hè saar, dat lijkt me schrikken ja. je verwacht toch niet dat 'ie een beginnende longontsteking heeft, maar goed dat jullie toch vandaag naar de huisarts zijn gegaan! het kuurtje zal wel snel zijn werk gaan doen, met een dag of twee/drie zal 'ie zich wel weer beter gaan voelen. akelig hoor.
french, dus druppels en een zalf meegekregen. nou hopen dat het snel opknapt. gebruik je zoutoplossing voor zijn neusje en oortjes? maar even goed mee door blijven gaan dan, dat advies kregen wij in ieder geval. zodat de holtes goed schoon worden en blijven.
sneu hè als ze zich zo vervelend voelen, dat wil je wel van ze overnemen dan..
dikke knuf ook van mij voor jullie beide dames en ook voor de jongens.
oh en wat balen van je man zeg! voelt 'ie zich al beroerd, tja en dan krijg je zulke stomme fouten. hoop dat 'ie snel opnieuw mag en dan slaagd! snap dat 'ie er beroerd van is, maar ja gezellig is anders.
ran, dus tig keer wakker. jeetje, hoop op een betere nachtrust vannacht voor je meid!
leeuwinnetje, balen dat je meer verwacht had van het uitje. en daarvoor je meiden twee dagen moeten missen. gelukkig zijn twee dagen zo voorbij. wel een leuk jurkje kunnen scoren dus! kijk dat is dan wel weer leuk hè!!
jenta, dus een lekker stofholletje daar bij jou. en nu je neus ervan dicht zitten. oh oh, nou ja, je hebt wel eer van je werk dan! 😃 heb je geen zoutoplossing staan, anders even maken en in je neus doen. krijg je weer lucht van! of even een uitje naast je bed.
mijn eerste werkdagje er al weer op zitten. had vanmorgen echt geen zin om te gaan werken, maar ach de dag was ook zo maar weer om. vanavond nog bij de kapper geweest, voornamelijk aan de achterkant er een stuk af laten knippen. wel weer leuk zo. ben nog niet helemaal gewend eigenlijk nadat er een flink stuk vanaf is geknipt.
goh elin wou d'r papfles niet hebben van mijn man vanavond. en ook niet naar bed. ik kom om negen uur thuis, huh wat is dit? dus hup fles klaargemaakt, elin verschoond en op schoot flesje aangeboden, drinkt ze 'm gewoon leeg. daarna tandjes poetsen en op bed. en niet meer gehoord. hmm, ik denk dat ze nog een beetje mamaliefde nodig had vanavond, ze was natuurlijk al de hele dag bij papa en dan is mama thuis moet ze weer weg. tja, ik snap het ook wel 😉 😂
nou goed, ik ben niemand vergeten hoop ik. ik ga afsluiten, nog even wat drinken en dan slapen. morgen weer werken en dan weer een dagje bij mijn lieve meiske thuis.