pluisOud lidBerichten: 1.063Lid sinds: 1 januari 2005
hahaa heb lekker gelijk manlief niet. Een tuffel is een aardappel. :mrgreen: Kom uit de buurt van enschede limi
pluis schreef:huhh hoe kan ik nu offline en online tegelijk zijn?
Jamilah79 schreef:French: Je zit aardig goed idd met je uitleg over moderator. Ik ga idd helpen het forum gezellig en leuk te houden en idd in goede banen leiden dus samen met de andere moederators en Lenny natuurlijk.
Saar80 schreef:@Antoinet, veel plezier dit weekend! Hoop dat het weer meewerkt....
@French, oh ja, voordat Thor er was kon ik ook makkelijk tot 11 of 12 uur slapen...is echt even wennen dat je ook op je vrije dagen zo vroeg op moet haha! Moet soms de slaap uit mn ogen wrijven....je wordt echt verwend als ze eenmaal doorslapen...voorheen toen ik nog nachtvoedingen had kon ik daar ook wel aan wennen en was ik blij als ik 4 uur achter elkaar kon slapen maar sinds Thor doorheeft dat ie de hele nacht lekker kan dromen is het echt ineens héél vroeg als ie zich b.v. ineens om 6:30 meldt ofzo 😉
Limi schreef:@pluis, gefeliciteerd met levi's 8 maanden!!
@antoinet, veel plezier dit weekend!!
@French, oeei dat is vroeg haha, gelukkig behoooorlijk kunnen rekken 😉
Leuk dat jullie zoveel zwemmen, ik ben nog steeds niet geweest, komt er maar niet van!!
@jamilah, het was een geintje he!! Ik heb idd wel is topics gezien, niet normaal wat voor taalgebruikt daar gebruikt werd...
Hier ook een goede slapen, ze sliep met 6 weken van 22u tot 7u
@sanel, ik hoop dat fenna snel weer weet hoe het moest!! sterkte!!
Ik ga mijn meissie even in bad doen, en dan lekker even bijkomen van t werk!
sanel schreef:@limi
Nee nog geen foto van de stoel. Volgens mij heb ik dezelfde als jouw. De whitewash toch?
Als ze er straks in zit maak ik wel even een foto.
Saar80 schreef:Zijn alweer terug. Op tijd vertrokken en een dikke twee uur over het eten gedaan. Was lekker, gezellig maar véél te veel dus mn buik knapt nu zo'n beetje! Heb 2 glazen wijn gehad en dat hakt er ook best in merk ik....Waren tegen 20 uur weer thuis en natúúrlijk begon Thor om 20:15 uur te huilen....Normaal altijd pas tegen 21:15/21:30 maar nu dus een uur eerder....lekker dan! Dus een uur eerder moeten voeden....hou mn hart vast voor vannacht! Hoop ZO dat ie me mn slaap gunt! Denk dat ik er zo vast induik want ben k.o.
Limi schreef:@pluis, ja lekker laten verwennen!
Sterkte morgen!!
@sanel, goed zeg! ik ben trots op Fenna!