maymar schreef:oh heerlijk man ook nog eens thuis werken!!! zie er nu al best een beetje tegenop om te gaan werken als de kleine er ooit is hahahahaha niet best eigenlijk.... en inderdaad hoelang kunnen we et dan voor ons houden?? mijn tante is nu 13 weken zwanger en wij wisten et als eerste toen ze ongeveer 6 weken was en toen zeiden ze ook van pas met 13 weken vertellen we et ma met 8 weken wist de hele fam. et al en heleboel vrienden en kennissen :roll:
hoe vind je vriend het allemaal is hij er net zoveel mee bezig als jij??
Het lijkt me wel eng om het te vertellen voor de 12 weken, maar de drang is vast aanwezig haha, al eerder.
Ach, eerst maar eens zwanger worden en dan zie ik het wel 😛
Mijn vriend is niet een hele grote spreker maar volgens mij vind hij het geweldig!!
Ja, de keuze om de pil weg te doen hebben we samen gemaakt en dat was voor ons same grote blijdschap hihi.
Hoe het nu voor hem voelt nu de pil echt weg is...... daar heb ik hem nog niet over horen spreken 😛
Nou is dat nog niet zo spannend, eerst maar eens afwachten tot mijn 1e natuurlijke ongi na deze van nu.
Ben benieuwd hoe mijn lichaam verder gaat en als we dan voor het eggie gaan 😂 dat lijkt me spannend!