maymar schreef:Balen hoor JR helemaal omdat je toch wel klachten heb die er bij passen...
Hoe is et met de rest van de meiden??
Ik word volgende week gewoon ongi hoor 😞 hebben te weinig sex gehad en weet ok niet wanneer mn ei is geweest geen ovutesten gedaan dit keer
Wat naar JR, dat je nog steeds niks weet. Ik hoop dat ze dinsdag wat weten!
@ Tessa, wat kan je lichaam toch raar zijn, ik hoop dat het deze keer goede klachten zijn die tot een positieve test leiden!
@ Maymar, meid, 1 keer klussen kan al genoeg zijn hè... Dus ik duim wel hard voor je! Nog maar een weekje volgen het lijstje... Maar volgens je banner duurt het iets minder dan 2 weken... Ach ja, gelukkig heb ik alle tijd om te duimen, want 's avonds ben ik toch te moe 😉
Ik ga voor een leeg lijstje meiden met NOD!!! Hup, hup, domino, domino
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs Tralalalalalla 8-) Ben mezelf wakker aan het houden met Ik hou van Holland, maar moet zeggen dat het heel moeilijk is. Ik weet dat ik met alleen deze klacht niet mag klagen, maar poeh wat ben ik moe 😞 Erg ongezellig voor vriendlief die dus ook maar naar een vriend is (en nu vind ik mezelf dus zielig 😮 ) Zo lekker slapen bij deadline (serie op ned 1)
Geniet van de mooie zondag in het vooruitzicht!