Ran Saar zijn zoon heet Thor :mrgreen:
En mijn zoon Niek en hij heeft zijn billen kapot 😉
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
Jamilah79 schreef:Whahaha had je anders verwacht dan wat betreft het songfestival. Ik pleit er echt voor om er niet meer aan mee te doen, is toch alleen maar vriendjespolitiek onder die landen. En aangezien Nederland maar 2 buurlanden heeft zullen ze niet snel meer naar de finale gaan..afschaffen dus!
Jenta87 schreef:@Leeuwinnetje, ach jakkes waterpokken! Liam kreeg ze ook met 8 maanden, wat een drama. Bereid je maar alvast voor op slapeloze nachten 😞 Liam heeft ook de antilek beter van Avent, kan er prima uit drinken, maar niet veel. Sinds kort zijn we erachter dat hij wel heel goed uit een rietje kan drinken, dus zaterdag gaan we zo'n beker met rietje kopen.
@Saar, hopen dat ze een plekje hebben bij dat bedrijf! Lekker dat je lange weekenden in het vooruitzicht hebt 😊
Vanavond hebben Liam en ik weer lekker samen gegeten. Aardappelpuree met worteltjes en doperwten en een worstje die vrij sterk gekruid was dus daar heeft Liam maar een klein stukje van gehad, daarna wel lekker bananenyoghurt gehad :)