@wammie:
GEFELICITEERD hoor!! Wat fijn, zo lekker snel al!! Hoe reageerde je mannetje?
@geit:
welkom hoor, hier op t forum!
OyamOud lidBerichten: 1.575Lid sinds: 15 oktober 2009
mayo schreef:Hai Rio,
wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit! En dat je nu nog niks weet, ook al ben je bij de gyn geweest. Wat vertrouwd die dokter precies niet? Of je wel of niet zwanger bent of dat er iets anders aan de hand is? Succes in elk geval donderdag!
jimmie schreef:Mara, leuk dat je ook hier komt schrijven.
Volgens mij denken alle mannen dat ze in 1 keer "raak schieten" en gaan ze als dat niet zo is, zich meteen zorgen maken.
Mijn vriend zei gisteren ook al: "ik denk dat je al zwanger bent". Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
mayo schreef:@kaatje
welkom hier! Wat balen dat je eitjes niet willen groeien, ik hoop dat je vrijdag met die echo meer duidelijkheid krijgt. Wat zijn die clomid-kuren eigenlijk? Ik ze dat woord af en toe langs komen, maar ik weet helemaal niet wat dat is :oops: :oops: en gonal-f? :oops:
@rio
ik hoop voor je dat de uitslag van de bloedtest morgen meevalt en dat het met je schildklier allemaal goed is.
mayo schreef:klinkt vrij heftig, of valt dat wel mee? Zijn die clomid pillen ook met hormonen? En dat krijg je zeker op doktersrecept of kan je dat zo bij de drogist halen? Bij 'spuiten' krijg ik al helemaal de rillingen, trek je dat een beetje? Ik hoop dat het gauw succesvol wordt voor je!
@mara
we zijn ook allemaal erg gezellig hier, toch?! 😃
Het schijnt dat de pil ook vaak werd voorgeschreven om de ongesteldheid wat minder heftig te laten zijn, dus dan is het wel logisch dat wanneer je er mee stopt het wel wat meer wordt dan tijdens de pil.