becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
nee joh die begint tractor begint dan te steigeren alleen danny mag daarop
becky88 schreef:nee joh die begint tractor begint dan te steigeren alleen danny mag daarop
mayella schreef:Mrij schreef:Kim, das wel vervelend zeg!
Enne, "die" boerinnen? "De" boerinnen is het dan he! Ik ben er trots op 8-)
Wat is er nou lekkerder dan nu in de tuin, lees weiland zitten.. overal aan, klompen aan en genieten van die heerlijke mestgeuren om je heen
vind jij dat lekker met t warme weer??? 😂 Pfffffff die overal en klompen zijn dan veel te warm...
Babii schreef:Mrij schreef:Kim, das wel vervelend zeg!
Enne, "die" boerinnen? "De" boerinnen is het dan he! Ik ben er trots op 8-)
Wat is er nou lekkerder dan nu in de tuin, lees weiland zitten.. overal aan, klompen aan en genieten van die heerlijke mestgeuren om je heen
Bluppie blub, ga er al van over me nek :oops: Zeker met al die medicatie binnenkort haha.... 😂
Ik een spelfout WATSKEBEURT :?
becky88 schreef:mrij niet liegen he
je zit net op msn te verkondigen dat je die sokken zelf doet breien :roll:
Mrij schreef:becky88 schreef:mrij niet liegen he
je zit net op msn te verkondigen dat je die sokken zelf doet breien :roll:
Sst, je mag geen reclame maken op dit forum.. en straks is er zoveel animo voor.. dat kan natuurlijk niet he, ben nu bezig om weer nieuwe onderbroeken voor mezelf te breien
mayella schreef:pfff die warme dingen ook nog an...................... Neej doe mij maar gewoon een tuintje enne uitzicht op de koeien.. (zit nog wel een park en snelweg tussen..) maare vermaak me ook wel.. Hoef ik mn overal en klompen niet de hele zomer aan :mrgreen:
Babii schreef:mayella schreef:pfff die warme dingen ook nog an...................... Neej doe mij maar gewoon een tuintje enne uitzicht op de koeien.. (zit nog wel een park en snelweg tussen..) maare vermaak me ook wel.. Hoef ik mn overal en klompen niet de hele zomer aan :mrgreen:
Dan hebben we wel eigen gemaakte tenenkaas :lol:
becky88 schreef:denk dat mrij nog van die hele ouderwetse onderbroeken draagt met van die lange pijpen :?
Mrij schreef:Hahaha Mayella, ik woon ook echt niet op een boerderij hoor, woon gewoon in de nieuwbouw en heb hier nog nooit koeienstrond geroken! 😛
Maargoed, hier het plein affietsen en de geur komt je wel tegemoed 😉
Luna, oh mijn oma breidt ze ook echt hoor! En in de winter zijn ze heeeeeerlijk!
En wij spreken hier ook gewoon lekker Twents, want we zitten in de buurt van Almelooooooooooooo
mayella schreef:Mrij schreef:Hahaha Mayella, ik woon ook echt niet op een boerderij hoor, woon gewoon in de nieuwbouw en heb hier nog nooit koeienstrond geroken! 😛
Luna, oh mijn oma breidt ze ook echt hoor! En in de winter zijn ze heeeeeerlijk!
En wij spreken hier ook gewoon lekker Twents, want we zitten in de buurt van Almelooooooooooooo
Weet ik meis 😉 Hier komt je ook regelmatig de geur tegemoed... Wij wonen aan de rand van HGV... Park, Kanaal, snelweg enne dan de boeren....
Mrij schreef:mayella schreef:Mrij schreef:Hahaha Mayella, ik woon ook echt niet op een boerderij hoor, woon gewoon in de nieuwbouw en heb hier nog nooit koeienstrond geroken! 😛
Weet ik meis 😉 Hier komt je ook regelmatig de geur tegemoed... Wij wonen aan de rand van HGV... Park, Kanaal, snelweg enne dan de boeren....
Hahah, maar zeg nou zelf, dat is toch ook wel heerlijk! Ik zou hier echt niet weg willen hoor!
Becky, ja dat zeg ik, aan mailots zitten de voetjes toch aan? Anders was het immers een legging!
becky88 schreef:jazeker!
mijn moeder heeft een hele garderode met gebreide kleding.
zij is van top tot teen gekleed in zelf gebreide kleding
en ja toen kon me stiefvader natuurlijk niet achterblijven he
dus die loopt nu ook rond in gebreide kleding