, maar die woont niet in Nederland.
Verder zitten mijn ouders midden in rechtzaken en kunnen elkaar wel schieten en ik word aan alle kanten meegetrokken. Heb bijna een jaar geen contact gehad met mijn pa door dit allemaal. Gisteren uiteindelijk verteld dat hij opa wordt.
Hij was gelukkig wel blij.
Ik heb mijn ouders duidelijk gezegd dat ik hier buiten sta en mij er niet mee wil bemoeien.
Het is zo vervelend, binnenkort vieren wij onze verjaardag (vriend en ik), mijn ouders praten niet me elkaar en mijn oudste oom praat niet met mijn ouders.
Moet ik ze op 3 verschillende dagen gaan uitnodigen. Dat is toch belachelijk.
Ik was gisteren erg verdrietig.
Margje schreef:Hi hallo,
Wanneer hebben jullie die misselijkheid ongeveer gekregen? Ik heb ook nog nergens last van. Zit nu in begin 6e week.
Lastig he, dat wel of niet vertellen. Bij mij weten mn moeder, zus, schoonbroer en 2 vriendinnen t. Zij wisten van onze IUI behandelingen dus dat moest ik wel vertellen. En je moet het ook aan iemand kwijt!
Gisteravond een feestje, dan is t erg moeilijk. Sta ik opeens aan de spa blauw. Ga overal maar met de auto naartoe, heb ik tenminste een goed excuus maar echt geloofwaardig is t volgens mij niet! Nou ja, nog even volhouden tot na de echo.
Grtz
Tara28 schreef:Oke, toegegeven, als ik de verhalen zo lees geloof ik dat ik toch maar liever niet misselijk wil zijn :? Over 1 week vertellen we het aan de ouders en dan kan ik mijn moeder vragen hoe zij het zwanger zijn ervaren heeft.
Op zich past het wel bij mij om niet veel last te hebben. Op een verkoudheidje na ben ik nooit ziek, van mn ongesteldheid voelde ik ook bijna nooit iets en ben gewend om energie voor 10 te hebben.
Ingrid82 schreef:Ik zie dat jullie ook nog wedstrijd rijden met je paard. Vorige week heb ik er al 1 afgezegd en ik had me voor november en december ook al opgegeven. Heb alles afgezegd. Wil nog wel weer gaan rijden maar dan lekker in het bos en thuis.
Ik heb een tinker van 1.60 die denkt dat ie een arabier is. Ben voor een paar weken terug nog gelanceerd dus ga het zeker wel rustig aan doen. Hij staat al terug in het voer.
Ingrid82 schreef:Ik zie dat jullie ook nog wedstrijd rijden met je paard. Vorige week heb ik er al 1 afgezegd en ik had me voor november en december ook al opgegeven. Heb alles afgezegd. Wil nog wel weer gaan rijden maar dan lekker in het bos en thuis.
Ik heb een tinker van 1.60 die denkt dat ie een arabier is. Ben voor een paar weken terug nog gelanceerd dus ga het zeker wel rustig aan doen. Hij staat al terug in het voer.
Guess07 schreef:Ingrid82 schreef:Ik zie dat jullie ook nog wedstrijd rijden met je paard. Vorige week heb ik er al 1 afgezegd en ik had me voor november en december ook al opgegeven. Heb alles afgezegd. Wil nog wel weer gaan rijden maar dan lekker in het bos en thuis.
Whahahahaha dat wil ik wel eens zien:D Een tinker die denkt dat ie arabier is:D:D
Lunanoa schreef:Ik heb iets tegen de misselijkheid: SNOEPJES!
De suikers doen mij enorm goed! Heb van die biggetjes & wijnballen. Heb ze op mijn nachtkastje en als ik snachts misselijk ben neem ik snel een snoepje. Ook doe ik het 's ochtends meteen.
Het heeft de laatste 2 dagen goed geholpen 😃 Misschien een tip voor jullie!
Ben nog wel wat misselijk zo nu & dan hoor. Maar heb deze dagen niet overgegeven! Yeahoe
Ingrid82 schreef:Lunanoa schreef:Ik heb iets tegen de misselijkheid: SNOEPJES!
De suikers doen mij enorm goed! Heb van die biggetjes & wijnballen. Heb ze op mijn nachtkastje en als ik snachts misselijk ben neem ik snel een snoepje. Ook doe ik het 's ochtends meteen.
Het heeft de laatste 2 dagen goed geholpen 😃 Misschien een tip voor jullie!
Ben nog wel wat misselijk zo nu & dan hoor. Maar heb deze dagen niet overgegeven! Yeahoe
Gelukkig dat je iets hebt gevonden. Lijkt me erg lastig als je elke keer moet overgeven?
Hoe doen jullie dat op je werk dan? Het valt dan toch op als je elke keer naar de wc moet. Ik ben wel misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven.