Ga vanavond even schaatsen met manlief, voor het eerst in 11 jaar weer ofzo.
Hoop dat ik het nog kan, en niks breek. Ben nogal omhandig :mrgreen:
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
french schreef:Ga vanavond even schaatsen met manlief, voor het eerst in 11 jaar weer ofzo.
Hoop dat ik het nog kan, en niks breek. Ben nogal omhandig :mrgreen:
roosje schreef:@Limi: mijn meisje is ook niet zwaar hoor! Ze woog met de 7,5 mnd controle op het cb nog net geen 7,5 kg en was toen 70 cm lang. Inmiddels zal ze wel iets zwaarder geworden zijn, maar ze gaan nu minder hard groeien hè?! (ze kunnen niet eeuwig minimaal 100gr. per week blijven groeien 😉 )
Hier op het cb vinden ze mijn meisje prima, niet te dik, maar ook niet te dun ofzo. Qua gewicht zit ze net onder het gemiddelde en qua lengte net erboven. Zolang ze gewoon actief is en vrolijk zou ik me geen zorgen maken. Er zijn tegenwoordig al zoveel kinderen/tieners met overgewicht dat ik blij ben dat ze een 'mooi figuurtje' heeft en er zit heus wel wat vet aan haar lijfje.
Bij twijfel gewoon even je huisarts of het cb raadplegen, daar zijn ze voor!
Liefs Roos
Saar80 schreef:@Limi, hoezo geloof je niet zo in die rekensommetjes...? Denk dat het toch logisch is dat lengte erfelijk is...? Dus als je twee ouders van 1.90cm hebt zal het kind echt niet zo snel bij de 1.60cm blijven hangen! Of denk je wel...?
@French, ik ben nu 1.87cm en mn man 1.88cm. Als ik die groeiremmers niet gehad had dan was ik waarschijnlijk 2.05cm geworden....niet echt fijn voor een vrouw! Bij een jongen is het lastiger de groei te remmen omdat ze bij meiden hormonen kunnen geven waardoor ze eerder ongesteld worden en het de groei remt. Dat kan bij jongens niet. Heb eens ergens gelezen dat er ook veel minder onderzoek naar het remmen van de groei bij jongens is gedaan, dus ook geen echte cijfers van gelukte zaken zeg maar. Geloof dat je bij jongens met injecties kunt gaan werken (waar dus geen bewezen resultaat van is) en anders is er alleen een of andere been/knie operatie mogelijk ofzo....niet echt "eenvoudige" opties dus....
roosje schreef:Volgens die site word mijn meisje 181,5 cm (+/- 9 cm), dus ook geen kleintje hier. Wij zijn zelf ook redelijk lang: 1.75 en 1.92
Dus dat is dan te verwachten.
Na meer dan 2 uur geprotesteerd te hebben slaapt mijn meisje nu eindelijk! Ze bleef maar brullen (klonk redelijk overstuur) Dus ik (meerdere keren) naar boven met wat melk, misschien had ze honger, nee dus, beker werd resoluut geweigerd.
Uiteindelijk ben ik toen met het licht op de hal aan in haar deuropening gaan staan, zodat ze me kon zien. Heb haar verder niet aangekeken of iets gezegd, heb daar alleen maar gestaan.Toen werd ze rustig, gelukkig! Na een tijdje (10 min. ofzo) heel zachtjes weggeslopen en het licht op de hal maar aangelaten. Hoorde haar via de bf nog brabbelen. Na 30-45 min. sliep ze eindelijk, dus heb toen het licht maar uitgedaan. Geen idee wat het probleem nu was....
Volgens het cb boekje zou het kunnen dat ze door gaat krijgen dat ze alleen is en daarom dus gaat huilen. Ben benieuwd, dat beloofd nog wat dan....
Roos
Janneke schreef:Limi, meis, begrijp je volkomen! maar jouw meisje is zooo mooi en vind op de foto's dat alles echt klopt aan haar, denk echt dat ze gewoon geen grote eter is, misschien was jij dat vroeger ook niet? of je vriend>
Sanel, ook van jou heel goed te begrijpen, gewoon omdat je je toch ergens zorgen maakt...maar jouw meissie is op en top gezond volgens mij hoor, ze gaat als een speer in haar ontwikkeling, denk dat ze echt punten scoort hoor, zo snel als zij gaat!!
Saar80 schreef:[color=#BF40BF
@French, mijn bewoordingen over het feit dat Thor "te groot" is komen dus ook voort uit mijn eigen ervaring/onzekerheid/bezorgdheid. Ik weet dat Niek en Thor qua lengte niet veel schelen maar het komt miss omdat ik hier vooral veel vergelijkingsmateriaal heb van kindjes die klein(er) zijn. Zo is een dochtertje van een goede vriendin al dik 20 maanden en scheelt miss maar 3 cm met Thor....Tja dan ga ik m al gauw als "te" groot bestempelen. Maar miss moet ik daar mee ophouden. We weten nou wel dat ie groot is. Klaar.
Wat betreft die info. Toen ik daarover aan het lezen was vond ik dat dus ook onzin. Als blijkt dat Thor rond de 2 meter of 2.05 zal worden ga ik me ook niet druk maken. Als het echt tegen de 2.20cm zou gaan lopen dan zou ik die dingen pas gaan overwegen....maar liever niet! Injecties en knieschijven breken lijken me nou niet echt opties voor een kerngezond kindje....[/color]
Jamilah79 schreef:Bah zeg, ik heb weer eens vette hoofdpijn...
En ook zo'n domper, was ik gister eindelijk een dag niet ongi en vandaag ook de hele dag nog niks, ga ik naar de wc net en wat denk je??? ja hoor, we bloeden weer gezellig! :evil:
french schreef:Ja wat een hoop melk nog idd, maar met bv maakt het niet uit natuurlijk.
Mss gaan ze daarvan uit ?
Met fv is hier vanaf 6 maanden 3 flessen.
sanel schreef:Jenta
Welke opmerking? Dat heb ik even gemist denk ik.En wat een schema zeg. Niet normaal zeg!!
Jenta87 schreef:Limi, gaat ze na die laatste fles meteen naar bed, en slaapt ze dan de hele nacht?
Limi schreef:Jenta87 schreef:Limi, gaat ze na die laatste fles meteen naar bed, en slaapt ze dan de hele nacht?
Ja ze gaat rond kwart over 6 naar bed, tot uur of half 9 volgende ochtend, ik weet het slaapkoppie! Maar je kan natuurlijk ook laatste fles om 19.00/20.00
sanel schreef:Fenna drinkt ook nog maar 2,5 fles. Tussen de middag drinkt ze nog zon 100/120 cc. Dus ik denk dat ie straks weg valt.
Jenta
Tjeempie idd 2x pap. Dan kan ik me voorstellen dat de kindjes daar idd erg groot zijn!!! 😉
Hmmm nog geen ongi te bekennen hier.... :?
Limi schreef:sanel schreef:Fenna drinkt ook nog maar 2,5 fles. Tussen de middag drinkt ze nog zon 100/120 cc. Dus ik denk dat ie straks weg valt.
Jenta
Tjeempie idd 2x pap. Dan kan ik me voorstellen dat de kindjes daar idd erg groot zijn!!! 😉
Hmmm nog geen ongi te bekennen hier.... :?
duim duim duim 😂 ;)
Jenta87 schreef:Aaah Sanel je houd het wel spannend! Wanneer ga je een eventuele test doen?
Ik doe net een geweldige ontdekking. Ik ben een grote Uggs fan, maar heb nooit de echte kunnen veroorloven. Maar. Als ik ze in Amerkia bestel en betaal met dr Noorse kroon zijn ze in verkouding stukken goedkoper!! 😃 Nu nog ff 2 maand wachten, haha :lol:
Jenta87 schreef:Wauw dat is gaaf Limi! Ik dacht al gezien te hebben dat je meissie Uggs had, zwarte ofniet? Die wil ik ook voor Liam doen. Ben dan voor ons beiden zo'n 120 euro kwijt omgerekend :mrgreen: :mrgreen:
Limi schreef:Jenta87 schreef:Wauw dat is gaaf Limi! Ik dacht al gezien te hebben dat je meissie Uggs had, zwarte ofniet? Die wil ik ook voor Liam doen. Ben dan voor ons beiden zo'n 120 euro kwijt omgerekend :mrgreen: :mrgreen:
Ja zwarte! Mijn schoonzusje heeft ze laatst gewoon in ned. via internet besteld, en toen kostte ze 39 euro! Misschien dat een idee? Die vrouw staat ook op marktplaats
janini22 schreef:GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gheheheheheh
Jamilah79 schreef:he Sanel, dit is toch niet weer een grapje van je he?????
janini22 schreef:Heeft 1 van jullie trouwens ook ervaring met die test van clearblue waarop je kunt zien hoe ver je bent??
janini22 schreef:Oh spannend, laat je me ff weten hoe die is Sanel, misschien haal ik em ook nog ff.
Gewoon om nog maar een keertje te bevestigen hihih..
Jamilah: ja die hyves vervuiling gaat snel heheh, en de reden dat ik ermee gestopt ben is omdat eigenlijk je hele hebben en houden op internet te zien is. Is heel leuk maar aan de andere kant ook wel een beetje beangstigend..
Ja gek is dat dan he!
Ik heb het nu weer dat ik het zoooo heerlijk vind dat ik niet meer ongesteld word voorlopig! (als het goed mag gaan natuurlijk).
Grappig, ben je zelf ook moslima of dat niet?
Oh en ik stuur je wel even in een pb een foto van mijn dochter :)