SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Lekker naar Aruba!!! Daar komt hij toch vandaan? Nou ik had het wel geweten!!!
Jenta87 schreef:Janneke, van harte gefeliciteert! En een hele fijne dag toegewenst! xxx
Jenta87 schreef:Jenta87 schreef:Janneke, van harte gefeliciteert! En een hele fijne dag toegewenst! xxx
Ik schreef het gewoon serieus met een T... :oops: :oops: :oops:
anje schreef:Wauw Sanel, gefeliciteerd!!! DAt is snel!
Ik lees af en toe nog mee hier en ik las gister dat het je NOD was, dus ik dacht net ik moet eerst eens kijken hoor en dan ben je gewoon zwanger zeg!
sanel schreef:Saar
Vooralsnog zal het zo rond 17 september zijn. En idd het is heel snel gegaan. Hadden wij ook niet verwacht!!Maar het maakt het niet minder leuk natuurlijk. Alleen het besef is er nog niet. En bij me mannetje nog helemaal niet. Hahaha. Die houdt niet van lichte streepjes. ;)
Malou schreef:Waar staat de 1-2 trouwens voor? Misschiene en stomme vraag, maar heb nog nooit zon test gezien en was wel nieuwsgierig :lol:
Saar80 schreef:Hier ook een goede nacht! Thor heeft om 21 uur van mn sz de fles gehad, helemaal opgedronken. Toen hoorde ik m vannacht een keertje (speen gegeven) en toen was het 6:15 uur. Weer 2 keer speen gegeven en ineens was het 9:20 uur! Dus om 9:30 uur de fles gegeven. Hele ochtend vrolijk geweest maar wilde geen boterham om 11:30 uur dus tegen 12 uur in bed gelegd...wilde niet slapen...Om 13 uur er weer uitgehaald (nog steeds een beetje aan t zeuren) en toen om 13:30 uur een bordje pap gegeven. Nu net om 14 uur weer in bed gelegd want hij was heel zeurderig...Nu slaapt ie wel gelukkig!
janini22 schreef:Dankje wel Limi! 😊 Mag ik jou dochtertje ook zien?? :D
Malou schreef:Dat is minder French van je kat 😞
Was ie al oud of juist niet?
Avonturier of juist een ikwiltliefstethuiszijnkat?
Jamilah79 schreef:Anje: Leuk je weer eventjes hier te lezen. Al vind ik het jammer dat je niet even laat weten hoe het met jou en je kleine meid is!
french schreef:Bedankt voor de reacties meiden !
En Malou met je tips ga ik zeker wat doen.
Alleen kan ik niet flyeren, was de laatste dagen al helemaal bekaf. Maar dacht door de slechte
nachtrust doordat Niek aan het spoken is en afspraken 's avonds. De laatste 2 dagen maar 4 uur per nacht kunnen slapen
en wel moeten werken.
Vanavond ineens niet lekker, lag te beven in bed. Hoge koort, koude rillingen en heel explosief braken.
Machtig wist niet dat ik dat kon zeg :shock: .
Dus lig ook nog eens ziek te bed.
Ga mijn bedje weer opzoeken.
Anje leuk wat van je te horen :mrgreen:
janini22 schreef:@jenta; Oef lijkt me heel naar om nu zonder water te zitten hihi, heerlijk een hete douche voordat je je bed in gaat 😃
Gelukkig is het weer in orde! 😊
Ow en ik heb je de foto's in een pb gestuurd :)
pluis schreef:Zijn er even weer tussendoor. Moest veel werken en feestje. Gisteren gebalanst en lekker uit eten geweest nadien bij de griek. Heb nu last van een terminalduim :mrgreen: ipv een muisarm haha door al die knoppies.
Straks weer werken en morgen lekker vrij gelukkig.
.
Saar80 schreef:@French, gelukkig is mn man eruit gegaan vannacht maar ben evengoed wakker natuurlijk....Mn man kan er ook slechter tegen gaat dan roepen "ga nou gewoon slapen"...tja....dat helpt natuurlijk niet. Maar als ie gedronken heeft is het weer goed...laatste voeding was maar 120cc ofzo wat ie gedronken had dus dat werkt niet....maar kreeg er gewoon niet meer in!
Balen dat jij je zo slecht voelt nog steeds. Kun je wel goed uitrusten als Niek er even niet is....wij gaan vrijdag t/m zondag een weekend weg (naar Groningen) en zal Thor echt enorm missen maar verheug me ook wel op 2 nachten "normaal" slapen!
french schreef:Janini jij geeft 's middags warm eten zie ik, is dat met een reden ?
Maakt niet uit denk ik wanneer je het geeft, maar hoor van iedereen dat ze het eind
van de middag geven, ben gewoon benieuwd naar je reden 😉
In melk dompelen is ook wel een idee, Niek wil zijn middagfles vaak niet hebben. Geef
hem nu een uur na de boterham en dan met geluk drinkt hij 100cc.