Vio-EefOud lidBerichten: 1.002Lid sinds: 25 november 2009
Hooooww Babii ik heb echt met je te doen ik hoop echt enorm dat het zo snel raak is zodat er ook nog tijd is voor een 2e... echt ik hoop het zo voor je!!!
struffle schreef:12!!!!!!!!!!!!
ik zit hier met open mond te lezen
wij kregen echt geen seksuele voorlichting, en al helemáál niet op de basisschool!! Ik heb alles zelf een beetje geleerd uit de blaadjes als hitkrant etc.
Jezus mina, een moeder van 12, 13, 14 kun je niet eens moeder noemen, dat zijn nog kinderen! Zelf volop in ontwikkeling, zelfs de hersenen zijn dan nog niet uitontwikkeld om zo'n zware verantwoordelijkheid te kunnen dragen, die komt pas rond het 20e jaar.
Ik vind het óngelooflijk dat dit kan, nog vaak voorkomt ook, en kan er al helemáál niet bij dat meiden dit bewúst doen... mijn hemel!!
Die komen dan straks weer allemaal bij mij in de praktijk met al hun opvoedingsproblemen, als ze al komen...
Thyra schreef:ja Babii, ik vind ook alles heeft een reden, maar wel tot op zekere hoogte. Ik weet zeker dat een kindje jullie van harte gegunt is en ook echt wel zal komen, miscchien vind t kindje ( als je t zo dan al kan noemen ) de kleur van jullie muur niet mooien wacht t daarom even, ja je weet t niet 😉
nee meid zonder dollen, jullie willen zo graag, t kindje komt echt wel, wie wil er nou geen ouders die alles voor hun wil doen en voor over hebt.
Babii schreef:Ankie87 schreef:@ Syl rot voor je dat er maar 1 eitje is gegroeid van 17 mm!
@ Struffle, balen dat je moeder zo reageerd!
Voor ons geldt: beter 1 eitje dan geen eitje ;). Dus het is juist heel goed dat er 1 eitje zit!
Lunanoa schreef:Waarschijnlijk ga ik de hele dag op de bank hangen. Kots alleen maar, dus ga de deur niet uit :(
Lunanoa schreef:Jeetje Syl. Wat complex allemaal.
Opzich goed dat je dus een eisprong hebt gehad. Mogen de andere eitjes nu niet meer springen?
Dom dat ze dat apparaat niet altijd gebruiken dan, vind ik :oops:
struffle schreef:haha gekke meiden
nog even en jullie hebben me overgehaald om vanavond al te testen :?
zal toch negatief zijn, want zit pas op 7dpo, maar zoals anne zegt: nee heb je, ja kun je krijgen?
ik ben toch niet snel teleurgesteld bij een negatieve test omdat het zo weinig zegt (pas als de ongi komt komt de klap)
zooo ik ga een lekker bloemkoolschotelrecept (mooi galgje woord) maken!
Lunanoa schreef:Heh gets. Maar wat niet is, kan nog komen 😉
Kijk naar schorpioentje, die testte twee dagen later positief :o
Schorpioentje87 schreef:Lunanoa schreef:Heh gets. Maar wat niet is, kan nog komen 😉
Kijk naar schorpioentje, die testte twee dagen later positief :o
Ik teste op mijn NOD positief! Heb 3 dagen voor mijn NOD ook getest en die was negatief! Weet niet precies wat je bedoeld met 2 dagen later??
struffle schreef:nou mn spel is boven water maar de dvd nog niet... nu maar hopen dat ie op mn werk ligt, want hier ligt ie niet!! zou echt te lullig zijn als ik m kwijt zou zijn...
schorpioentje, jij had denk wel gewoon een luteale fase van 14 dagen, of weet je dat niet?
die van mij is namelijk maar 10 dagen, maar ik heb geen idee of dat uitmaakt met testen ofzo...
Thyra schreef:heey meiden,
allereerst fijne sinterklaasavond!
Heb vandaag getest (negatief), ja zit 3 dagen voor nod maar kon het niet laten ben zo nieuwschierig, heb zo'n opgezette buik, pijnlijke borsten en kan echt mn bedn iet uitkomen ( ben normaal echt een ochtendmens) Maarja misschien is het wel gewoon een voorbode van mn :twisted: die dinsdag moet komen ( hoop t niet natuurlijk).
Schorpioentje87 schreef:Thyra schreef:heey meiden,
allereerst fijne sinterklaasavond!
Heb vandaag getest (negatief), ja zit 3 dagen voor nod maar kon het niet laten ben zo nieuwschierig, heb zo'n opgezette buik, pijnlijke borsten en kan echt mn bedn iet uitkomen ( ben normaal echt een ochtendmens) Maarja misschien is het wel gewoon een voorbode van mn :twisted: die dinsdag moet komen ( hoop t niet natuurlijk).
Ik wil jouw absoluut geen valse hoop geven, maar de kans zit er nog goed in dat je wel zwanger bent. Ik teste 3 dagen voor mijn NOD negatief en op mijn NOD smiddags dus niet eens met ochtendurine wel duidelijk positief! Wil je niet opfokken hoor maar wil alleen zeggen dat deze test nog helemaal niets hoeft te zeggen ;)
Schorpioentje87 schreef:Thyra, zal voor je duimen meid!! Niet iedereen test voor haar NOD positief ;)
Babii schreef:@ Sylvia,
Oestrogenen worden bij vrouwen o.a. afgescheiden door de eierstokken. Ze spelen een belangrijke rol bij de lichamelijke ontwikkelingen in de puberteit, zoals de groei van de baarmoeder en vagina en het groter worden van de borsten en de genitaliën. Oestrogenen zijn van belang voor het soepel houden van de vagina, en voor de productie van het cervix-slijm (dat weer van invloed is op de activiteit en levensduur van zaadcellen die de vagina binnen komen).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oestrogeen
Tessa23 schreef:Ben net thuis van gezellig avondje..
Even klagen hoor , baal er nu best van dat ik dus een lange cyclus krijg en nog niet ongesteld ben of klachten heb.. sorry hoor moest het ff kwijt , weet echt dat er meer meiden zijn die dit nog langer hebben als ik !
ga zo slapen , slaapze allemaal en fijne zondag!
Tessa23 schreef:Ben net thuis van gezellig avondje..
Even klagen hoor , baal er nu best van dat ik dus een lange cyclus krijg en nog niet ongesteld ben of klachten heb.. sorry hoor moest het ff kwijt , weet echt dat er meer meiden zijn die dit nog langer hebben als ik !
ga zo slapen , slaapze allemaal en fijne zondag!
Lunanoa schreef:
Jeutje Sylvia: Een cycles van 220 dagen :| Hoe heb je dat in godesnaam volgehouden :shock: