smurfje schreef:oh maar zo bekijk ik het eerlijk gezegd ook gewoon hoor bella... sorry hoop ik hier niemand beledig maar ik vind elke mens net zo goed als een ander, ongeacht wat je voor beroep doet. iedereen moet er zijn en doet een bijdrage aan de maatschappij en we zijn allemaal een steentje in het hele bouwwerk hihi
ja idd...zelf ben ik telfoniste/secretaresse....omdat ik door pech van vroeger geen opleiding kon doen, nu wil ik het niet meer met 28 jaar en kinderwens....maar ik weet zeker dat mensen vaak denken dat ik dom ben en dus dom werk doe....maar me collega zei tegen me...jij bent wel visitekaartje van bedrijf..als jij de telefoon niet netjes opneemt blijven de klanten weg...ja das waar...miss el laag nivo werk maar wel belangrijk 😊 als ik de wc sta schoon te maken denk ik ook wel...zo die mannen heben straks weer schone wc 😊
heb ook wat hoger werk gedaan, assistent manager in winkel maar vond niet leuk mensen aansturen.. net zo min als dat ik niet wil optreden met zingen ...gewoon faal angst....en dus liever wat lager en meer op me gemak 😃