Emma, gefeliciteerd meid.
Het ligt er een beetje aan welke test je hebt gebruikt. Als je een gewone hebt gebruikt dan werken die meestal pas bij 4 weken.
sunshine81Oud lidBerichten: 823Lid sinds: 1 januari 2005
maymar schreef:limi las jullie verhaal net op een ander onderwerp....
wat goed dat het probleem misschien wel te verhelpen is!!! maar begrijp ook heel goed dat je dat liever na een eventuele goeiuh zwangerschap wil hebben wat nog max 6 maanden wachten is niks aan 😞 ik zou het geduld er niet voor kunnen opbrengen :oops: maargoed hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben en dat je gewoon gauw een wondertj bij je draagt !! knuffffffff
Liminous schreef:maymar schreef:limi las jullie verhaal net op een ander onderwerp....
wat goed dat het probleem misschien wel te verhelpen is!!! maar begrijp ook heel goed dat je dat liever na een eventuele goeiuh zwangerschap wil hebben wat nog max 6 maanden wachten is niks aan 😞 ik zou het geduld er niet voor kunnen opbrengen :oops: maargoed hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben en dat je gewoon gauw een wondertj bij je draagt !! knuffffffff
Je bent een lieverd!!!!
Mijn laptop is dood dus ken voorlopig niet meer online komen!! Hou je me een beetje op de hoogte via hyves van de meiden van et forum?? kun je ze ook doorgeven dat ik dus voorlopig niet online kan komen??
Kimmiez schreef:Hallo Allemaal,
Hier is alles goed.. als het goed is is mijn eisprong geweest naar ik weet niet hoe ik het moet voelen dus ja.. vandaag en gistere steken in de onderbuik...
Wel goed geklust dus we wachten gewoon af.
@ Limi ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat ze snel iets gaan doen voor jullie
groetjes,
Kim
Liminous schreef:Naam....................Leeftijd...............NOD...................1e2e3e?....................Gestopt
karin88......................21...............19 maart..................1e kindje...................01-09
Komen deze meiden hier nog wel? Of kunnen ze uit het lijstje verwijdert worden?
Liminous....................22...............05 Juli....................1e kindje...................29-09
priscillaq....................25................08 juli....................1e kindje.....................04-09
Kimmiez.....................22...............12 Juli ...................1e kindje.................29-09
maymar.....................25...............???..........................1e kindje...................20-09
Tessa23....................24.............. 17/18 april.................1e kindje..................29-09
Hihi jullie zijn toch niet weer met een lange ronde bezig he ? 😛
Princess83.................26...............9 november..............1e kindje...................02-09 --> Zwanger
Jos..........................27..............14 november.............1e kindje...................11-09 --> Zwanger
Suus85.....................24..............21 november..............1e kindje...................29-09 --> Zwanger
fizzle.......................28..............22 november..............1e kindje...................19-09 --> Zwanger
Sunshine81................28................9 december..............1e kindje...................09-09 --> Zwanger
Canacat..................29.................?? januari.................1e kindje ...................23-09-->Zwanger
Tijgertjuh..................25.............28 januari..................1e kindje..................10-09--> Zwanger
Loesje80...................29..............1 februari..................1e kindje..................31-10 --> Zwanger
Beer ........................21.............30 januari..................1e kindje..................30-09--> Zwanger
Pumi.........................23.............10 februari................1e kindje...................08-10--> Zwanger
Sam81......................28.............13 febrruari...............1e kindje...................26-09--> Zwanger
La-princesa..............19..............20 februari.................1e kindje....................12-09--> Zwanger
JR..........................28.............23 mei......................1e kindje....................31-08 --> Zwanger
Emma1980.................30................???? ......................1e kindje...................11-09 --> Zwanger
lona........................26.................1 juli........................1e kindje.................11-09-->
Zwanger
Pfffff wat wordt het lijstje met niet zwangeren kort he :(
loesje80 schreef:Whaaaaa, Iona, wat een gemene manier om ons te laten zoeken wat je hebt aangepast 😂
GEFELICITEERD!!!!
En wat vroeg gepost... Omdat je vanmorgen hebt getest of omdat je nog steeds hyper bent van het eerdere testen? 😊
Spannend meid!!! Kom je nu ook beppen bij "zwangeren, gestopt met de pil in spet '09"