mayella ik had al een berichtje achtergelaten op je hyves maar nog een xtje fijn dat alles goed is! nu kan je echt gaan genieten!
als jij een babysite hebt dan wil ik ook wel graag kijken 😉
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
sonja2009 schreef:Ja ik heb echt alles al ohja nog 1 ding niet een hoes voor me voedingskussen
Storm1987 schreef:sonja2009 schreef:Ja ik heb echt alles al ohja nog 1 ding niet een hoes voor me voedingskussen
Ik heb niet eens een voedingkussen 😂
Maar jeetje Son, hoe kom je op het idee? 😂 Wat moet je dan straks in je verlof nog doen? En eer dat jij uitgerekend bent heb je al allemaal nieuwe leukere collecties :mrgreen: heb je alles straks dubbel gekocht hahah. Ach wast maakt het uit, je hebt het straks allemaal nodig.
Heb je ook het complete kamertje al? INcl verschoningskussen en hemeltje, matrasje, dekentjes etc?
Beebie_Wish schreef:Hier een van onze vele 20 wkn echo´s 😊 .
http://i382.photobucket.com/albums/oo26 ... G_0004.jpg
liesje88 schreef:just me heb je al getest??
Anne87 schreef:Leuk mimimabo!
Heb je daar een foto van?! :mrgreen:
Lunanoa schreef:Mag ik ook een linkje van de foto's ? 😃
Ik merk wel verschil in mijn haar. Ik kan er helemaal niks mee. Het is helemaal sluik & zwaar!
struffle schreef:melu leuk je eerste echo!! wat moet dat byzonder zijn
hier ff een kort berichtje, hadden jullie rond deze tijd (5,5 week) ook onwijze last van je darmen? Ik ben al 4 of 5 keer naar de wc geweest :oops: Bahbah! En mn buik rommelt enorm.
Voel me sinds gisteravond nu ook met vlagen een beetje misselijk, oh nee he! Ik hoop echt niet dat ik ook echt misselijk ga worden......... Wanneer begon dat bij jullie?
Vanavond gaan we het mn oma vertellen, die wordt overgrootoma 😃 Zo leuk!
struffle schreef:laura dat deed ik ook, was ook bang voor negatieve reacties, met name omdat ik nog studeer dacht ik dat mensen het te jong zouden vinden bladiebla... niets bleek minder waar!! Bijna iedereen riep direct ik wist het!! En mn vader had het zelfs al ruim een jaar eerder verwacht, dus kun je nagaan! Iedereen vind het tot nu toe helemaal geweldig, mn moeder is wel redelijk sceptisch maar dat mag de pret niet drukken, want ook zij vind het prachtig!
Sonja da's niet niks, voel je je nog steeds niet beter? En wat byzonder dat je overgrootoma nog leeft. Die van mij leefde tot voor kort ook nog, ze is 96 jaar geworden. Ik had al die jaren gehoopt haar nog haar achterachterkleinkind te kunnen laten zien, maar helaas zit dat er niet in! Misschien dat mijn eigen kinderen dat geluk wel krijgen.
Ik ga weer even verder met een doos uitruimen (die er al ruim een jaar staat, wat erg!!)
Lunanoa schreef:De eerste weken tot ong. week 8/9 gok ik poepte ik 3x per dag.
Nu verschilt het per dag. Soms wil het niet & is het keihard & soms poep ik weer volop 😛 Darmen zijn flink van slag!
Heb erg veel last van lucht ook.
'S ochtends heb ik zo'n last van mijn buik dat ik wel kan janken. Zulke hevige krampen heb ik dan. Maar als ik dan een paar scheetjes laat, is het ook weer goed :oops:
Lunanoa schreef:Nou als ze 6x het poep tot aan hun rug hebben, mogen ze de pampers wel eens beter om doen of een andere maat kopen 😂
Ik wil minimaal 10 pakjes van alle maten eigenlijk. Wel meer denk ik 😂 :oops:
Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Weet niet of wij iets van een kraamsuite hebben, ga het binnenkort eens vragen bij de VK.
Borstvoeding ga ik min. één week tot max. twee weken proberen & daarna over op de fles. Wil de eerste weken de beste voeding aan mijn kindje geven maar borstvoeding lijkt mij 10x niks. Ik vind het verschrikkelijk als iemand aan mijn borsten zit, heb een héle gevoelige huid op mijn tepels (altijd kloofjes & plekjes) & vind dat het mijn vrijheid belemmert. :roll:
Anne: Wat leuk dat je binnenkort de pretecho hebt 😃 Superleuk lijkt me dat! Kun je zó duidelijk zien hoe hij eruit ziet 😃
Heb een hele bestelling gedaan bij H&M! Begin januari komt alles binnen! LEUK!
Storm1987 schreef:Zo ik heb ook weer een bestelling gedaan bij h&m. Een vest in de kleur taupé, zo'n spijkerlegging een lichtblauwe, een wit shirt en nog een setje strings.
Ze hadden ook weer geweldige baby kleding zeg!! oei oei oei.... maar ik koop niks meer :mrgreen:
Lunanoa, ik twijfel momenteel heel erg over de borstvoeding. Ik heb ook altijd erg gevoelige borsten en vind aanraking niet fijn. Ik ben zo bang dat de borstvoeding de kraamtijd gaat verzieken en ik zie het eigenlijk gewoon helemaal niet zitten. Ik geef mezelf tot 1 februari om te beslissen maar ik neig nu weer heel erg naar NEE. Eerst wilde ik het proberen, maar nu heb ik er echt helemaal geen goed gevoel meer over.
Ik moet trouwens in het ziekenhuis bevallen omdat wij 3 hoog wonen. Anders had ik het ook gewild.
Ik ga ff eten maken.
Storm1987 schreef:Ja volgens mij staat de nieuwe collectie er sinds vandaag op Sonja.
Ik moet altijd zo lachen om jou hahaha... ik heb ook nog nooit een baby luier verschoond. Wel een luier van volwassenen... dat is pas erg 😃 een baby luier zou vast minder smerig zijn ;)
Lunanoa schreef:Ik heb het gister allemaal besteld, toen stond het al online!
Ik heb dat vest in een soort lichtblauw besteld! SUPERLEUK!
Als je je niet goed voelt bij borstvoeding moet je het gewoon NIET doen! Het is je eigen keuze & je moet wel kunnen genieten meid!