MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
MRIJJJJJJJJJJJJJ je email klopt niet :?
Schorpioentje87 schreef:Hiih lief dat ik er ook bij moet zijn 😂 Lijkt me ook erg leuk om iedereen te zien, en idd dan al meerdere met buik!
Maar ik ben dan uitgeteld, dus dan zou het voor mij echt eerder gepland moeten worden!! Het laatste weekend van juli ben ik al 40 weken!! Al denk ik niet eens dat ik zo lang ga lopen :oops:
Mrij schreef:jorina schreef:altijd gezellig jessy
schorpioentje ik loop ook met een dikke buik dan hoor 😃
ik vind alleen wel dat er bepaalde mensen wel bij moeten zijn
zoals kim, lun , syl, snippie, becky, mrij (sorry als ik iemand vergeet ik geef de hormonen maar de schuld) het is toch al meer dan een jaar samen zijn nu en nog altijd super gezellig :mrgreen:
niets ten nadele van de rest hoor
maar das mijn gevoel
Wat een eer Jorina :oops: 😂 nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet 😉 (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang!
Babii schreef:Mrij schreef:jorina schreef:altijd gezellig jessy
schorpioentje ik loop ook met een dikke buik dan hoor 😃
ik vind alleen wel dat er bepaalde mensen wel bij moeten zijn
zoals kim, lun , syl, snippie, becky, mrij (sorry als ik iemand vergeet ik geef de hormonen maar de schuld) het is toch al meer dan een jaar samen zijn nu en nog altijd super gezellig :mrgreen:
niets ten nadele van de rest hoor
maar das mijn gevoel
Wat een eer Jorina :oops: 😂 nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet 😉 (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang!
Anne87, Mayella en wie ik weer vergeet...
Mrij schreef:Wat een eer Jorina :oops: 😂 nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet 😉 (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang!
sylvia22 schreef:dames om het nog eerder te plannen gaat niet lukken het is nu al april.. de vorige keer lukt het ook niet op korte termijn.. ik denk dat we gewoon een eindje vooruit moeten plannen, zodat iedereen nog wat kan regelen
sylvia22 schreef:en dan vergeet ik struffle nog, volgens mij is die ook in juli uitgerekend..
als we eerder willen, prima, maar dan moet ik andere data weg halen, want er kunnen er maar 9 staan
sylvia22 schreef:in juni is lunanoa,
juli, schorpioentje
aug, sonja
sept. esther
okt. jorina
nov. snippie
dec. sylvia
😂
(als ik het goed heb)
Essiee schreef:Welkom jaslynne. Spannende dagen dus voor je 😉
Tess, wat ´heb´je dan dat je normaal pilletjes krijgt?
Ik ben echt snotverkouden, keelpijn, snotneus .. niezen 😂
Als ik moet niezen klinkt dat altijd zo hard. Ik zag gister dat mn vriend dr van schrok (hij zat heel geconcentreerd te xboxen) zegtie .. godsamme zeg, does FF normaal .. moet dat nou zo hard 😂
Ik kan dr toch niks aan doehoeeen :?
Jaslynne schreef:Tessa, hoe lang gaat dat nog duren met je voet? Ik zie trouwens dat je twee katten hebt, ik ook! Die van mij zijn nu 9 maanden en kunnen dus nu echt overal op springen, het liefst natuurlijk op het aanrecht wat niet mag!
Zijn er trouwens nog meiden rond Arnhem op het forum?