Sam81 schreef:hey hey,
Ik ben er even niet geweest, lees wel netjes alles... maar heb even een opmerking over ovutesten, ik heb met de termijnecho vooruitgezet met twee weken, dan zou ik mijn ei dus gehad hebben op 10 januari. Ik heb alles bijgehouden, wanneer we het deden en ovutesten etc.. maar dan ben ik dus bevrucht een week voor mijn menstruatie en gewoon mijn ongi gehad en daarna ook ovutesten gebruikt en die waren iedere keer niet zo donker, en in het begin ook geen streep dus geen vruchtbaarheid...
Ik snap het weliswaar allemaal niet zo, en wil ook geen roet in het eten gooien maar vond het wel even te melden waard.
tot gauw, heb weer een jaargesprek, ben doodop!
Laat ik het dan nog even moeilijker maken 😉 Sam, ik ga er vanuit dat je nu 18weken & 4 dagen bent (inclusief vooruitzetten...) Ik ben vandaag 19 weken en 5 dagen dus loop een weekje op je voor. Als ik dan terugreken, heeft bij mij de bevruchting op 17 januari plaats gevonden en was mijn laatste ongi 2 jan (begon al 30 dec, maar heb een onregelmatige cyclus...) Dus ik denk dat jij 10 jan + 2 weken de bevruchting hebt gehad. Dus dat is heeeeeel snel na je ongi waarschijnlijk. Misschien zo snel dat ovu-testen dat hebben gemist en positief werden toen je zwnager bleek te zijn... Of maak ik er nu een raar verhaal van :?
Waarmee ik niet de zin of "onzin" van ovutesten wil aantonen hoor, want daar ben ik niet aan begonnen....
Maymar.. Ik ga hard voor je duimen dat je op dag 20 een postieve test hebt en dan op dag 32 weer, maar dan een andere 😉
Overige meiden, hup eitjes hup!! Of ongi's... zodat er weer duidelijkheid is! (al heb ik net vast ook weer voor evrwarring gezorgt :oops: )
Knuffel voor jullie allemaal!