nina1980Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Ook ik ben uitgerekend in Juni 😂
Guess07 schreef:@ Jo-jootje
Graag gedaan:) Wie weet helpt het en kan je toch wat gezonds binnen houden:) Misschien ook iets van drink ontbijt ofzo? Ik ben niet zo,n goeie ochtend eter en drink nu elke ochtend een glas drink ontbijt en dan rond 10 a 11 uur nog een broodje:)
@ Wieke
Vergeten doe ik het niet haha, denk er wel hele dagen aan:) Maar denk wel afentoe is het wel echt zo? Haha, omdat ik ook niet echt duidelijke klachten heb buiten moe zijn etc om.. En wat je zegt dat als je het voelt je het misschien pas helemaal beseft haha.. Of als je eenmaal een buik krijgt word het ook al redelijk echt! Ik weeg 55 kg maar zie nog echt helemaal niks.. Maar schijnt bij de eerste ook lang te duren.. Bij de 2e krijg je al snel een buikje.. (heb ik van horen zeggen...)
@petek983
Ik dacht dat dat veel duurder was? Valt dus erg mee.. Ik wil idd over een tijdje ook een pretecho maar dacht dat dat toch wel rond de 100 of 150€ was.. Lijkt me wel super een echo!! Ik wil ook!! Haha!
@ mayella
Bah.. Vervelend altijd dat soort honden.. Wij hebben er hier ook een paar lopen en toen ik met de hond van m,n oma liep had ik een beetje hetzelfde verhaal alleen duwde die hond mijn hond op z,n rug en begon te bijten etc.. Die man deed ook niks waarop ik op een gegeven moment die andere hond een trap had gegeven en toen pas liet ie los..:S Snap ook niet dat die mensen hun hond los laten want dit schijnt wel vaker te gebeuren..
@Daisy
Ik heb ook last van veel afscheiding.. Maar als meerdere het hebben zal het idd wel normaal zijn.. Ik zal zo eens even rondneuzen op inet..
Jannebo schreef:Hallo dames!
Ik had vanmiddag ineens bij het plassen en afvegen wat bloed door mijn afscheiding zitten in het uur daarna ben iik weer 3 keer naar de wc geweest en toen was er niks meer aan de hand. Weten jullie wat het is?
Toen ik de verloskundigenpraktijk belde waren ze er al niet meer en om nou naar de spoedlijn te bellen vond ik wel erg ver gaan dus heb ik het niet gedaan...
Nootje38 schreef:Jannebo schreef:Hallo dames!
Ik had vanmiddag ineens bij het plassen en afvegen wat bloed door mijn afscheiding zitten in het uur daarna ben iik weer 3 keer naar de wc geweest en toen was er niks meer aan de hand. Weten jullie wat het is?
Toen ik de verloskundigenpraktijk belde waren ze er al niet meer en om nou naar de spoedlijn te bellen vond ik wel erg ver gaan dus heb ik het niet gedaan...
kan nog te maken met inestelen van de baby... of dat de baarmoeder wat oud bloed afstoot..
maar als je het niet vertrouwd meid.. en je hebt je vragen gewoon bellen... zijn ze voor
Jannebo schreef:Nootje38 schreef:Jannebo schreef:Hallo dames!
kan nog te maken met inestelen van de baby... of dat de baarmoeder wat oud bloed afstoot..
maar als je het niet vertrouwd meid.. en je hebt je vragen gewoon bellen... zijn ze voor
Het was wel gewoon rood, niet bruin.... Ga zo nog eens even naar de wc.
Ik heb wel zoiets van dat het bij 1 op de 10 vrouwen mis kan gaan... Dat het niet perse nu bij mij hoeft te gebeuren. En daar ga ik dus maar niet vanuit!
meissie24 schreef:Met hoeveel weken zijn jullie voor het eerst naar de vk gegaan/ gaan jullie?
Huisarts vond het nog te vroeg om te bellen, ben nu 5,5 week.
Wat vinden jullie, wanneer hebben jullie gebeld??
xxx
meissie24 schreef:Hebben jullie ook zelf gebeld voor een echo???
De verloskundige moet je toch doorverwijzen? Dus daar moet je dan toch eerst heen?
meissie24 schreef:OKe dank jullie voor de reactie,
Hier doen de vk's geen echo's, moet daarvoor een doorverwijzing hebben naar het ziekenhuis.
xxx
Daantje77 schreef:Hallo allemaal!
Ik slik Etos Zwanger zijn, zit op zich alles in wat je nodig hebt.
Alleen moet je er hier 2 van per dag slikken.
Misschien dat ik ga switchen als het doosje leeg is.
Gisteren de eerste echo gehad, t was heel mooi en bijzonder.
En zo'n geruststelling dat het hartje klopt en dat het er tot nu toe goed uitziet.
Het is nog zo klein dat ze er niet zo veel over kunnen zeggen, maar zo op het eerste gezicht is alles ok.
Volgens de echo is de baby (foetus, maar ik vind baby leuker) alleen nog wel jonger dan we dachten. Volgens de huisarts zou ik 5 juni uitgerekend zijn (= mijn verjaardag hihi) maar volgens de echo 9 of 10 juni. Omdat er minder dan een week verschil inzit, passen ze nu nog niets aan. Wel krijg ik rond de 12e of 13e week een echo en dan gaan ze beslissen wat als uitgerekende datum aangehouden zal worden.
Ook heb ik bloed moeten laten prikken, pfffffff denk dat ik daarna wel leeg was, ik geloof 6 of 7 buisjes...
Daar krijg ik 16 november de uitslag van bij de gyn.
En nu ga ik mijn bedje in, ben kapot!
Gr. Daantje
mayella schreef:zoooooow, nu weet ik ook wat echt misselijk zijn is.. laatste jaren alleen maar gehad als ik in een auto zat (niet zelf rijden..) Maare nu dus ook thuis.. En als ik dan ga boeren zakt t weer ffies af.. Meer hier last van????
Daantje, fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!!
Heb ik nog meer gemist??
Lunanoa schreef:Die visolie is ook heel erg goed!
Ik heb van VSM - Puur mama. Zwangerschapsvitamines met foliumzuur.
Denk wel dat de verloskundige je zwangerschapsvitamines gaat voorschrijven!
Er zijn ook hele goede bij Etos verkrijgbaar...
Ik wil graag zwangerschapszwemmen gaan doen & zwangerschapsyoga. Hebben jullie over die dingen nagedacht?
Pas wel op met multivitaminen. Van sommige vitamines mag je niet zoveel hebben! Volgens mij vitamine A.
Lunanoa schreef:Kunnen we niet samengaan? :P
Lunanoa schreef:ohnee idd. Beter van niet dan 😛
Dat bloedprikken is verplicht zeker ? :oops:
Geen kansjes om er onderuit te komen?
Lunanoa schreef:hihihihiihhihihihihi :oops: