jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
lun is het gelukt zonder verfpotjes te laten vallen 😉 😂
Jamilah79 schreef:Ja, ik heb bijna geen babytje meer....mwoehaaaaa....
Ik ga me spiraal maar weer verwijderen denk ik ;)
jorina schreef:ben aan het denken over namen maar kom er echt niet uit
ben nu al in de stress en dan moet ik nog 25 weken
iemand hier nog leuke suggesties maar het liefst een beetje nederlands en het moet natuurlijk wel een beetje bij thomas passen
en mag jongens of meisjes zijn
Jamilah79 schreef:Snippie: Tja, vind een Nederlandse naam denk ik ook helemaal niet passen bij ene kindje van jullie 😉 ...
Babii schreef:Hahaha Lucas noemde ik inderdaad ook al ;).
snippie schreef:Wat is er essie?
Knif
Lunanoa schreef:Een Sloweense naam. Of Poolse 😂
HAHAHA
Dat klinkt goor :lol:
sylvia22 schreef:ik wacht nog op Jorina en mayella bij het invullen van afspreken.nl, daaarna kunnen we een datum vastleggen.
tot nu toe is er 1 datum (12 juni) waar de meeste kunnen, maar ik wil die keus niet maken, want vind dat we dat met zijn allen moeten doen.. dus allemaal even kijk graag..
Babii schreef:Hahahahah Syl, dit moet je ook aan een secretaresse overlaten 😂 😂 :lol:
Lunanoa schreef:Whahaha succes Jorina 😂
Ik wil niks plannen rondom die tijd. Kan het gewoon niet plannen :? Best irritant 😛 Ik zie wel hoe & wat als het zo ver is!
Essiee schreef:Hee meiden! Ben weer afgewerkt!Uhm... :? Essiee... je bent afgewerkt??? 😂
becky88 schreef:mrij jij maakt altijd overal vanalles van :? :lol:
Lunanoa schreef:
Beetje een onduidelijke foto. In het echt lijkt 'ie veel groter :lol:
Mrij schreef:becky88 schreef:mrij jij maakt altijd overal vanalles van :? :lol:
Oh is dat zo? Wilde je ook weer even wat te zeuren hebben? 😂 😉
Babii schreef:Mrij schreef:becky88 schreef:mrij jij maakt altijd overal vanalles van :? :lol:
Oh is dat zo? Wilde je ook weer even wat te zeuren hebben? 😂 😉
*zucht* gaan ze weer de boerinnen 😂
@ Jessy, van barstende hoofdpijn, buikpijn, diarree... Tsjah, heb dat altijd met de Primolut :(.
@ Essiee, hwhahahahahha afgewerkt 😂 😂 Nee, je bent klaar met werken jij muppet 8-) Macdrive, rij je hier ook even langs, heb zin in een big mac :lol:
Mrij schreef:Kim, das wel vervelend zeg!
Enne, "die" boerinnen? "De" boerinnen is het dan he! Ik ben er trots op 8-)
Wat is er nou lekkerder dan nu in de tuin, lees weiland zitten.. overal aan, klompen aan en genieten van die heerlijke mestgeuren om je heen
becky88 schreef:ja idd kim, ik wou er ook graag een maar die mogen hier niet de weg op :cry:
Mrij schreef:Kim, das wel vervelend zeg!
Enne, "die" boerinnen? "De" boerinnen is het dan he! Ik ben er trots op 8-)
Wat is er nou lekkerder dan nu in de tuin, lees weiland zitten.. overal aan, klompen aan en genieten van die heerlijke mestgeuren om je heen