Suus85Oud lidBerichten: 1.299Lid sinds: 3 augustus 2009
Wat voelde je trouwens allemaal voor leuke dingen voor je testte? 😛
Sam81 schreef:het is rustig vandaag, dacht neem even een kijkje
Ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen, het voelt zo in ieder geval, en ben chagerijnig als de pest!! 😉 minder leuk voor mijn vriend..
Maar wanneer ik maandag nog niet ongi ben dan ga ik testen.
Even een vraagje, heb nu matcare testen maar lees tegensteijdige berichten erover online, zijn die wel goed?
Liminous schreef:Goedemorgen! Al iemand wakker?
@ Loesje: Haha ik zou gaan aanbellen bij de buren ofzow, ik ben niet zo'n held 😛 Hahaha
fizzle schreef:Goedemorgen!
Ik ben wakker hoor!
Heb alleen nog niet zoveel te melden. Tenzij jullie benieuwd zijn naar mijn broodbakkerij van zojuist. :mrgreen:
@limi: lukt het wachten nog of vind je het moeilijk? En hoe is je gevoel erover?
Ga nu even strijken. Tot later!
Liminous schreef:Mn lichaam geeft allemaal ongi klachtjes, dus het eventueel testen stel ik nog wel ff uit :D
canacat schreef:Hoi Suus,
Je bent nog wakker, zie ik.
Jeetje, wat een ellende!
ik volg het niet zo goed, maar had je op een of andere manier je ei gemeten/gemerkt?
ik heb eens eerder gesnuffeld over luteale fasen: een dag of 7 moet genoeg zijn.
Ik heb ook tussen ei en ongesteldheid vanalles: steekjes/buikpijn op alle mogelijke plekken en zo. Niet zo erg als je het omschrijft... Hoop dat snel over gaat!
Slaap zacht.
Sam81 schreef:nog iets vergeten erbij te vertellen;
mijn eisprong is trouwens op 1 of 2 november geweest, toen had ik ook van dat eiwit achtige slijm (sorry) en daarna helemaal niet meer...
Sam81 schreef:@Limi; inderdaad, maar dan is het zo lastig omdat je niet weet of je ongi te wachten staat of niet.. en ik ben de hele dag onderweg.. dus maar goed hopen dan dat ik het niet wordt.. en dat ik een positieve test heb.. volgende week maandag!!! Ik vind dat een mooie dag om te testen wanneer ik niet ongi ben geworden....
echt raar... maar goed.. ga weer even verder met werken, nog 1 uur en dan mag ik de file weer in.. ;-)
fizzle schreef:Ha meiden.
@loesje: ik hoop dat je cyclus naar wens is deze ronde en dat je hem deze week nog even goed kunt benutten. 😉
Oh ja, waarom zetten jullie trouwens bijna allemaal steeds sorry neer als je iets typt over slijm etc.? Nergens voor nodig als je het mij vraagt. Daar hebben we het toch allemaal over! :mrgreen:
Suus85 schreef:Jos Jos Jos :mrgreen: Hoeraaaaaaaaa !!!
Kon niet meer missen hé, hihi. Ben blij voor je.
Je geeft me hoop doordat je geen pijnlijke/gevoelige borsten hebt!
Ik heb alleen ontigelijke rugpijn, weet niet wat ik nou liever zou willen hebben. haha :P
maymar schreef:precies suus!!!! ik vind dat dus ook verschrikkelijk!! ik zou zelf dan zown toog willen als opening naar de keuken.
maar als je persona positief aangeeft waarom probeer je dan niet een zwangerschapstestje??? je maakt jezelf helemaal gek meid ;)
maymar schreef:heeyyy priscillaq,
hoe was jullie vakantie?? hier hebben we 2 zwangeren erbij jos en princess83!! verder deze week veel NOD en testers... weet sam81 en suus85 en volgende week liminous en verder ben ik een beetje de tel kwijt :oops: dacht fizzle ook nog deze week...
maymar schreef:jeeeeeeeeeejjjjjj jos!! eindelijk de bevestiging waar je op zat te wachten!!! en nu maar heerlijk ervan gaan genieten dat je een klein wondertje in je heb!! gefeliciteerd!!!!
en dan ff hierzo... gisteren bij et huisje wezen kijken...
allemachtig wat vies :roll: 5 katten in huis, nu is dat niet erg maar hou de boel een beetje schoon... et stonk er een uur in de wind pffff. De muren waren felblauw met geelen oranje :shock: (hoe verzin je et) gelukkig zei ze direct al dat ze geen goeie huisvrouw is... gisteravond heel lang wakker gelegen 😞 et muurtje tussen de keuken en woonkamer 'mist' die heeft ze met toestemming weggehaald, maar ik heb geen zin om tegen een keuken aan te kijken heb liever een scheiding ertussen, ik hoop dus dat ze die er weer in kunnen zetten. We twijfelen best wel een beetje nu... er is echt wel wat van te maken hoor gewoon goed schoonmaken en opnieuw schilderen enzo en over 2 jaar word de badkamer gerenoveerd. Maar als dat muurtje er niet terug in komt dan weet ik et zo net nog niet, de keuken is niet lelijk want die is best netjes maar heb et gewoon liever een beetje gescheiden...
nou meiden jullie horen vanavond wel wat we besloten hebben
Marian83 schreef:Naam....................Leeftijd...............NOD...................1e2e3e?....................Gestopt
zie wel......................27..............?? oktober...............1e kindje..................
maudje23.................23..............24 oktober...............1e kindje.................
Lotje76.....................33..............7 november.............1e kindje..................
Marisje......................26..............9 november.............1e kindje..................13-09
La-princesa..............19..............13 november............1e kindje..................12-09
Liminous...................22.............16 November............1e kindje..................29-9
sam81......................28..............16 november............1e kindje..................26-9
mandje.....................31..............17 november............1e kindje..................18-9
Suus85.....................24..............21 november............1e kindje..................29-9
fizzle........................28..............22 november............1e kindje..................19-9
JR..............................27.............25 november............1e kindje..................31-8
canacat.....................28..............27 november............1e kindje..................23-9
moon23....................23..............?? november.............??.............................8-10
Marian83..................26..............27 november............1e kindje..................8-09
sunshine81...............28..............30 november............1e kindje..................9-9
priscillaq...................25..............1 december..............1e kindje..................04-09
tijgertjuh..................25...............6 december..............1e kindje.................10-09
maymar....................24..............8 december..............1e kindje..................20-09
Temmie....................37..............12 december............1e kindje..................
betsy......................24..............28 november.............1e kindje.................
Nootje39..................38...............12 oktober...............3e kindje..................?? --> zwanger
petek........................??................??.............................??.............................?? --> zwanger
Princess83................26...............9 november.............1e kindje...................02/09 --> zwanger
Lilly1........................??................12 november............??.............................?? --> zwanger
Jos............................27..............14 november............1e kindje..................11-9 --> zwanger
JR schreef:Hoi,
ik moet nog een dikke week wachten op m'n NOD, maar heb helemaal geen klachten die kunnen wijzen op een mogelijke zwangerschap. Nu weet ik wel dat dit ook helemaal niet hoeft, maar ik heb toch het gevoel dat ik toch iets moet voelen als ik zwanger zou zijn.
Ben dus erg bang dat er weer een ronde voorbij is zonder succes. Zou dit zo zijn, dan zou dit eigenlijk nog geen ramp zijn omdat ik pas in ronde 2 zit. Maar toch merk ik dat ik dan flink teleurgesteld zou zijn.
Merk echt dat als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om zwanger te worden, je het ook meteen wilt. En je hebt er zoveel geduld voor nodig, terwijl ik eigenlijk super ongeduldig ben!
Jos: leuk om die foto's te zien van je positieve testen!!