leeuwinnetje, gefeliciteerd met de 8 maanden van je meiden!!! nog maar vier maandjes en dan zijn ze alweer een jaar!!! 😮 gaat hard hè.
saar, nog maar een dagje en dan is thor een jaar!! krijgen jullie veel visite morgen?? een hele bijzondere dag! ik wens jullie dan ook een hele fijne 1ste verjaardag van hem toe! dat 'ie maar lekker verwend mag worden.
en ja hoor, hier was het vanmorgen weer rond half zeven dat elin geluid begon te produceren. als ze nou eens een uurtje langer ging slapen, dan zou ik me ook wat fitter voelen met opstaan denk ik. gistermiddag heb ik weer het middagslaapje meegepakt, ik lag van kwart over één tot kwart voor drie en elin tot kwart voor vier zelfs!! daarna heerlijk in het zonnetje gezeten in de tuin en voor elin het parasolletje opgezet.
ze heeft gister voor het eerst spagetti gegeten en vond het lekker! tijdens het koken dacht ik ineens hè shit, ik had geen rekening gehouden met de groenten die ze nog niet mag hebben. tja en in zo'n groentepakket zit prei, ui, alles door elkaar. dus toen de wortelreepjes eruit gevist en die bij haar bij het gehakt gedaan en ze had een sausje van gezeefde tomaat, dus nou ja ze heeft d'r groente wel binnen. de volgende keer als ik pasta maak ga ik wel even verse groenten halen.
jenta, dus de worteltjes waren geen succes... hmm, terwijl dat toch wel wat zoetig is. en hij eet de worteltjes uit een potje wel?? ik heb gelezen dat het soms wel een tijdje duurt voordat ze gewend zijn aan een smaakje en het lusten, dan mag je het wel een keer of tien aanbieden. dus ik ga ook nog wel even door met verse bloemkool aan te bieden als wij dat eten. wie weet gaat ze het op een gegeven moment wel lekker vinden. maar ik lees dus al van meer kindjes die het vers niet hoeven...
goh, het is me gisteravond toch in m'n rug geschoten zeg. bah, doet echt pijn. tijdens het niezen een rare beweging gemaakt en auw, auw, auw. heb het al een paar keer ingesmeerd met srl gelei, straks maar even de hete douche erop zetten. 't is nu wel lastig en pijnlijk om elin te tillen trouwens. vanmorgen heeft manlief haar uit bed gehaald enzo, maar ja die moet om elf uur naar zijn werk, dus moet ik het toch zelf doen. gelukkig kan 'ie straks nog wel even samen met elin onder de douche stappen, hoef ik dat niet meer te doen. wou haar gisteravond in bad doen, maar dat ging dus niet.
het zonnetje schijnt al weer lekker, dus dat wordt weer heerlijk in de tuin zitten vandaag!!
elin heeft hele verhalen tegen een knuffelpopje, nog niet eerder gehoord dat ze er zo tegen aan het kletsen was. gezellig!! 😃
hoe is het met jullie vandaag?? lekker geslapen (saar?). wat hebben jullie ze trouwens nu aan in bed en hebben jullie nog een dekentje over ze heen liggen. er zijn niet echt zomerdekentjes hè, zoals je ook een zomer en een winterdekbed hebt??