Tsjah, soms is het overmacht....
Maar vind het knap van je dat je zo doorzet & het toch gaat proberen 😉
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Lunanoa schreef:Tsjah, soms is het overmacht....
Maar vind het knap van je dat je zo doorzet & het toch gaat proberen ;)
Babii schreef:Haha meiden, jullie zijn positiever als moi ;). Ik weet echt bijna zeker dat er niks zit. Of het is weer pure zelfbescherming, maar ik voel het gewoon :(.
Inderdaad Syl, heb as vrijdag een FM, maar als er niks zit blijf ik niet terugkomen hoor... Ben ook druk met inpakken e.d.
Had een ovu test gedaan gisteren (cd 6) maar was heel licht nog. Dus denk niet dat er een eitje groeit :P.
@ Snippie, thanks meissie. Doe jij rustig aan?
Babii schreef:Ik heb toch geen eigenwijs genoemd :shock: 😮 ??? Snap best dat je de kids niet kan laten vallen, maar je kan wel rustig aan proberen te doen :P.
Babii schreef:Snap ik hoor Snippie! Heb dat zelf ook onwijs erg met mijn eigen werk. Wil me ook nooit ziekmelden etc. En jouw reden m.b.t. de kids is een nog sterker punt. Maar probeer wel een beetje rustig te doen meis :).
En wat zegt iedereen ze gevoel over mijn verdwaalde eitjes??? :roll:
Thyra schreef:Snip, wat fijn dat je baas dat zegt, zo voel je je hopelijk niet schuldig als je je wel een keertje ziek meld.
jorina schreef:meiden zoals verwacht weer een mooie echo met een druk kindje
nekplooimeting was goed 1 op 16700 dus een zeer kleine kans maar goed het blijft toch een kansberekening
maar we gaan er niet vanuit dat ik net die ene ben :?
mijn uitgerekende datum is nu officieel vastgezet op 7 okt
mocht ook 8 okt kiezen want de groei van het hoofdje los kwam uit op 8 okt en de meting van de romp ook maar overall 7 okt
dus dan maar 7 okt is toch weer een dag eerder maar goed zal je zien blijft deze ook 2 weken langer zitten :mrgreen:
jorina schreef:ja het is echt super bijzonder
zelfs als je het allemaal al eens hebt meegemaakt blijft het 1 van de mooiste dingen om te zien
ik had gister mijn zusje mee naar de echo en die stond echt versteld dat het nog maar 6 cm is want als je die foto's ziet dan lijkt het natuurlijk veel groter
Lunanoa schreef:Mrij, super dat je zo bezig gaat met je gezondheid!
Wij hebben dat op een gegeven moment ook gedaan omdat het zwanger raken niet wou lukken. Gezonder leven, gezonder eten, minder alcohol :oops: ,sporten etc.
Helpt wel denk ik... Tenminste dat idee had ik bij ons!
YouandI: Zelf geen last van gehad maar mijn tante vertelde mij vandeweek dat zij bij de eerste gewoon ongesteld is geworden & er dus bij 8 weken pas achter kwam dat ze zwanger was. Ze had nooit eeen test gedaan omdat ze gewoon "ongesteld" werd.
Het kan dus zijn dat je een vroege miskraam hebt, of dat het alsnog goed is met jullie kindje! Een kwestie van afwachten, sterkte daarmee!
Lunanoa schreef:Jajoh jeutjemina.
Vind de 28 weken al héél bijzonder. Dat betekent dat de kleine levensvatbaar is nu :oops: :mrgreen:
EstherH schreef:hmmm kimmie jou lichaam spoort niet 🤓 grapje schat
becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier??
ben al een tijdje niet geweest :oops: :oops:
Babii schreef:becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier??
ben al een tijdje niet geweest :oops: :oops:
Ik vroeg nog naar je vanochtend!!
Babii schreef:Maar dan had je ovu test wel positief moeten zijn Essiee, want dat duidt op een eitje.
@ Lunanoa, rustig aan lieverd!!
Tessa23 schreef:haha jah goed ons best doen.. maar goed.. blij dat ik volgende week niet de vruchtbare week heb.. weinig zin gehad denk ik met tenen in t verband hahaha..