Storm1987 schreef:
Wat ik me alleen wel bij jou afvraag is hoe je het straks voor je ziet, je leven met een kindje. Omdat je nu zo'n bezige bij bent en druk bent met heel veel dingen, vraag ik me of hoe je dat straks voor je ziet. Niet om kritiek te leveren ofzo hoor absoluut niet want hoe dan ook heb je goed over deze keuze nagedacht. Maar ik ben wel heel erg benieuwd. ๐ Vooral hoe je dat met school en je werk gaat doen.
hee storm
we hebben hier goed over nagedacht inderdaad, mn vriend is van de vastigheid en de veiligheid, en daardoor hebben we het al uitgesteld tot nu.
We hebben namelijk de zekerheid van een salaris waar we beiden van kunnen leven. Daarnaast heb ik de zekerheid van een diploma. Ik kan dus sowieso op hbo niveau aan de slag. Ik ben daarnaast hopelijk in juli klaar met mn master, dus vanaf dan zou ik ook op hoger niveau aan de slag kunnen. Duurt het iets langer, dan wordt het volgend jaar oktober, ook niet erg.
Ondertussen blijf ik studeren tot ik klaar ben, en bijverdienen met mn baantje. Als dat niet meer goed, dan heb ik genoeg mogelijkheden om op andere manieren de kost te verdienen.
Opvang ook goed over nagedacht, 1 a 2 dagen bij familie, misschien ook een gastouder, en de rest ben ik thuis, want ik wil 2 a 3 dagen gaan werken, en daarnaast vanuit huis iets op gaan starten, waarin ik veel vertrouwen heb ๐
Sja, wat je zegt, we zien het wel als de kleine er is, ik ben een kameleon en pas me makkelijk aan aan de situatie zoals die is. Ik zie wat dat betreft overal een uitdaging in, en ben creatief genoeg om een oplossing te vinden
Meiden bedankt voor jullie reacties, sorry als ik misschien een beetje vervelend uit de hoek kwam. Dat zijn mn eigen emoties haha
Nu ga ik ff chillen en me voorbereiden op mn werk straks pfff