Marioni76 schreef:@epat, heb je inmiddels niet zoiets dat je al eerder naar de huisarts wil dan nog 2 weken te moeten wachten? Het lijkt me zo frusterend ook door iedere keer de negatieve ovu-testen.
Ik heb afgelopen week regelmatig (bijna) positieve ovulatietesten gehad, gisteren voor het eerst weer echt duidelijk negatief (maar de test was wat vlekkerig dus of die helemaal goed is gegaan weet ik niet zeker). Helaas kun je bijna positief niet aangeven in FF als twijfelgeval, anders kon ik dat wat beter aangeven.
Tuurlijk wil ik liever eerder naar de gyn, maar ik hou me maar braaf aan die 2 weken. Wie weet wat die twee weken nog brengen 😉 En ik hoef niet meer naar de huisarts, moet alleen even bellen met de huisarts om een verwijsbrief te kunnen ophalen voor de gyn. Hoe snel ik daar dan terecht kan is nog even afwachten, dat weet ik dan pas.
Maar eind deze week ga ik weer een zwangerschapstest doen. Ondertussen is er maar 1 ding dat mij echt doet twijfelen of ik een ovulatie heb en dat is die verdraaide temperatuur:
http://www.fertilityfriend.com/home/278049. Daar zou je het aan moeten zien.