Regenboog, als je dan naar het forum gaat, en je doet bijvoorbeeld een topic aanklikken en doet op nieuw antwoord, dan moet je automatisch naam en wachtwoord invullen zoals vanouds 😉
Dan kom je wel gelijk op, ik krijg ook steeds die melding met inloggen namelijk, maar denk probeer t eens zo 😉
En je kunt ook je foruminstellingen zo wijzigen geloof ik dat je niet uitgelogd word, alhoewel ik als ik me eigen niet uitlog, ik altijd ingelogd blijf staan. Kwam er laatst achter dat ik al 2 dagen nonstop online stond, terwijl de laptop gewoon niet eens aan was 😂
Over de meeting: 12 uur is wat mij betreft prima 😉
Het is idd wel handig te weten wie er wel en niet komen, en ook wat er gedronken word, dan kan ik ff wat drinken en zo in huis halen.
Van 12 tot half 4 is ook een prima tijd, denk dat die tijd voor de kleintjes ook lang zat is met alle indrukken en alles, zeker als je dan ook nog weer moet gaan reizen richting huis en dergelijke..
Hoe komt iedereen deze kant op trouwens? Zijn er mensen die elkaar oppikken, of ook treinreizigers?
Ik zat namelijk ineens te denken dat mochten er meer met de trein komen, we ff moeten zien hoe we dat oplossen met ophalen en weer terugbrengen..;)
Jenta komt namelijk met de auto, word gebracht door haar vriend, en ik zet haar s'middags op t treinstation in Wolvega af, maar zouden er meer zijn die komen treinen, dan zit ik wat vast, omdat er maar 2 maxi's en/of kinderstoel in passen, en een passagier voor in.
Had Bas vrij geweest, had hij wel kunnen rijden met de andere auto, maar hij moet om half 6 te werken, en de stations in Heerenveen en Wolvega zijn beide goed een half uur rijden vanaf hier. Dus dan zou hij niet op tijd terug zijn.
Ook is er hier vlakbij geen bushalte, dan moet ik naar een van de omliggende dorpen Lemmer, Bant, of Luttelgeest bijvoorbeeld, dat is een kleine 10 minuten, maar dat is dan voor de treinreizigers weer wat lastig denk ik?
Denk gooi t gelijk ff in de groep zodat dat alles wel goed geregeld is voor die tijd.
Janneke, ik kom idd ff voorbij spieken, ben momenteel niet veel aanwezig op t forum, druk druk druk met de tuin, Jesse, en werken, en s'avonds vaak te moe om de computer nog aan te zetten 😉
Reageer later nog ff op de rest, vandaag drukke dag gehad, breek bij mn enkels af 😉