Jeetje meiden, wat kunnen jullie kletsen 😛
Kan het amper bijhouden. hahaha
Larissa: ik zie je teller nog steeds op 35 dagen staan... maar das ook niet zo heel erg... in het ergste geval test je een dag te laat.
Scheelt weer een dagje of wat stressen zo rond je NOD
Smurffies: Spannend zeg! Al die testen. Fijn dat jullie alles zo leuk samen kunnen doen!
Ook heel fijn dat die donor contact heeft gezocht. Is het de bedoeling dat hij in het leven van jullie kleintje blijft?
ik zal de blauwe kaarsen van zolder halen 😛
Nikita: Soms kan een negatieve test ook gewoon rust geven. Ik hoop dat je binnenkort gewoon aan een nieuwe cyclus kan beginnen.
Spannend altijd, een sollicitatiegesprek... Kon je zelf een beetje rustig binnenkomen ondank je verlaatte binnenkomst? Of was je daardoor alleen maar meer gespannen.
Laat ons snel horen als je wat weet, ok?
voor mezelf: vandaag weer overleeft, en nou weer opzien tegen donderdag (van 9:30 tot 16:00 cursus, en van 16:00 tot 23:00 werken op de groep)
Kreeg halverwege mijn dag een sms van mijn vriend: ik heb wat cadeautjes voor je gekocht...
Had hij allemaal "halloween snoep" gekocht.. Van die kauwgombal ogen, spekkies in de vorm van een pompoen en lekkere chocolade-pompoentjes. 😃
Ook de hond is weer verwend met een nieuw kauwspeeltje (dat hij uiteraard na 5 minuten al stuk had... bullterriers en speelgoed...)
Weet niet of het mag (forumregels) en of jullie het leuk vinden, maar dit is een link van de foto van "de" pompoen 😊
http://i572.photobucket.com/albums/ss162/NirakKing/jackolantern.jpg (tikkie onscherp... heb mijn camera afgegeven)