Suus85 schreef:Helemaal vergeten te feliciteren :mrgreen: Bij deze dus!!
Eigenwijs als ik ben (eerst zeggen, ik wacht de eerste maand af, blabla)
ga ik nu helemaal de ''ik wil zwanger worden vrouw'' uithangen, hahahaha.
Ik ben maar gaan tempen, vond ik wel interessant. Is het tot nu toe ook best 😛
Nog erger, ik ben mijn Persona gaan gebruiken. :oops:
Ik werd een beetje gek van alle verhalen rondom het 'heb ik wel een eisprong'.
Gewone ovulatietesten had ik niet in huis, wel staafjes voor de Persona en die kun je natuurlijk prima zelf ook aflezen.
Nou die begon keurig netjes met een linker donker streepje: geen ei
Links ging langzaam vervagen en rechts werd al wat meer zichbtaar: ei in aantocht, ojee
Wanneer beide gelijk zijn komt je eisprong verwacht binnen 2 dagen: vanochtend, rechts duidelijker dan links!!
AAAAAAAA 😛 ik heb een ei ik heb een ei ik heb een ei in aaaaantocht 😂
Hahahaha :D
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah geweldig zit me rot te lachen hier!!! heerlijk zo een verhaal... dat word klussen 😃
ik heb vandaag lekker baby geshopt hehe... samen met mn tante op pad geweest die is 15 weken zwanger dus heb lekker baby dingetjes kunnen kijken zonder een raar gezicht te krijgen, zo van goh zijn jullie ermee bezig ofzo??, ideaal dus!!!
@ marian83 balen dat et negatief was en dat je ongi er nog steeds niet is... hopelijk word je geduld niet nog veel langer op de proef gesteld...
@JR je moet niet helemaal alleen van de banner uitgaan he :oops: je ei kan best al iets eerder zijn geweest of iets later zijn je banner gaat standaart van 14 dagen voor je ongi uit...
@la-pricessa hoe is et nu?? al bezoek van de 😈 :twisted: ??