Hey meiden,
ik ben weer thuis van t bezoekje aan mn tante.
Mn zusje is ook gekomen, dus was erg leuk om er samen heen te gaan.
Het was gezellig, wel ff wennen na zoveel jaar, maar toch had ik gelijk het "thuis"gevoel weer toen ik er was.
Ik ben er echt jarenlang elke zomervakantie geweest, en toen ik bij mn ex kwam en nadat mn moeder en nicht woorden hadden gehad, is t contact verwaterd, al heb ik nooit wat gemerkt van die ruzie destijds.
Enfin doordat zij niet meer gingen, gingen wij ook niet, en later heb ik nooit contact gezocht, evenals van hun kant.
Maar goed, nu wel en ben erg blij dat ik t gedaan heb.
Je moet nu wel overnieuw beginnen, maar dat geeft niets 😉 Heeft ook wel wat.
Ik heb ook de kids van mn nicht ontmoet, waarvan ik dus niet eens wist dat ze kids had, en het is een heerlijk stel kids.
Een jongen van 7 en een meid van 9 die erg veel op mij lijkt, zowel uiterlijk als doen en laten 😃
Klikte gelijk dus 😃
Jesse en Luna vonden alles schitterend, en de kids hebben met zn 4en elkaar prima vermaakt.
Wij bijgekletst, en ik heb een heel mooi cadeau gekregen van mn tante.
Een stapel foto's van toen, en een broche die van mn oma is geweest, zij droeg deze op haar trouwjurk.
Mijn moeder heeft hem hun ooit eens gegeven, omdat mijn oom mijn oma's broer is, en mn tante vond dat hij nu terug moest naar ons 😃
Mn zusje had de zegelring van mn opa gekregen, dus wilde ze graag dat ik de broche zou nemen.
Die ligt nu veilig opgeborgen in mn sieradenbakje.
Wel baal ik als een stekker, want ik ben dus mijn verlovingsring kwijtgeraakt vandaag.
In de auto voelde t wat raar en leeg, maar heb nooit gemerkt dat mn ring wegwas.
En eenmaal thuis op de bank zie ik t ineens, ja totaaaaaale paniek en dikke balen.
Heb alles afgezocht maar niet gevonden, zelfs op mn werk geweest en de grote sitacontainer ingedoken om de afvalzak met werkhandschoentjes te zoeken of ze daar in zaten.
Ook in de auto niets, dus mijn vermoedden is dat het bij mn tante is afgeraakt 😞
Die hebben ook al gekeken, maar nog niets, dus hopen dat hij toch nog ergens gevonden word.
Anders moeten we maar nieuwe halen zegt bas, maar ik wil gewoon mn eigen ring weer 😞
Ook heb ik een horzelbeet op mn arm, wat nog steeds dikker word, en nu al 5 bij 12 cm ongeveer is, t doet erg zeer, is dik, en trekt door naar mn pols, hoop dus niet dat ik er ook nog eens extra allergisch voor blijk, en t erger word, maar ff afwachten.
Maar voro de rest een superleuke dag 😉 😃