PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Jaaaa!!!! Liam aan de schaterlach!!!! 😂 Zie mijn Hyves :mrgreen:
amanda16 schreef:Jeetje Sanel het zit jullie ook niet mee. Mag Xander ook mee die is ook niet te genieten.
Saar80 schreef:@Jenta, ik bedoelde die pakken die over datum waren die jullie terug hebben gebracht naar de winkel....Schuimrubber? Das niet antislip of wel? Maar miss niet eens zo'n gek idee....bij een sportwinkel kijken naar van die yogamatjes ofzo... 😃
@Sanel, balen zeg! Zit Fenna niet mee!
@Mili, ben je niet bang dat ze zich pijn doet dan? Ik leg Thor nu op een deken op de grond maar als ie een beetje lomp rolt knalt ie met zn koppie tegen de vloer...als er geen deken onder ligt komt dat helemaal hard aan!
sanel schreef:We zijn net naar de ha post geweest. Het ging niet best weer. Ze heeft een lichte bronchitis die ze niet weg krijg. Ze krijgt nu een een soort kapje met een spray om haar luchtwegen open te zetten. Die zijn pittig vernauwd. Het kan ook astma zijn maar dat kan pas later bekeken worden omdat de klachten dan veel langer aan moeten houden. Het is niet de mexicaanse griep zei de ha. Ik heb er wel even naar gevraagd. Daar was ze niet ziek genoeg voor en ze was niet uitgedroogd en ze was alert genoeg. In de loop van de week moeten we weer terug naar onze ha. Pff wat een pokkedag. Zit er echt even doorheen.....bah bah. Ik vindt het nog erger voor Fenna...
sanel schreef:We zijn net naar de ha post geweest. Het ging niet best weer. Ze heeft een lichte bronchitis die ze niet weg krijg. Ze krijgt nu een een soort kapje met een spray om haar luchtwegen open te zetten. Die zijn pittig vernauwd. Het kan ook astma zijn maar dat kan pas later bekeken worden omdat de klachten dan veel langer aan moeten houden. Het is niet de mexicaanse griep zei de ha. Ik heb er wel even naar gevraagd. Daar was ze niet ziek genoeg voor en ze was niet uitgedroogd en ze was alert genoeg. In de loop van de week moeten we weer terug naar onze ha. Pff wat een pokkedag. Zit er echt even doorheen.....bah bah. Ik vindt het nog erger voor Fenna...
pluis schreef:@french
Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin. Hoe heet ze?
Komt nog wel foto van ons saampies 😃 . Mits ie eindelijk een keer lukt. De laatsten waren niet om aan te zien. 😈
Vind foto s van mezelf sowieso al stom.
french schreef:pluis schreef:@french
Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin. Hoe heet ze?
Komt nog wel foto van ons saampies 😃 . Mits ie eindelijk een keer lukt. De laatsten waren niet om aan te zien. 😈
Vind foto s van mezelf sowieso al stom.
Jenta87 schreef:@Pluis, je hebt nog een foto van jou en Levi op je Hyves staan 😛
Liam net de laatste fles gehad, ik zat helemaal vast in NCIS dus beetje later dan gepland, toen kwam papa thuis dus mannetje meteen helemaal hyper 😂
Saar, werkse morgen!!
Mili schreef:Jenta87 schreef:@Pluis, je hebt nog een foto van jou en Levi op je Hyves staan 😛
Liam net de laatste fles gehad, ik zat helemaal vast in NCIS dus beetje later dan gepland, toen kwam papa thuis dus mannetje meteen helemaal hyper 😂
Saar, werkse morgen!!
Ik kijk ook altijd ncis!!!! leuk he!!
xxx
Jamilah79 schreef:French: Tussen Robin en Ben Aïssa zit maar 2 dagen schat! En dan is Ben Aïssa ook nog ouder als Robin hahaha. maar wel het ukkie van de 2.
Antoinet: Ben Aïssa zit nog in maatje 62, en komt voorlopig ook nog niet in maatje 68. 62 zit hem echt nog prima...
amanda16 schreef:hahah Xander was denk ik de lichtste bij geboorte.
@ Saar als er allegieen in de fam voor komen kan je het beste tot 6 maanden wachten en dan met groente beginnen. Elke kind is verschillend en wat je ook zei de cb zijn ook heel verschillend maar daar waren we al achter gekomen 😉
@ Antoinet lekker gebraden kippetje hahahaha. Gelukkig niet veel schade.