BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Whahahah ja ach.... En dan moet je maar zien of ie beter wordt ;).
Essiee schreef:ik ben benieuwt hoe mijn ovutest er nu uit zou zien joh. Ik heb er alleen geen meer :lol:
Babii schreef:Essiee schreef:ik ben benieuwt hoe mijn ovutest er nu uit zou zien joh. Ik heb er alleen geen meer :lol:
Hahahahha heb er nog genoeg, kom maar halen :P.
Jaslynne schreef:hahaha, klinkt heel bekend! We hebben een poes en een kater. Het is trouwens heel grappig verdeeld bij ons, de kater is "van mij" en de poes is "van m`n vriend". Zij ligt altijd bij hem en hij ligt altijd bij mij 😃
M`n kat heeft nu iets nieuws, hij vindt brood lekker! Als ik `s morgens brood aan het smeren ben, komt ie constant kopjes geven en slijmen om een stukje 😉 Ik doe m`n boterhammen altijd in een boterhamzakje, als ik die niet in de koelkast leg, loopt hij het hele huis door met het zakje brood in z`n bek. hahaha :lol:
sylvia22 schreef:mijn vriend wil naar de kinderboederij 😂 😂 😂 mafkees hahahahaha
sylvia22 schreef:neeee echt niet... twee volwassen zonder kind op de kinderboederij :lol:
becky88 schreef:ik heb een ei!!!!!!!!!!!!!
t eitjes is 15 a 16 mm en mijn bms 6,77
het kan zijn dat achter dat eitje er nog eentje zit maar dat kon die vrouw niet goed zien.
Babii schreef:Ga je me nu geloven Becky ;). Ik zei het toch! Wat fijn meissie!!! Slijmvlies moet nog even doorgroeien, maar dat komt goed!
becky88 schreef:Babii schreef:Ga je me nu geloven Becky ;). Ik zei het toch! Wat fijn meissie!!! Slijmvlies moet nog even doorgroeien, maar dat komt goed!
het bms groeit toch nog met het eitje mee of niet?
Babii schreef:becky88 schreef:Babii schreef:Ga je me nu geloven Becky ;). Ik zei het toch! Wat fijn meissie!!! Slijmvlies moet nog even doorgroeien, maar dat komt goed!
het bms groeit toch nog met het eitje mee of niet?
Klopt meissie! Maar je zit al bijna op 7 mm ;). Dus het gaat perfect :D. En hij groeit zelfs nog mee tot aan de eisprong.... En dan groeit ie volgens mij nog 2 dagen :).
Jamilah79 schreef:Becky: Joepie ene ei! Ben blij voor je meid!
Snippie: hey meid, hoe is ie??
Weinig van me gehoord en gezien, ik weet het, maar giga druk weekend gehad en nu dus tijd nodig gehad om bij te komen en mannetje ook hihi..
Syl: Jullie zijn toch niet zonder kind??? Zit een heel mooi ukkie in je buik, dus kinderboerderij mag best hoor! :mrgreen: ;)...
Pff verder niet bij gelezen hier, kan ik niet bij houden haha...stelletje kletskousen
Babii schreef:Nee, die TRUT heeft het bandje aangezet en is met lunchpauze gegaan.... Nou ik hang over 2 minuten aan de tel!! Ik wil antwoord haha.
Er zit daar 1 saggo persoon en dat is degene die ik nu gevraagd heb even te checken hoe of wat.
Babii schreef:Dokter Kuitje heeft dit zo doorgegeven.... Hij wil niet blijven wachten i.v.m. me buikpijn dus gewoon starten met Primolut.
Mocht me menstruatie toch komen dan komt het toch door de primolut heen :). Dus dan weten we genoeg :D.
Babii schreef:Het is dus ook niet exact te meten he.... :roll: Want ik dacht op CD13 een bijna posi ovu test te hebben dan zou die op CD14 geknapt zijn (dat zou al netjes op zich zijn) en zit nu op CD23 en dan zou gisteren 9 dagen na ovulatie zijn. En je moet dus tussen 5 en 7 DPO je progesteron prikken.... En gisteren was 9 DPO, dus was ik te laat.
Kan zijn dat het toen hoger is geweest, maar nog blijft het giga slecht... Waarom werd die ovu test dan niet knal positief!
En ik had toen ook zulke zere borsten en nattigheid bah!
Jaslynne schreef:@ Babii: ik kon je onderschrift niet zien :oops: Maar ik doelde eigenlijk op de primolut, maar het antwoord is al gegeven.
@ Jamilah: Die van mij gaat gewoon heel irritant voor de deur zitten mekkeren (miauwen kan ik het niet noemen), net zo lang tot ik de deur voor hem open doe. Als ik niet opschiet, probeert ie ook nog z`n poten onder de deur door te halen. En, sinds kort heeft meneer ontdekt dat hij ook gewoon aan de klink kan gaan hangen! :twisted:
En mevrouw vindt planten erg interessant, dus we hebben cactussen gekocht. Helaas, maakt haar dat niets uit, kauwt ze ook op! En spelen met de potgrond, is ook errug leuk :roll:
Lunanoa schreef:Pff jullie lullen zóveel. Ik kan het echt niet bijhouden 😂
Dan hou ik het maar bij een vreugdedansje voor Becky's ei 😃 :D
oehoeh, de meubeltjes zijn bijna klaar 😃 EINDELIJK. Moet nog één laagje op twee deurtjes smeren.
Dan moet mn papa even helpen met het inelkaar zetten want daar heb ik niet zo'n talent voor. Vriendlief ook niet dus ik laat het hem niet eens proberen, dan is hij weer een hele dag saggerijnig omdat het niet lukt 😂
Morgen de vloer voor onze slaapkamer halen. Als die ligt kunnen we de meubeltjes overplaatsen & de babykamer volledig leegmaken ( staan nog een paar dingen ). Wanneer het allemaal is overgeplaatst kunnen we kitten/verven & is het einde in zicht. Mocht ook wel eens he?
Heb al wel wat randjes gekit 😛
Ik zal even een buikfoto maken & die plaats ik zo even 😛 Moet natuurlijk wel even showen :oops: :lol:
EstherH schreef:helleuwww meisjes 😃
Ik heb niks bijgelezen haha, heb ik iets bijzonders gemist?
Vanochtend bij de arbo arts geweest, ik ga 50% werken en 50% in de ziektewet.. hopen dat mijn rug dat fijner vind ;)
Essiee schreef:Ik snap nooit hoe jullie op je werk allemaal zo kunnen internetten joh.
Ze kunnen dat toch allemaal zien? :?
Essiee schreef:hihi ik las net in het topic buikfoto's dat lun zei dat je met veel buikspieren minder snel een buikje krijgt.
Dan blijf ik plat :? :cry:
sylvia22 schreef:Babii schreef:Het is dus ook niet exact te meten he.... :roll: Want ik dacht op CD13 een bijna posi ovu test te hebben dan zou die op CD14 geknapt zijn (dat zou al netjes op zich zijn) en zit nu op CD23 en dan zou gisteren 9 dagen na ovulatie zijn. En je moet dus tussen 5 en 7 DPO je progesteron prikken.... En gisteren was 9 DPO, dus was ik te laat.
Kan zijn dat het toen hoger is geweest, maar nog blijft het giga slecht... Waarom werd die ovu test dan niet knal positief!
En ik had toen ook zulke zere borsten en nattigheid bah!
lekker weer die onzekerheid.. wat je ook kan doen is nog een weekje wachten op je eventuele eigen menstruatie en als die er niets is, dan op gaan wekken...
Essiee schreef:Ik snap nooit hoe jullie op je werk allemaal zo kunnen internetten joh.
Ze kunnen dat toch allemaal zien? :?
sylvia22 schreef:snippie, wat fijn meid dat je oever twee dagen weer een echo hebt..
tessa, nog niet ongesteld? 😉 is het vandaag precies 14 dagen geleden dat je je eisprong had?
Thyra schreef:heej meiden,
lun wat fijn dat het kamertje bijna af is! en nog even en het bedje is gevult!!
becky, een ei!!! super!!
syll, nu al een opgezette buik, misschien toch meer dan 1 kindje 😉 ben benieuwd!
tess, hoe gaat t met je piercing??
jessy, veel plezier bij de nagelstyliste.
snip, wat leuk voor je moeder, ik denk ik wel een bijzonders moment dat ze voor het eerst een glimp van dr kleinkind kan zien.
en toen wist ik het even niet meer 😉 jullie kletsen ook zo veel... wel gezellig 😃
Liefs
Tessa23 schreef:Sylvia ,ik had toen 2 of 3 dagen positieve OVU test , alleen maar 1x kunnen klussen , maar wil pas zaterdag testen als ik niet ongi word , denk het wel hoor.
Ooo ik heb zoooo buikpijn, steeds naar de wc enz, heb niks verkeerds gegeten ofzo..rot darmen..
Thyra hoe is het nu met je ?