Storm1987 schreef:Wat heerlijk dat je echo zo goed was, loisamanda! Lekker genieten nu, al weet ik uit ervaring hoe moeilijk dat is de eerste 12 weken, zeker na een miskraam. Voordeel is wel dat je nu al die extra echos krijgt. Ik heb met 7 weken, 9 weken en 12,5 week een echo gehad. Echt heel bijzonder!
Anne, ja je moet wel een cathether want anders zou je doordat je je onderlichaam niet meer voelt, al je urine laten lopen. Geeft ook weer zo'n rotzooi hahah 😂 Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat wij 3 hoog wonen. Dan hebben ze liever niet dat je thuis bevalt voor het geval dat er complicaties optreden. Maar mijn voorkeur ging ook uit naar het ziekenhuis hoor! Geeft me een veilig gevoel. Wat is de reden dat jij in het ziekenhuis wilt/gaat bevallen?
Ja,was echt ongeloofelijk zo'n mooie echo!
Mag de 24ste weer komen,dus over 2 weekjes alweer 😃
Geloof het eigenlijk nog niet echt hoor dat we zwanger zijn,waarschijnlijk komt dat wel.
Over bevallen,ik heb ook altijd geroepen en ben het er nog steeds mee een,ik wil liever in het ziekenhuis bevallen.
Lijkt me idd ook veiliger,ik woon een half uur bij een ziekenhuis vandaan,maar toch denk dat in sommige gevallen mocht het nodig zijn,dat net een half uur te ver is.
De bevalling van mijn dochter,ik was toen 14 is geheel zonder verdovingen ect gegaan.en was een natuurlijke bevalling
ik kies er dus voor dit maal ook zonder verdovingen,ik kon het toen dus nu ook...