sunshine81Oud lidBerichten: 823Lid sinds: 1 januari 2005
ja verwarrend hé. Ik heb etos eigen merk neusspray en daar staat in dat je het gewoon kan gebruiken. Voor jou gaat het ook al op schieten hé, voel je al iets?
Liminous schreef:Maymar wat klote meisje! Hoop dat een ukkie jou ook snel gegund is!!
pumi schreef:
Suus, wat vervelend al die kwaaltjes.. wel knap dat je er niet over "zeurt" en wees maar blij dat je niet alles er elke x uitgooit, een vriendin van mij die had dat dus wel.. een paar weken lang en die moest dus naar t zkh omdat ze uitdrogingsverschijnselen had.. maar geniet er lkkr van! Fijn dat de echo helemaal goed was.. lijkt me zo leuk als je je ukkie dan echt kan zien! Houdt je vriend er wel een beetje rekening mee dat je je niet altijd lkkr voelt? (niet alle mannen doen dat)
Suus85 schreef:Apart Limi.......
Een gevoelige baarmoeder ja wat betekend dat dan?
De baarmoeder zelf, de hals of de mond? Daar zit natuurlijk nogal een verschil in.
Jammer ook dat ze je niet meer kon vertellen.
Misschien proberen iets positiefs te zien, je kunt naar een gyn en dan krijg je snel duidelijkheid!
De 20e duurt voor je gevoel vast nog lang, stiekem nog maar 8 dagen!!
Ben erg benieuwd naar wat ze (wanneer je dan ook een uitslag te pakken hebt) erover zeggen en wat ze gaan doen!
maymar schreef:Pumi wel fijn dat je een kortere cyclus heb!! Maar een ei heb je sowieso wel anders word je niet ongi 😊 Waar ikzelf wel over twijfel is of et eitje wel groot genoeg word om te bevruchten aangezien ik geen 'knaltest' had met mn ovutesten...
pumi schreef:maymar schreef:Pumi wel fijn dat je een kortere cyclus heb!! Maar een ei heb je sowieso wel anders word je niet ongi 😊 Waar ikzelf wel over twijfel is of et eitje wel groot genoeg word om te bevruchten aangezien ik geen 'knaltest' had met mn ovutesten...
was dus een 'domme' opmerking hahaha :oops:
kan dat dan, dat t te klein is?? Ik heb me daar allemaal niet echt in verdiept, ben allang blij dat ik snap dat je een eisprong moet hebben om zwanger te raken hahaha
Dat is een nadeel he van verhuizen.. het in & uitpakken! Zou wel leuk zijn als je daarna meteen met de babykamer kan beginnen 😉 wie weet...
pumi schreef:maymar schreef:Pumi wel fijn dat je een kortere cyclus heb!! Maar een ei heb je sowieso wel anders word je niet ongi 😊 Waar ikzelf wel over twijfel is of et eitje wel groot genoeg word om te bevruchten aangezien ik geen 'knaltest' had met mn ovutesten...
was dus een 'domme' opmerking hahaha :oops:
kan dat dan, dat t te klein is?? Ik heb me daar allemaal niet echt in verdiept, ben allang blij dat ik snap dat je een eisprong moet hebben om zwanger te raken hahaha
Dat is een nadeel he van verhuizen.. het in & uitpakken! Zou wel leuk zijn als je daarna meteen met de babykamer kan beginnen 😉 wie weet...
Sam81 schreef:@limi; nee hoef niet voor mijn schildklier gaan de gyn, maar omdat je schildklier vruchtbaarheidsstoornissen kan opwekken raadde de moeder van een vriend (zij is zuster) aan om langs een gyn te gaan en daar begon mijn vriend gisteren mee dat ik vdnaag maar een afspraak moest maken maar we zijn heel ongeduldig dus heb ik dr. Keulenkliniek gebeld.
Suus85 schreef:Geen klachten!
Exact dezelfde als de ronde ervoor toen ik op dag 24 ongesteld werd.
Alleen die ronde werd ik dat niet op dag 24 dus deed ik een test 😛
Al kreeg ik spontaan op die zaterdag (geloof ik dat het was) enorme rugpijn.
Die had ik die hele week ervoor ook al maar dat heb ik al jaren door mijn gekantelde bekken dus dat vond ik geen eigenschap zegmaar.
annoniempje schreef:Niemand weet dat nog dat ik inmiddels naar alle waarschijnlijkheid 7 weken of 9 weken zwanger ben.
Maar als ik zin heb in een wijntje of iets anders dan neem ik het gewoon. En zal er ook niet een minder om drinken
Kan echt geen kwaad hoor als je maar niet elke dag bezopen bent dan is het wat anders.
annoniempje schreef:
-----Bericht verwijderd door moderator i.v.m kwetsende tekst-----
maymar schreef:annoniempje schreef:-----Bericht verwijderd door moderator i.v.m kwetsende tekst-----
denk niet dat je het heel verkeerd bedoelde maar vind dit niet een gepaste opmerking... je kan mensen hier behoorlijk mee beledigen en je gaat er direct vanuit dat haar mams elke dag teveel dronk....Maargoed lijkt me beter om dat antwoord maar te 'vergeten'
Ik persoonlijk vind niet dat een druppel alcohol of sigaretje kan maargoed dat is mijn mening... als ik zwanger raak dan doe ik ook geen van beiden, denk ook niet dat vriendlief dat accepteert ;)
annoniempje schreef:-----Bericht verwijderd door moderator i.v.m kwetsende tekst-----
Liminous schreef:Loesje, heb jou ook al ffies niet meer gezien, alles goed met je meid?
Maymar, fijn dat je ongi alweer bijna voor bij is!
Getsie, stel nou dat ik Woendag wel gewoon ongi wordt, dan lig ik daar met een lekkende *** voor een kerel die ik niet ken :S