La-princesaOud lidBerichten: 411Lid sinds: 10 oktober 2009
Gaat er trouwens nog iemand naar de 9 maandenbeurs.
Sam81 schreef:bedankt voor alle felicitaties, en nu duimen dat het goed blijft gaan.. 😉
Voor alle wachtenden ik duim voor jullie.. domino-effect moet door blijven gaan..
Pumi, het is inderdaad ongelooflijk, ik ga morgen nog een test doen want dan is mijn nod. Maar mijn buik gaat tekeer lijkt wel.. en eergisteren had ik het ook al maar moeite met slapen --> ik slaap normaal gesproken om mijn buik maar dat lukt nu al niet.. dus slaap even onrustig..
Maymar, vrijdag is vaak in de ochtend rustig met het verkeer, weet niet welke kant je op moet maar 's middags is het vanag 2 uur altijd al super druk.. hou daar rekening mee... ik zit vandaag tot 16.15 uur in hilversum en dan weer terug richting brabant....
Gaat er trouwens iemand carnavallen?? Ikke niet.. hou daar niet van.. ga zaterdagavond naar de bios met vriendlief --> valentine's day kijken! heb er zo zin in..
Maymar, ben heel erg benieuwd hoe het huisje komt uit te zien.. zo te horen zijn jullie druk bezig. Heb je in ieder geval afleiding..
Ik ga eens kijken of ik wat werk kan verrichten.. het is wel moeilijk om mijn mond te houden en weet trouwens niet hoe ik iets moet doen.. heb altijd op kantoor gezegd (best dom achteraf) als ik zwanger ben dan stop ik met roken) en nu inderdaad heb ik vandaag geen sigaretten meer bij.. maar ze weten dat ik 3 keer per dag ga roken.. moet er iets op verzinnen...
karin88 schreef:Even testen als me banner het doet ;)
karin88 schreef:karin88 schreef:Even testen als me banner het doet ;)
Was een beetje met de dagen in de war, febr heb er natuurlijk maar 28,
maar gelukkig doet de banner het, en klopt die nu ook :D
Emma1980 schreef:Jaaa, rustig nog eventjes een weekje wachten... Gelukkig vallen die spannende dagen 20/21 februari net lekker in het weekend, ben ik tenminste lekker gewoon thuis en niet op het werk of zo.
Welkom Karin!
Enne hoe werkt dat nou met de banner, ik kom maar niet achter, zal wel weer aan mij liggen, maar ik zie het gewoon niet :S
Tessa23 schreef:Ben ook weer blij dat het weekend er op zit.. gekke gebeuren hier altijd met carnaval, wij wonen vlak bij de winkels en der is altijd wel wat hier dus..echt irritant! ik word er zelf niet wakker van hoor alleen als je sommige verhalen hoort!
Ga nu slapen.. en ben misselijk bahhhh
pumi schreef:Heey dames,
Hoe is het hier? allemaal ongeduldig aan het wachten?? hihi
Ik ben net bij de ha geweest, en die heeft me wat info gegeven over verloskundigen, dus vandaag ff uitzoeken welke ik ga bellen...
Als je die banner hebt gedaan, kun je eerst even op voorbeeld klikken, dan zie je of dat ie gelukt is ;)
pumi schreef:ik weet het pas sinds afgelopen woensdag!
Heb net de vk gebeld... 3maart hebben we al een afspraak 😃 het word zo echt allemaal nu!!!
Ik heb ook last van witte bloed.. geen idee hoe mn baarmoeder stond/staat.. heb ik geen verstand van haha
opgezette aderen heb ik ook geen last van, dus geen idee!
Wel spannend.. nog 2dagen! Wanneer ben je van plan om te testen(als de ongi weg blijft..??)
La-princesa schreef:Hallo karin! Ook jij krijgt een warm welkom van mij!
Ik heb tot nu toe ook altijd 3 dagen voor nod wit verlies.. Hoop dat t voor jou wat anders betekend.
Spannend he! En wat goed dat je nog niet getest hebt! Ik had dat echt allang al gedaan haha
Ben niet de meest geduldige hier. :p
tijgertjuh schreef:@ lona --> ik heb nog wel een positieve test liggen die mag je wel even vasthouden :-D